Kleed u zich maar even uit dan kijken we even.quote:
+tquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kleed u zich maar even uit dan kijken we even.
Zo'n antieke vibrator van eikenhout?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Armageddon het volgende:
Ja dat snap ik A. Zou niet best zijn een splinter in je K. En daarbij hoe krijg je dat voor elkaar!?
Ok. Tot zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Foxy-lady het volgende:
[hh.mededeling] we eten sla, gekookte aardappels en kleine gehaktballetjes [/hh.mededeling]
Yum!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Foxy-lady het volgende:
[hh.mededeling] we eten sla, gekookte aardappels en kleine gehaktballetjes [/hh.mededeling]
Ik bewaar wel een balletje voor je.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet godverdomme nog anderhalf uur.
Neuj, in de tuun. Maor das krek weghoalt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Heije doar een bos van voor deur ligg'n?
Okay, ik ga afsluiten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Yum!![]()
JK, afsluiten, we gaan bijna eten!!
Dus toch op Geert ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:56 schreef Jarno het volgende:
Ik heb traditiegetrouw weer eens op een van de grootste losers gestemd geloof ik..
Had als ik gedaan , PVV stemmen deden een hoop mensen en voor europa boeit het toch geen fuckquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:10 schreef Jarno het volgende:
Whehe, nee, weer op zo'n splinterpartij die het toch nooit wordt. Story of my life.
Ik stem nog liever CU.quote:
Hebben we een keus.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:11 schreef Foxy-lady het volgende:
Techno H. Techno!
Ow en Wilders de gekste!
<- Arma
quote:
Waar ?quote:
Kijk, je kunt wel leuke dingen vertellen! Zie je nou!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:10 schreef Houzer het volgende:
Ik heb gisteravond heel tactisch mijn achterbumper naar de kanker gereden op een agregaat.
Vond je van niet dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, je kunt wel leuke dingen vertellen! Zie je nou!
mwah, ze dachten gister dat het een hersenbloeding was danwel een infarct , maar in het ziekenhuis gekomen konden ze op scans niks vinden en uit bloed komt alleen hoge ontstekingswaardes dus ze ligt er nog ff in voor nader onderzoek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:16 schreef Anosmie het volgende:
He bah J. Je zit wel veel in het ziekenhuis de laatste tijd.
Alles weer ok met oma?
Vertel mij wat Jquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:35 schreef Jarno het volgende:
Terminal Servers zijn dood J.
Leve virtual desktops!
Ja wel aardig maar heb niet lang geluisterd, ik moest weer iemand helpen met z'n computer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
A. vond je het wat gister de radiouitzending?
De wattes?quote:
Dan ben ik ook voor J.quote:
Wit. Ik ben een nerd Houzert.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:18 schreef Houzer het volgende:
Tally zijn jouw jesters eigenlijk bruin?
Of heb je van die wiite flatsen?
Trommel je er wel eens op alsof je een echte caribische drumband speler bent?quote:
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Trommel je er wel eens op alsof je een echte caribische drumband speler bent?
Aaah je bedoelt stealbandquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mag ik dat dan een keer doen?
Neem ik ook zo'n fluitje mee
Tsssk .quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah je bedoelt stealbandVind ik tof
25 juli weer naar Rotterdam
Maar nee.
Ik ben ook heul nie zo kinky Houzert.quote:
Ik doe met je mee A. Waar houden we het?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Anosmie het volgende:
Nou. Erm.. Eigenlijk..
Ik dacht eigenlijk meer aan een BBQ, kaarsjes, en wijn. En dan wachten tot het donker is op de langste dag van het jaar..
.
Oeh gezelligquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Anosmie het volgende:
Nou. Erm.. Eigenlijk..
Ik dacht eigenlijk meer aan een BBQ, kaarsjes, en wijn. En dan wachten tot het donker is op de langste dag van het jaar..
.
In het Vondelpark.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik doe met je mee A. Waar houden we het?
Gaat lekker bij Boem zittenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:12 schreef Houzer het volgende:
GOFFERDOMME REAGEER EENS STELLETJE ARBEIDERS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |