Ik snap mquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja vanaf mij gezien ik kijk naar jou, ik zie je staan en aan je linkerkant ziteen litteken op je knie.
Dankjewel!
en nu krijg ik applaus en snel verderof: geesten laten alles in spiegelbeeld zien.. sorry mijn schuld
Wil je nu zeggen dat er geen oplichters bestaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan, of ik wil er gewoon met mijn verstand ook niet bij dat mensen het leuk vinden om iedereen zo voor de gek te houden, zeker met zulke dingen.
ye, we zouden eens kunnen afspreken o.i.d.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap mMaar bedoelde meer IRL een reading.
Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat er geen oplichters bestaan?
Mooi manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
ye, we zouden eens kunnen afspreken o.i.d.
Lijkt me wel cool. Als ik iets slechts doe tijdens reading of als je denkt.. hmm dat kan beter , dan hoor ik dat ook graag ofc .
Daarom zeg ik ook wil.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef Flammie het volgende:
In dat geval kun je je dus WEL voorstellen dat dit kan gebeuren.
Ja wat is dat nou voor antwoordquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef Flammie het volgende:
In dat geval kun je je dus WEL voorstellen dat dit kan gebeuren.
ik kan me goed aanpassen.. ik ken een beetje Marokkaans voor in die randstad daar (of waar je ook vandaan komt)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Ja ik ben gewoon benieuwd hoe het in zijn werk gaat.. ik heb een paar keer met een paragnost/helderziende gesproken.. en zou het leuk vinden om dan datzelfde door iemand met goed kennis van CR/psychologie eens te zien.
Misschien heb ik wel ondertiteling nodig, je komt uit Limburg he?
have fun. Waar treedt hij op?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:18 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga zondag voor t eerst naar Derek.......
Dat zei ik dan ook niet. Je hebt het fout begrepenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou voor antwoord![]()
Omdat er oplichters bestaan, is dit een oplichter.
Ja maar je zei ook "kan"quote:Daarom zei ik ook wil.
Zie je dan niet dat Michielos je bespeelt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef Flammie het volgende:
Ik wil ook naar Derek![]()
![]()
Heb in sept 7 vlucht back btw
Ik houd me vooralsnog bij die analyse. Het komt allemaal zo... normaal over als je het terug leest
Nee ok, dat is mijn invulling, maar de overige opmerking van mij dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat zei ik dan ook niet. Je hebt het fout begrepen
ik geef toe dat mijn analyses biased zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie je dan niet dat Michielos je bespeelt?Hij zet de teksten zo subjectief neer met bijgevoegd commentaar dat het inderdaad net echt lijkt.. je gaat hem op zn woord geloven ook... hij komt er ronduit voor uit dat hij goed is in CR en bespelen van publiek.. kom op dat is toch doorzichtig
Lalalalala Robbert van den Broeke lalalalala.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou voor antwoord![]()
Omdat er oplichters bestaan, is dit een oplichter.
Maar kijk nou eens.. als die man word ontmaskerd.. wat zou er dan gebeuren? Iemand die dit zo doet heeft ook vrienden of mensen die weten dat hij een show opvoert. Als hij ooit aan de stok krijgt met 1 van die mensen is het genoeg om een roddel de wereld in te helpen door 1 van hun om zn hele carriere op te blazen.
Veuls te link dus.. nog een reden om te denken dat hij echt is.. toch
Klopt, de teksten zijn echt.. commentaar is toevoeging van de kijker op wat hij ziet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik geef toe dat mijn analyses biased zijnALTHANS... het commentaar gedeelte. De rest is allemaal letterlijk vanuit de aflevering gescheven. Dit zal ik niet ontkennen. Hier is dan ook even een disclaimer:
het is een analyse vanuit mijn point of view en hoe ik erover denk. Niets meer, niet minder. Ik vind de analyse echter wel aannemelijk, althans voor mijzelf
Geniet ook lang niet zoveel bekendheid dan wereldbekende sterren zoals Derek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Lalalalala Robbert van den Broeke lalalalala.
yes!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, de teksten zijn echt.. commentaar is toevoeging van de kijker op wat hij ziet.
Wij zien beiden een paard (of een steen om een recent TRU topic aan te halen) en zouden beide verschillende kenmerken noemen van een paard. Gekleurd op ervaringen.
Is Derek echt wereldbekend ja? Vaak trekt RTL zo'n typ uit het buitenland om oms kijkers te laten geloven dat het een grootheid is, maar valt dat irl reuze mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geniet ook lang niet zoveel bekendheid dan wereldbekende sterren zoals Derek.
Terwijl ik de levenskracht van de natuur zou voelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
yes!
Of als je naar het bos gaat met een vogelkenner en een mierenkenner.. de vogelkenner kijkt naar vogels die niemand anders ziet en de mierenkenner ziet allemaal mierenhopen waar ik overheen zou kijken.
Subjectieve perceptie (in NLP heet dit "negatieve hallucinatie wat ik een flawed typering vind)
en ik ga voor de schoonheid van de natuur(gefluit vogels, zon die door bomen schijnt, dieren, flora en fauna enz). Back to basics trekt me op zich wel aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terwijl ik de levenskracht van de natuur zou voelen.
Inderdaad.. genoeg bullshit de hele dag aan je hoofd en wat je leest in de kranten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Back to basics trekt me op zich wel aan.
nop.. boomhut in een groen bos... wil wel draadloos internet..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad.. genoeg bullshit de hele dag aan je hoofd en wat je leest in de kranten.
Hutje op de hei FTW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |