... hehe. Zeker na die hilarische "vind je dat Bart de Graaff te vroeg is overleden?" kraker van net.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef MadGuy het volgende:
Iets over je zegt iets stoms en je probeert je eruit te kletsen, door Froukje gebracht. Hoe ironisch.
Ik vind dat hij het het beste doet van alle zomerpresentatorenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:03 schreef Mechamage1982 het volgende:Ik vind 't als stotteraar wel bemoedigend dat je het ondanks een spraakgebrek nog kan schoppen tot pr-pr-presentator... net als W-w-waldem-mar. Overigens doet ie 't niet slecht...
Je hebt het niet over presenteren neem ik aan?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:03 schreef Mechamage1982 het volgende:Ik vind 't als stotteraar wel bemoedigend dat je het ondanks een spraakgebrek nog kan schoppen tot pr-pr-presentator... net als W-w-waldem-mar. Overigens doet ie 't niet slecht...
Viel me eigenlijk deze aflevering pas op. Zodra de Autocue er is, stottert hij niet. Maar wel tof, na een kreupele Lingo presentatrice nu een stotteraar als presentator van een luchtige talkshow-achtig-iets.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:03 schreef Mechamage1982 het volgende:Ik vind 't als stotteraar wel bemoedigend dat je het ondanks een spraakgebrek nog kan schoppen tot pr-pr-presentator... net als W-w-waldem-mar. Overigens doet ie 't niet slecht...
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:06 schreef Mechamage1982 het volgende:
Echt, ze kan met 1 aflevering presentatiekteksten van DZDD een maand lang De TV Draait Door vullen...
Hij is toch acteur? Hoevaak zouden die opnamen dan wel niet opnieuw moeten?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Viel me eigenlijk deze aflevering pas op. Zodra de Autocue er is, stottert hij niet. Maar wel tof, na een kreupele Lingo presentatrice nu een stotteraar als presentator van een luchtige talkshow-achtig-iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |