OHNEEEE jouw hyve was meesterlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef Penisbaard het volgende:
Het is dat hyves net mijn meesterlijke Christina de Rooij heeft gedelete, anders had ik er een stokje voor gestoken
Eensch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Kipmans het volgende:
Terechte klacht. Ziet er niet uit. Het zit zelfs niet lekker
Dan kan je hem strak zetten op je kont zodat die niet verder afzakt dan dat je wil. En het is cool jwzquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:18 schreef Ascendancy het volgende:
Het stomme is, ze hebben wel altijd een riem om
Eigenlijk niet nee. Bij enkele van die slanke, grote technotypetjes staat het wel. Let op! Ik zeg wel: 'bij enkele'. Bij het gros van die gasten die je gewoon op straat tegenkomt, staat het helemaal niet.quote:
Het zit hartstikke lekkerquote:
Das een voorbeeld van hoe het er dus NIET uitzietquote:
Mijn verklaring voor waarom het niet lekker zit en er niet uitziet zie je hierboven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het zit hartstikke lekker
Dat is ook enige reden waarom ik et doe
Ik heb hier trouwens nog een verklaring voor :
Nou heel soms wel ja! Als ie maar niet zo laag hangt als op de achtergrond van die hyves, dat is wel heul erg.quote:
Ik ben 1.91 en heb juist lange benen, maar die lijken daardoor dan wat korterquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:35 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Mijn verklaring voor waarom het niet lekker zit en er niet uitziet zie je hierboven.
Gewoon een gast van 1.80m met veel te korte beentjes of zo..
Dat ziet er dus zó niet uit door zo'n laaghangende broek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ben 1.91 en heb juist lange benen, maar die lijken daardoor dan wat korter
Jawel want ik ben straat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:48 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat ziet er dus zó niet uit door zo'n laaghangende broek.
Wiggersquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel want ik ben straat.
En ik durf er 100¤ om te wedden dat ik er meer chicks mee regel dan jij met je tuinbroek
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En ik durf er 100¤ om te wedden dat ik er meer chicks mee regel dan jij met je tuinbroek
Ik ben geen man, kneusje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
Dan kan je hem strak zetten op je kont zodat die niet verder afzakt dan dat je wil. En het is cool jwz
TS:
[ afbeelding ]
Wrong. Vraag chuck norris maar als je echt wil weten wat voor chicks ik regel, hij is de enige die me hier IRL kentquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:01 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar geen kwaliteitsexemplaren en daar gaat het om in het leven.
Daar hoef je niet gelijk wigger voor te zijn hoorquote:
Oooooooooh.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wrong. Vraag chuck norris maar als je echt wil weten wat voor chicks ik regel, hij is de enige die me hier IRL kent
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:16 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Oooooooooh.
Oke.. ga jij maar weer naar chuck norrit toe en al die andere fantasievriendjes en chickies.
Ik ben bang dat ik hem gelijk moet geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wrong. Vraag chuck norris maar als je echt wil weten wat voor chicks ik regel, hij is de enige die me hier IRL kent
quote:tot welke leeftijd zal jij je broek laag dragen?
Nee schrijf anders gewoon een boek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:41 schreef Modus het volgende:
Ik ga toch ook niet vanaf morgen bij al mijn tshirts slechts 1 arm door een mouw en dan glashard beweren dat het lekkerder zit?. Het is ook wel heeeel toevallig dat al die mensen er achter kwamen dat een broek zo dragen lekkerder zit, precies op het moment dat het mocht volgens de mode. Maar niemand doet het dan weer vanwege die mode he.
. Nee, ze hebben allemaal "tenminste een eigen stijl".
!
Als het zo lekker zit, waarom loop je dan elke 10 sec. aan je broek te trekken? Er zat een tijdje zo'n kuthiplul bij mij in de bus, dan stapte ie uit en de eerste logische reactie was altijd naar zijn broek grijpen om deze omhoog te trekken maar dan zag je hem echt even bedenken van ohja wacht nee dat hoort zo, ik trek mijn shirt (natuurlijk ook heel hipverantwoord een paar cm te krap en te kort) wel wat naar beneden..
Ik zag er laatst ook 1 lopen wiens broek van zijn leven uberhaupt nooit óver zijn hol gepast had..
Dan ga je zo'n ding kopen in de winkel he, sta je met dat ding onder je reet voor de spiegel, ja, dán kan ik me wel voorstellen als zo'n winkelhomonicht naar je toekomt en vraagt of 'je de goede maat kunt vinden'. Maar nee, die zeggen natuurlijk ook alleen maar 'ja hoor, hij valt perfect!'.
Mijn god..
Ze heet kwakkerNAATquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:56 schreef Chai het volgende:
http://savanne01.hyves.nl/
Een soort van gangstah meisje. Draagt haar broek laag tot haar dood.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:58 schreef JackHerrer het volgende:
Ik draag mijn broek alleen laag als ik in de bak zit en mijn riem afgepakt is.
Ik hoef niet meer chicks als jou te hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ah jee,quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:02 schreef DoimeN het volgende:
[ afbeelding ]
Bas B. onze smooth operator. Hij regelt het wel met ze broek boven ze navel,
Danwel in een spoiler.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef hmmmz het volgende:
graag voor de duidelijkheid foto's van ts met een te laag hangende broek
Hoe vaak moet dit nog gezegd worden: TS is een vrouwquote:
ja dus? die kunnen geen foto's maken of wat ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe vaak moet dit nog gezegd worden: TS is een vrouw
Ja, en? Vrouwen met laaghangende broeken zijn nog erger.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe vaak moet dit nog gezegd worden: TS is een vrouw
Volgens mij ben je niet zo helder vandaagquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ja dus? die kunnen geen foto's maken of wat ?
Dependsquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ja, en? Vrouwen met laaghangende broeken zijn nog erger.
Ach, geen smaak is ook smaak zeggen ze.quote:
Dude, ik zeg toch ligt eraanquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ach, geen smaak is ook smaak zeggen ze.
Doe dan gelijk die broek helemaal uit..quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dude, ik zeg toch ligt eraan![]()
Hier in de omgeving loopt er ook zo'n vadsig indiaans uitziend wijf rond met een veel te lage broek en veel te wijde heupen.![]()
Ik doel meer op dit:
[ afbeelding ]
maar dan zonder die bloedkop..
Die komt boven je navel en hangt tot onder je knieën tegelijkquote:
Stoere 14-jarige boys met willekeurig geschoren wenkbrauwenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben ze op die onderste foto hun broek niet verkeerd om aan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Stoere 14-jarige boys met willekeurig geschoren wenkbrauwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |