Het is een niet-bestaand Anglicisme (vigorous).quote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef Angel-A het volgende:
v i g o r e u s
mooi woord, nooit eerder gehoord.
Wacht maar! Ik ben nu een jaar of twee bezig, maar het zal ooit bestaanquote:Op zondag 7 juni 2009 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
Het is een niet-bestaand Anglicisme (vigorous).
Dat ken ik. Zo heb ik 2005 Foo Fighters overgeslagen om MxPx te kijken. Beste beslissing OOIT.quote:Anyway, ik maak altijd een A-lijst met dingen die ik PERSE moet zien, de rest is afhankelijk van wat vrienden doen. En als er dingen tegelijk zijn kies ik meestal voor de band die ik nog nooit live heb gezien.
Hehe, ik vind 't best leuk klinken hoor, vigoreus.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht maar! Ik ben nu een jaar of twee bezig, maar het zal ooit bestaanKlinkt zo lekker in het Nederlands. Duurde wel even voor iemand er op reageerde
[..]
Dat ken ik. Zo heb ik 2005 Foo Fighters overgeslagen om MxPx te kijken. Beste beslissing OOIT.
Ja precies! Zo teringsnel.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hehe, ik vind 't best leuk klinken hoor, vigoreus.
MxPx was ik ook bij, bij de openlucht Charlie!
Dat dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een aantal bands die ik per se wil zien en verder loop ik lekker rondjes en bekijk ik ter plekke wel of het leuk is of niet.
Ook zoiets. Bij wakker worden voor de tent met z'n allen het programmaboekje uitpluizen, dan 60 keer per dag weer kijken hoe het ook al weer zat en er 's nachts op de terugweg achter komen dat je bijvoorbeeld weer de hele dag op de picknickbanken bij de Asia heb zitten hangen...tja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik neem me altijd wel voor om bepaalde dingen te zien, maar eigenlijk komt daar geen reet van terecht omdat ik op het terrein toch om de 5 minuten van plan verander. Uiteindelijk zie ik een paar must-see's en mis ik er een paar en voor de rest zie ik allemaal half-willekeurige dingen waar ik toevallig langs liep ofzo.
Ik denk dat ik nog een beetje erger ben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:45 schreef Llotyhy het volgende:
Helemaal plannen, maandenlang luisteren, wikken en wegen, dagenlang puzzelen met het blokkenschema en dan uiteindelijk een programma voor mezelf maken en dat helemaal mooi uitwerken... en me er nog aan houden ook.
Ben ik nu een freak?
Dit werkt al jaren voor mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik maak een soort schema met de bands die ik tof ben en dan kijk ik daar wel of ik er naar toe ga.
Er zijn echter wel bands die ik MOET zien en daar ben ik dan ook gewoon bij.
Misschien werkt het zo voor jou, maar ik zou echt gek worden van mezelf als ik constant moest rondrennen om bands te zien. Terwijl ik lekker op mijn gemak een biertje had kunnen drinken in het gras.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:52 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een beetje erger ben.
Ik heb blokkenschemas met verschillende kleurtjes![]()
Ik heb op ieder moment van de dag minstens 2 acts waar ik naar toe zou kunnen gaan.
1 voorkeur act en een"reserve"
Natuurlijk zijn er bands die we perse willen zien,en soms hebben we ook wel eens wat tijd om gewoon wat rond te lopen.
Ik zie meestal in iedere tent,in ieder genre wel iets!
En das de bedoeling van lowlands. (plus veel en lekker eten en drinken!)
das nou t mooie van mijn planning.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit werkt al jaren voor mij
[..]
Misschien werkt het zo voor jou, maar ik zou echt gek worden van mezelf als ik constant moest rondrennen om bands te zien. Terwijl ik lekker op mijn gemak een biertje had kunnen drinken in het gras.
Hoe vaker ik 'm hier lees in de topiclijst hoe meer 'ie me bevalt. Ga zo door.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht maar! Ik ben nu een jaar of twee bezig, maar het zal ooit bestaanKlinkt zo lekker in het Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |