Ik vind het vooral kut dat je niet kan zien wíe je heeft verwijderdquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
Of mensen die je verwijderen. M'n ego gek
Klopt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind het vooral kut dat je niet kan zien wíe je heeft verwijderd![]()
.
Verkapte ik-heb-hyves.
Mits werkelijk waar herkenbaar, voor de zekerheid toch even de topnotch chicks langsgaan ehquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben dan ook wel weer zo manisch om alle verdachte personen in mijn vriendenlijst na te spitten. Alle 5.
die komen dan weer te staan tussen je suggestiesquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Verkapte ik-heb-hyves.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mits werkelijk waar herkenbaar, voor de zekerheid toch even de topnotch chicks langsgaan eh.
Ik dacht serieus dat ik de enige wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]! Ja precies!
Ik heb dan ook altijd exact dezelfde namen (tenzij nieuwe-mutaties) die ik invoer, en gelukkig ben ik tot op heden nog nooit teleurgesteld.
Nohh je ziet ze vanzelf voorbij komen onder het kopje "zijn dit misschien bekende van je?"quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben dan ook wel weer zo manisch om alle verdachte personen in mijn vriendenlijst na te spitten. Alle 5.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik de enige was.
Hehe, dat had ik met http://vaaknaardeklote.hyves.nl/quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
![]()
Maar dat dacht ik bij heel veel dingen, totdat ik opeens over een publieke Hyves struikelde die dan juist zo'n karaktertrek waarvan ik dacht dat ik hem alleen had als onderwerp had.![]()
Voorbeeld: http://dubbelgeklapteligbedden.hyves.nl/
Haha ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kom er meestal niet achter, anders moet ik zoveel proberen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha ik ook
Ik vat het ook altijd heel persoonlijk op. "Wat heb ik diegene misdaan?"
Hahahaha inderdaad dit komt me allemaal heel bekenbaar voorquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
![]()
Maar dat dacht ik bij heel veel dingen, totdat ik opeens over een publieke Hyves struikelde die dan juist zo'n karaktertrek waarvan ik dacht dat ik hem alleen had als onderwerp had.![]()
Voorbeeld: http://dubbelgeklapteligbedden.hyves.nl/
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hahahaha inderdaad dit komt me allemaal heel bekenbaar voor
246quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar dit betekent.... dat jullie ook uit jullie hoofd weten hoeveel vrienden je hebt.
![]()
Dit had ik laatst ook!! Dacht ik bijna tien vrienden te hebben, zat ik ineens weer op zevenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
Of mensen die je verwijderen. M'n ego gek
Als je erover wil praten, kun je me altijd bellen. 24/7, echt waar. Bloedbroeders.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, mede-autisten!
Ik heb tussen gisteren en vandaag twee hyvesvrienden verloren.
Vrij vervelend, ik ben immers wel zo nieuwsgierig dat ik dat graag wil weten. Van een paar weet ik dat ze gewoon hun profiel verwijderd hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Verkapte ik-heb-hyves.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |