OHNEEEE jouw hyve was meesterlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef Penisbaard het volgende:
Het is dat hyves net mijn meesterlijke Christina de Rooij heeft gedelete, anders had ik er een stokje voor gestoken
Eensch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Kipmans het volgende:
Terechte klacht. Ziet er niet uit. Het zit zelfs niet lekker
Dan kan je hem strak zetten op je kont zodat die niet verder afzakt dan dat je wil. En het is cool jwzquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:18 schreef Ascendancy het volgende:
Het stomme is, ze hebben wel altijd een riem om
Eigenlijk niet nee. Bij enkele van die slanke, grote technotypetjes staat het wel. Let op! Ik zeg wel: 'bij enkele'. Bij het gros van die gasten die je gewoon op straat tegenkomt, staat het helemaal niet.quote:
Het zit hartstikke lekkerquote:
Das een voorbeeld van hoe het er dus NIET uitzietquote:
Mijn verklaring voor waarom het niet lekker zit en er niet uitziet zie je hierboven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het zit hartstikke lekker
Dat is ook enige reden waarom ik et doe
Ik heb hier trouwens nog een verklaring voor :
Nou heel soms wel ja! Als ie maar niet zo laag hangt als op de achtergrond van die hyves, dat is wel heul erg.quote:
Ik ben 1.91 en heb juist lange benen, maar die lijken daardoor dan wat korterquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:35 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Mijn verklaring voor waarom het niet lekker zit en er niet uitziet zie je hierboven.
Gewoon een gast van 1.80m met veel te korte beentjes of zo..
Dat ziet er dus zó niet uit door zo'n laaghangende broek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ben 1.91 en heb juist lange benen, maar die lijken daardoor dan wat korter
Jawel want ik ben straat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:48 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat ziet er dus zó niet uit door zo'n laaghangende broek.
Wiggersquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel want ik ben straat.
En ik durf er 100¤ om te wedden dat ik er meer chicks mee regel dan jij met je tuinbroek
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel want ik ben straat.
En ik durf er 100¤ om te wedden dat ik er meer chicks mee regel dan jij met je tuinbroek
Ik ben geen man, kneusje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
Dan kan je hem strak zetten op je kont zodat die niet verder afzakt dan dat je wil. En het is cool jwz
TS:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |