Vrijheid van meningsuiting dacht ik zo?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ben je een mongool ofzo? Dat reacties in dat marokkaan topic gingen nergens over.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ben je een mongool ofzo? Dat reacties in dat marokkaan topic gingen nergens over.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ben je een mongool ofzo? De reacties in dat Marokkaan steekt Marokkaan dood! :') topic gingen nergens over.
Ach, jij bent ook niet de lulligste om andere mensen op hun typefoutjes te wijzen, dan kun je hem wel eens terug krijgenquote:
Hij wijst mensen op spelfouten, niet op overduidelijke typefouten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, jij bent ook niet de lulligste om andere mensen op hun typefoutjes te wijzen, dan kun je hem wel eens terug krijgen
Op spelfouten ja, en dat doet dan (meestal) ter zake. In dit geval slaat het als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, jij bent ook niet de lulligste om andere mensen op hun typefoutjes te wijzen, dan kun je hem wel eens terug krijgen
Ik sta hier op mijn stoel te springen van genotquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Op spelfouten ja, en dat doet dan (meestal) ter zake. In dit geval slaat het als een lul op een drumstel.
Maargoed als jij er blij van wordt....
Dan ga je hier toch weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef wise het volgende:
terecht jah. Oogkleppen moderatie is hierwel van toepassing.
En meestal wordt er niet eens een reden gegeven. Gewoon dicht![]()
Mijnes is ook onterecht dicht gegooidquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef wise het volgende:
terecht jah. Oogkleppen moderatie is hierwel van toepassing.
En meestal wordt er niet eens een reden gegeven. Gewoon dicht![]()
Het ruikt hier naar spaanse vlieg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef douwe-egberts het volgende:
[..]
Mijnes is ook onterecht dicht gegooid.
Ik heb het verhaal een beetje slordig geschreven, maar dat mag geen reden zijn vind ik.
Chantage?
Ah ja, want in plaats van de e tikte hij per ongeluk de a en t in.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij wijst mensen op spelfouten, niet op overduidelijke typefouten.
ik maak me er ook niet druk op. Het is maar een forum maar goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga je hier toch weg?. FOK! is geen democratie. En topic ging echt nergens over, lachen om een steekpartij, het was een linkdump en er was geen OP om over te spreken...
3 redenen voor een slotje..
Sinds wanneer mag je niet lachen om een steekpartij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga je hier toch weg?. FOK! is geen democratie. En topic ging echt nergens over, lachen om een steekpartij, het was een linkdump en er was geen OP om over te spreken...
3 redenen voor een slotje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |