Kleed u zich maar even uit dan kijken we even.quote:
+tquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kleed u zich maar even uit dan kijken we even.
Zo'n antieke vibrator van eikenhout?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Armageddon het volgende:
Ja dat snap ik A. Zou niet best zijn een splinter in je K. En daarbij hoe krijg je dat voor elkaar!?
Ok. Tot zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Foxy-lady het volgende:
[hh.mededeling] we eten sla, gekookte aardappels en kleine gehaktballetjes [/hh.mededeling]
Yum!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Foxy-lady het volgende:
[hh.mededeling] we eten sla, gekookte aardappels en kleine gehaktballetjes [/hh.mededeling]
Ik bewaar wel een balletje voor je.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet godverdomme nog anderhalf uur.
Neuj, in de tuun. Maor das krek weghoalt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Heije doar een bos van voor deur ligg'n?
Okay, ik ga afsluiten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Yum!![]()
JK, afsluiten, we gaan bijna eten!!
Dus toch op Geert ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:56 schreef Jarno het volgende:
Ik heb traditiegetrouw weer eens op een van de grootste losers gestemd geloof ik..
Had als ik gedaan , PVV stemmen deden een hoop mensen en voor europa boeit het toch geen fuckquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:10 schreef Jarno het volgende:
Whehe, nee, weer op zo'n splinterpartij die het toch nooit wordt. Story of my life.
Ik stem nog liever CU.quote:
Hebben we een keus.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:11 schreef Foxy-lady het volgende:
Techno H. Techno!
Ow en Wilders de gekste!
<- Arma
quote:
Waar ?quote:
Kijk, je kunt wel leuke dingen vertellen! Zie je nou!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:10 schreef Houzer het volgende:
Ik heb gisteravond heel tactisch mijn achterbumper naar de kanker gereden op een agregaat.
Vond je van niet dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, je kunt wel leuke dingen vertellen! Zie je nou!
mwah, ze dachten gister dat het een hersenbloeding was danwel een infarct , maar in het ziekenhuis gekomen konden ze op scans niks vinden en uit bloed komt alleen hoge ontstekingswaardes dus ze ligt er nog ff in voor nader onderzoek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:16 schreef Anosmie het volgende:
He bah J. Je zit wel veel in het ziekenhuis de laatste tijd.
Alles weer ok met oma?
Vertel mij wat Jquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:35 schreef Jarno het volgende:
Terminal Servers zijn dood J.
Leve virtual desktops!
Ja wel aardig maar heb niet lang geluisterd, ik moest weer iemand helpen met z'n computer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
A. vond je het wat gister de radiouitzending?
De wattes?quote:
Dan ben ik ook voor J.quote:
Wit. Ik ben een nerd Houzert.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:18 schreef Houzer het volgende:
Tally zijn jouw jesters eigenlijk bruin?
Of heb je van die wiite flatsen?
Trommel je er wel eens op alsof je een echte caribische drumband speler bent?quote:
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Trommel je er wel eens op alsof je een echte caribische drumband speler bent?
Aaah je bedoelt stealbandquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mag ik dat dan een keer doen?
Neem ik ook zo'n fluitje mee
Tsssk .quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah je bedoelt stealbandVind ik tof
25 juli weer naar Rotterdam
Maar nee.
Ik ben ook heul nie zo kinky Houzert.quote:
Ik doe met je mee A. Waar houden we het?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Anosmie het volgende:
Nou. Erm.. Eigenlijk..
Ik dacht eigenlijk meer aan een BBQ, kaarsjes, en wijn. En dan wachten tot het donker is op de langste dag van het jaar..
.
Oeh gezelligquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Anosmie het volgende:
Nou. Erm.. Eigenlijk..
Ik dacht eigenlijk meer aan een BBQ, kaarsjes, en wijn. En dan wachten tot het donker is op de langste dag van het jaar..
.
In het Vondelpark.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik doe met je mee A. Waar houden we het?
Gaat lekker bij Boem zittenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:12 schreef Houzer het volgende:
GOFFERDOMME REAGEER EENS STELLETJE ARBEIDERS.
Ik wil niet bij jou thuis feesten. 21 juni is een zondag en toevalligerwijs beet ik hoe jouw maandagochtenden eruit zien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:09 schreef Houzer het volgende:
Of willen jullie liever zonder mij feesten?
Das heul nie zo extreem hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik wil niet bij jou thuis feesten. 21 juni is een zondag en toevalligerwijs beet ik hoe jouw maandagochtenden eruit zien.
Ok, mag ik dan wel komen naar het waar het dan ook gevierd gaat worden.quote:
Die blik in je ogen zegt anders Houzert!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ok, mag ik dan wel komen naar het waar het dan ook gevierd gaat worden.
Ik zal me heul braaf gedragen en heul lief zijn.
Kijk maar:
[ afbeelding ]
Dat blik zegt red-bull.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Die blik in je ogen zegt anders Houzert!
Nee sukkel lees terug hoe je het getikt hadquote:
Dat is een nobel streven van je A.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben lid geworden van de Hyves "goede reis terug"
I love it when you talk dirtyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:24 schreef Houzer het volgende:
STERVENDE HOEREN KANKERMANAGER, AIDSJONG, LEIER![]()
ALS JE DOOD BENT SCHIJT IK OP JE GRAF, EN NEUK JE WEDUWE
Ah ook met mijn manager dusch.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb wat ruzie met een paardenneuker.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:22 schreef Houzer het volgende:
Nieuwe bumpah kost ff ¤2000 euro![]()
Blij dat het een lease-auto is
Sja mn baas was minder blij, maar das toch een lulquote:
Alstie verzekerd is niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Sja mn baas was minder blij, maar das toch een lul
Dit kost hem weer centjes
Mwah het was geen keuze hoor met een coreswitch down.quote:
Zeker weer een wijf aan gezeten??quote:Op maandag 8 juni 2009 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah het was geen keuze hoor met een coreswitch down.
Geen idee , alleen het ding genereerde 3 miljard pakketjes per second ofzoquote:
volgens mij 8 T.quote:
Ik bedoel je trouwdag liefjequote:
Was je verkouden?quote:
Daar slaap je echt goed op.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag gisteren bij Alberto, (dat dat kan in Nederland) dat er ook een aardige handel is in Oxazepam enzo.
das vandaag schatjequote:
Nop. Moet nog toets doen. Volgende week maar even ofzo.quote:
No problem tal.quote:
Thanx Aquote:
Alsof dat er in zit na die operatie vorige week.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:45 schreef Houzer het volgende:
Vergeet de bloemen niet J. anders geen sex vanavond.
Ach dan kan altijd nog gepijpt worden, mits bloemenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Alsof dat er in zit na die operatie vorige week.
Mwoah Gertje, dan moet ge maar door d'n achterdeur naar biennen, hè?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:46 schreef Joene het volgende:
Alsof dat er in zit na die operatie vorige week.
Ow wat lief een newbiequote:Op maandag 8 juni 2009 09:55 schreef misterddude het volgende:
of je heb een topic da nergens over gaat !
Jij bent stom.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:55 schreef misterddude het volgende:
Of je gaat even door een bushokje ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 09:55 schreef misterddude het volgende:
En de rest dan????!?!?! HE HE HE! Wanneer ga je dat oplossen?!?!?!?!?!quote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 8 juni 2009 10:30 schreef Armageddon het volgende:
Krijg net een bloemetje omdat ik intern ben hier nu.
Wat een heaumeaux.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:30 schreef Armageddon het volgende:
Ken je ook weer neucken.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:30 schreef Armageddon het volgende:
Aardig van je baas neucken op zijn bloemen .quote:
Neuken op kosten van de baas!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Aardig van je baas neucken op zijn bloemen .
Iets met baarmoeder,eierstokken en eileiders Houzert.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef Houzer het volgende:
J.wat voor operatie heeft je vrouw gehad, zodat jij nie kan nuecken?
Ja om dan gelijk met je schwanz erin te gaan roeren is geen pretje nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Iets met baarmoeder,eierstokken en eileiders Houzert.
FUCK JOU H! Ik werk al sinds mn 15e dus ik kan van mijn eigen centen minstens 3 jaar thuiszitten jah!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:20 schreef Houzer het volgende:
DAT THUIS ZITTEN VAN MIJN BELASTINGCENTEN!!!!!
Das zonde van je spaarcentjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:21 schreef Anosmie het volgende:
[..]
FUCK JOU H! Ik werk al sinds mn 15e dus ik kan van mijn eigen centen minstens 3 jaar thuiszitten jah!
Ach het kan best hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja om dan gelijk met je schwanz erin te gaan roeren is geen pretje nee.
Nee hoor. Tenminste geen klachten gehad over mijn kijkdoosquote:
Spaarcentjes? Ik doelde op de door mij betaalde belastingcentjes. Van mijn spaarcentjes red ik het nog geen 3 maanden.quote:
Ik lust geen Sushi.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef Houzer het volgende:
Wie heeft er weleens bij restaurant Oni in Den Haag sushi gegeten?
Is dat een goeie tent?
En iemand die offertes kan typen.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij zoekt gewoon een pijpsletje voor onder je bureau, H.
Ik ben nooit wappiequote:Op maandag 8 juni 2009 13:29 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Weer lekker wappie geweest van het weekend?
Houzer, volgens mij ben jij chronisch geil of vergis ik me nou?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Houzer het volgende:
Arma. interesse in een weekendje partner ruil?
Je hebt gelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Houzer, volgens mij ben jij chronisch geil of vergis ik me nou?
Vervelend issie hequote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Houzer, volgens mij ben jij chronisch geil of vergis ik me nou?
Jij zei facultatief tegen een peuter en die begreep het?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Jarno het volgende:
Heb er net een peuter van weten te overtuigen dat middagslaapjes toch echt NIET facultatief zijn, dus eindelijk ff zitten. Zucht!
Volgens mij moet -ie een keer flink genomen worden door een kudde wilde negerinnen ofzo T.quote:
Nouja, de peuterversie was meer vannuh "ANNA SLAPEN NU!".quote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Jij zei facultatief tegen een peuter en die begreep het?
WOW!
Was al bijna van de bank gevallen van verbazingquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, de peuterversie was meer vannuh "ANNA SLAPEN NU!"..
Zegt de mevrouw die ondertussen mijn hele inbox vol gooit met sexueel getinte uitlatingen omtrent haar avonturen en jesters.quote:
Ik denk dat het een goede is J.!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij moet -ie een keer flink genomen worden door een kudde wilde negerinnen ofzo T.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zegt de mevrouw die ondertussen mijn hele inbox vol gooit met sexueel getinte uitlatingen omtrent haar avonturen en jesters.
Waar schrijf je je in voor zoiets?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat het een goede is J.!
Het zal hem helpen!
Wie?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is J nou eigenlijk alweer een keer terug van Kreta?
Kweenie. Misschien moet je iets voor hem opzetten?quote:
JA!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:49 schreef Houzer het volgende:
Alsof ik de enige chronisch geile ben in [oldbies]
Whehehehe NERD!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:50 schreef Jarno het volgende:
Morgen komt m'n Popcorn Hour binnen! Joechei!!
*nerd*
Nou jouw foto staat anders in het woordenboek bij het woord chronisch sexverslaafd.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie. Misschien moet je iets voor hem opzetten?
[..]
JA!
Tof woordenboek waar kan ik het kopen?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nou jouw foto staat anders in het woordenboek bij het woord chronisch sexverslaafd.
Het ligt bij mij thuis in de slaapkamer, je kan het vanavond ophalenquote:
Stuur het maar op!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het ligt bij mij thuis in de slaapkamer, je kan het vanavond ophalen
Ik maak het wel over.quote:
Dure hoer en dan word ik nog niet eens geneuktquote:
Eerst mocht ik gratis en nu moet ik er al voor betalenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:12 schreef Houzer het volgende:
Och voor die prijs wil ik je best neuken hoor, dan krijg je dat woordenboek gratis.
Moet niet, jij wilt dat woordenboek.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst mocht ik gratis en nu moet ik er al voor betalen![]()
Laat dan maar.
Ja! Ja! SMOESJES!quote:
Ik neuk dan wel iemand anders H. Ik heb toch een reputatie hoog te houden!quote:
JIJ TIK ZE OOK VERKEERD!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In het PM-scherm doen niet alle smijlies het!
*zucht*quote:
Da hoeft niet want daar moet ik 200 euro voor betalen!!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kee.
Moeten we wel op tijd klaar zijn voor Houzert "het boek komt brengen".
Och ik ben niet zo snel beledigd hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik had begrepen dat jij daar juist 200 euro voor kreeg.
Vond ik al een beetje beledigend van H, om eerlijk te zijn.
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even kijken of dat ook voor Houzert geldt, whehe.
Geachte heer,quote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef Anosmie het volgende:
Hoe vertaal je: 'Ik kan het werk met 2 vingers in mn neus, ik heb een baan nodig en jullie zitten toch om de hoek' in een sollicitatiebrief?
Ik kijk meestal op de website van het bedrijf en verweef die teksten dan in mijn eigen mail.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef Anosmie het volgende:
Hoe vertaal je: 'Ik kan het werk met 2 vingers in mn neus, ik heb een baan nodig en jullie zitten toch om de hoek' in een sollicitatiebrief?
Bij de Mac in IJsselstein?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef Houzer het volgende:
Ik ga zo in de auto langs de weg ergens lekker ff een half uurtje pitten
|Ik ben echt op.
Niet als ik net wakker benquote:Op maandag 8 juni 2009 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
SMS SNELWEGSEX AAN NAAR 6969!@!!!!1111
Ik ben bij de mac en slapen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook niet als je wakker wordt gepepen door Talie?!
Ik wil je best wakker bellen hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wat een goed idee.
Maak jij me dan wakker?
Volgens mij kan jij prima een BigMac naar binnen slobberen terwijl Talie slobbert op iets anders.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:23 schreef Houzer het volgende:
Ik ben bij de mac en slapen.
1 slapen
2 eten
3 sex
Lgit er dus aan of ik al gegeten heb
Talie gaat nergens op slobberen JK!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij prima een BigMac naar binnen slobberen terwijl Talie slobbert op iets anders.
Doek zelf welquote:Op maandag 8 juni 2009 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh. Ok.
Hè, dacht ik leuk jullie te kunnen koppelen...
Ik heb geen aids ofzo hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Talie gaat nergens op slobberen JK!
Niet bij Houzert tenminste!
Dat denk ik ook niet liefjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |