Ik vind het vooral kut dat je niet kan zien wíe je heeft verwijderdquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
Of mensen die je verwijderen. M'n ego gek
Klopt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind het vooral kut dat je niet kan zien wíe je heeft verwijderd![]()
.
Verkapte ik-heb-hyves.
Mits werkelijk waar herkenbaar, voor de zekerheid toch even de topnotch chicks langsgaan ehquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben dan ook wel weer zo manisch om alle verdachte personen in mijn vriendenlijst na te spitten. Alle 5.
die komen dan weer te staan tussen je suggestiesquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Verkapte ik-heb-hyves.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mits werkelijk waar herkenbaar, voor de zekerheid toch even de topnotch chicks langsgaan eh.
Ik dacht serieus dat ik de enige wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]! Ja precies!
Ik heb dan ook altijd exact dezelfde namen (tenzij nieuwe-mutaties) die ik invoer, en gelukkig ben ik tot op heden nog nooit teleurgesteld.
Nohh je ziet ze vanzelf voorbij komen onder het kopje "zijn dit misschien bekende van je?"quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben dan ook wel weer zo manisch om alle verdachte personen in mijn vriendenlijst na te spitten. Alle 5.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik de enige was.
Hehe, dat had ik met http://vaaknaardeklote.hyves.nl/quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
![]()
Maar dat dacht ik bij heel veel dingen, totdat ik opeens over een publieke Hyves struikelde die dan juist zo'n karaktertrek waarvan ik dacht dat ik hem alleen had als onderwerp had.![]()
Voorbeeld: http://dubbelgeklapteligbedden.hyves.nl/
Haha ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kom er meestal niet achter, anders moet ik zoveel proberen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha ik ook
Ik vat het ook altijd heel persoonlijk op. "Wat heb ik diegene misdaan?"
Hahahaha inderdaad dit komt me allemaal heel bekenbaar voorquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
![]()
Maar dat dacht ik bij heel veel dingen, totdat ik opeens over een publieke Hyves struikelde die dan juist zo'n karaktertrek waarvan ik dacht dat ik hem alleen had als onderwerp had.![]()
Voorbeeld: http://dubbelgeklapteligbedden.hyves.nl/
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hahahaha inderdaad dit komt me allemaal heel bekenbaar voor
246quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar dit betekent.... dat jullie ook uit jullie hoofd weten hoeveel vrienden je hebt.
![]()
Dit had ik laatst ook!! Dacht ik bijna tien vrienden te hebben, zat ik ineens weer op zevenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
Of mensen die je verwijderen. M'n ego gek
Als je erover wil praten, kun je me altijd bellen. 24/7, echt waar. Bloedbroeders.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, mede-autisten!
Ik heb tussen gisteren en vandaag twee hyvesvrienden verloren.
Vrij vervelend, ik ben immers wel zo nieuwsgierig dat ik dat graag wil weten. Van een paar weet ik dat ze gewoon hun profiel verwijderd hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Verkapte ik-heb-hyves.
Moet je iemand die al je vriend is, nog een keer uitnodigen. Dan zeggen ze van "DAT KAN NIET NOG EEN KEER HOOR!?!!!!! MAAR ALS JE DE VRIENDSCHAP WIL VERBREKEN, KLIK HIER!!!!"quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vrij vervelend, ik ben immers wel zo nieuwsgierig dat ik dat graag wil weten. Van een paar weet ik dat ze gewoon hun profiel verwijderd hebben.
Ik heb ook nog steeds niet uitgezocht hoe ik mensen zou kunnen verwijderen. Maar ben inmiddels ook alweer vergeten waarom ik dat wilde weten, dus eigenlijk is het ook niet meer nodig.
Ah, vandaar dat ik het nooit kon vinden, dat zit goed verstopt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Moet je iemand die al je vriend is, nog een keer uitnodigen. Dan zeggen ze van "DAT KAN NIET NOG EEN KEER HOOR!?!!!!! MAAR ALS JE DE VRIENDSCHAP WIL VERBREKEN, KLIK HIER!!!!"
Fuck, hoe bewust kun je mij verwijderen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Moet je iemand die al je vriend is, nog een keer uitnodigen. Dan zeggen ze van "DAT KAN NIET NOG EEN KEER HOOR!?!!!!! MAAR ALS JE DE VRIENDSCHAP WIL VERBREKEN, KLIK HIER!!!!"
En dan allemaal leden die hun foto bij 'foto's & video's' posten en als kop hebben: "Rate mii en voeg me toe (L)".quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef Skylark. het volgende:
Zou een goede publieke Hyve zijn.
De "ik weet hoeveel Hyves-vrienden ik heb uit m'n hoofd Hyve".
Bestaat er al een ''ik hou van minderjarige meisjes Hyve''? Een contactpunt voor liefhebbers en wulpse tienermeisjes.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan allemaal leden die hun foto bij 'foto's & video's' posten en als kop hebben: "Rate mii en voeg me toe (L)".
http://pedobearfanhyve.hyves.nl/quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bestaat er al een ''ik hou van minderjarige meisjes Hyve''? Een contactpunt voor liefhebbers en wulpse tienermeisjes.
Hee, die heeft al een FoK!-invasie gehad zo te zien!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://pedobearfanhyve.hyves.nl/
Ik heb al op Jailbait gezocht, edoch zonder resultaat.
Als iemand me verwijderd stuur ik altijd gelijk weer een requestquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Verkapte ik-heb-hyves.
Ik heb een wordbestand gemaakt van al mn hyvesvrienden op alfabetische volgorde zodat ik precies kan zien wie mij gedumpt heeftquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Verkapte ik-heb-hyves.
Zet er zelf alvast was jailbait op, dan weten alle anderen wat er moet gebeurenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://pedobearfanhyve.hyves.nl/
Ik heb al op Jailbait gezocht, edoch zonder resultaat.
Dat had ik met een wijf, die stuurde mij zo'n verzoek en plaatste een krabbel (quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
En dat je dan niet weet wie je heeft verwijderd en een hele tijd later op een Hyves komt waarvan je zeker weet dat die vroeger in je vriendenlijst stond! TRANEN IN M'N OGEN!
We hebben een winnaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef massy het volgende:
[..]
Ik heb een wordbestand gemaakt van al mn hyvesvrienden op alfabetische volgorde zodat ik precies kan zien wie mij gedumpt heeft
Ernstigquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef massy het volgende:
[..]
Ik heb een wordbestand gemaakt van al mn hyvesvrienden op alfabetische volgorde zodat ik precies kan zien wie mij gedumpt heeft
Jamaar als iemand je verwijderd heeft moet je toch nog steeds alles gaan doorzoeken? Veel werk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef massy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef massy het volgende:
[..]
Daar zitten echt lekkere bij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef Skylark. het volgende:
Nu we toch aan het bekennen zijn;
Ik durf best op te biechten dat ik zo nu en dan voor 3 minuten lid word van http://dateonhyves.hyves.nl/, om even de chickies te checken bij 'foto's & video's'._!
Ze mag mij fellatio geven. Kenkergoede hyves/tip trouwensquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar zitten echt lekkere bij.Een tip, mits het 2 uur 's nachts is zodat niemand het ziet + je buzzer uitstaat.
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Zeker wel !quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar zitten echt lekkere bij.Een tip, mits het 2 uur 's nachts is zodat niemand het ziet + je buzzer uitstaat.
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Goede sma.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Slechte sma.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Photoshop-ogen, maar dan nog. Hoewel #1 lekkerder was. Achja, ik heb nog 300 pagina's met foto's, hoewel m'n 3 minuten om zijn.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Snapt iemand trouwens hoe de volgorde van je vriendjes wordt bepaald? Steeds is het weer anders.
Op volgorde van laatst ingelogd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Snapt iemand trouwens hoe de volgorde van je vriendjes wordt bepaald? Steeds is het weer anders.
Ik denk dat de mensen die het laatst jouw profiel hebben bezocht vooraan staanquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Relatief wel. De slechte sma is ook nog bovengemiddeld.quote:
Nee joh. Het is een geweldig en snel systeemquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jamaar als iemand je verwijderd heeft moet je toch nog steeds alles gaan doorzoeken? Veel werk.
Aanraken ?? Nou ok, heel even danquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat een held !![]()
![]()
Mag ik je nu aanraken ?
Fucking ziekquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef massy het volgende:
[..]
waarvan er 740 nog geen 16 zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:57 schreef afcajos het volgende:
Ja godverdomme ik ben vandaag ook weer een vriendje kwijt geraakt. Ik heb er nu nog maar 742
Goed idee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef massy het volgende:
[..]
Die is lekker swa.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Dat had ik bij 1 chick. Grootste dal van mijn levenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
En dat je dan niet weet wie je heeft verwijderd en een hele tijd later op een Hyves komt waarvan je zeker weet dat die vroeger in je vriendenlijst stond! TRANEN IN M'N OGEN!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mits werkelijk waar herkenbaar, voor de zekerheid toch even de topnotch chicks langsgaan eh.
quote:
Word.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Volgens mij doet 95% dat op hyvesIk ook hoor, als ik er één kwijt ben check ik gelijk de lekkerste smatjes.
Vooral omdat het ook serieus moeite kost om iemand te verwijderen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat had ik bij 1 chick. Grootste dal van mijn leven!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vooral omdat het ook serieus moeite kost om iemand te verwijderen.
Zo'n persoon moet jou wel écht intens haten, wanneer ze helemaal speciaal moeite doen om jou te lozen.
Fakking goed idee! Ik ben ook zo'n neuroot die moet weten wie er uit m'n lijst is verdwenenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef massy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, wis je Hyves, pak een boek of ga naar buiten en geniet van het leven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Kwam ik gisteren op mijn werk. Zei een collega tegen me: Hey! ik heb jou vorige week een vriendjesverzoek verstuurd maar je hebt me nog niet geaccepteerd. Gelijk een andere collega ook tegen mij: ja en mij heb je ook nog steeds niet geaccepteerd. je moet me wel ff accepteren he![]()
![]()
![]()
Ik bepaal toch wel ff zelf wie ik wel en niet in mijn lijst wil?
Klacht: Mensen die boos worden omdat je ze niet accepteert op Hyves
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |