Kleed u zich maar even uit dan kijken we even.quote:
+tquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kleed u zich maar even uit dan kijken we even.
Zo'n antieke vibrator van eikenhout?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Armageddon het volgende:
Ja dat snap ik A. Zou niet best zijn een splinter in je K. En daarbij hoe krijg je dat voor elkaar!?
Ok. Tot zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Foxy-lady het volgende:
[hh.mededeling] we eten sla, gekookte aardappels en kleine gehaktballetjes [/hh.mededeling]
Yum!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Foxy-lady het volgende:
[hh.mededeling] we eten sla, gekookte aardappels en kleine gehaktballetjes [/hh.mededeling]
Ik bewaar wel een balletje voor je.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet godverdomme nog anderhalf uur.
Neuj, in de tuun. Maor das krek weghoalt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Heije doar een bos van voor deur ligg'n?
Okay, ik ga afsluiten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Yum!![]()
JK, afsluiten, we gaan bijna eten!!
Dus toch op Geert ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:56 schreef Jarno het volgende:
Ik heb traditiegetrouw weer eens op een van de grootste losers gestemd geloof ik..
Had als ik gedaan , PVV stemmen deden een hoop mensen en voor europa boeit het toch geen fuckquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:10 schreef Jarno het volgende:
Whehe, nee, weer op zo'n splinterpartij die het toch nooit wordt. Story of my life.
Ik stem nog liever CU.quote:
Hebben we een keus.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:11 schreef Foxy-lady het volgende:
Techno H. Techno!
Ow en Wilders de gekste!
<- Arma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |