"lief dagboek.."quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Verwoordt precies waar ik mee bezig ben
leuke jongens zeker?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga nu maar alvast mijn pakketjes wegbrengen. Er zitten hier drie jongens naast me heel gezellig te babbelen en ik kan mijn aandacht er dus niet bijhouden
Tis geen Twitterquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Verwoordt precies waar ik mee bezig ben
waar aardig zijn ze voor je!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef PieterBas het volgende:
aawww![]()
Kreeg net een bloemetje van mijn werk
Ik moet ook nog.. stemmen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef Bootje84 het volgende:
BTW net 2 stemmen uitgebracht op de #1 van de PVV...![]()
Luister naar het telefoontje en stem VVDquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet ook nog.. stemmen..
Alleen nog geen flauw wat.. en op wie.. Niet dat het mij niet boeit, maar ja.. van die kieswijzers wordt ook niet echt veel wijzer.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef Bootje84 het volgende:
Zeker, zekerquote:
Madlenerquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef Bootje84 het volgende:
Blijkbaar willen veel mensen op de VVD stemmen, de website gaat bijna platquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Luister naar het telefoontje en stem VVD
Kommie doen? Laat mij lekker stemmen wat ík wil.quote:
Waarom stem je Wilders? Welke standpunten heeft hij waar jij je in kan vinden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kommie doen? Laat mij lekker stemmen wat ík wil.
Ik hoef mezelf niet te verdedigen. Ik weet waarom ik de PVV kies en dat is voldoende. Kom niet met wáarom ik het wel of niet doe.. Dat is mijn keuze.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom stem je Wilders? Welke standpunten heeft hij waar jij je in kan vinden?
En dan niet het landelijke gezever (wat inhoudelijk ook niks voorstelt though) maar op Europees vlak.
Gast, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet te verdedigen. Ik weet waarom ik de PVV kies en dat is voldoende. Kom niet met wáarom ik het wel of niet doe.. Dat is mijn keuze.
Lekker niet meedoen met het debat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom stem je Wilders? Welke standpunten heeft hij waar jij je in kan vinden?
En dan niet het landelijke gezever (wat inhoudelijk ook niks voorstelt though) maar op Europees vlak.
goed onderbouwdquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet te verdedigen. Ik weet waarom ik de PVV kies en dat is voldoende. Kom niet met wáarom ik het wel of niet doe.. Dat is mijn keuze.
Kan 'ie mooi koffie halen, tochquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker niet meedoen met het debat.
nananananananana
Hoiquote:
Hoi PB.quote:
Ik ben nog te jong om te stemmen.quote:
Voorhuid..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gast, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Ik ben oprecht nieuwsgierig.
Je komt hier met's verkondigen dat je PVV gestemd hebt en dan wil je niet toelichten wáárom je PVV gestemd hebt. Waarom zeg je het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turkije.. Nooit bij de EU. Als zij meer te zeggen hebben over Nederland, dan wij zelf, zit er iets goed fout. Europese grondwet? Weg ermee. Wij hebben 2x nee gestemd. Lijkt me duidelijk dat het dus niet mag doorkomen.
Verder lijkt het me handig om het asielbeleid van heel Europa op elkaar af te stemmen, zodat asielzoekers niet van het ene naar het andere land stuiteren. Strenge asielwetgeving. Een Irakees kan ook best naar een Afrikaans land zijn toevlucht zoeken.
Verder zal ik nog wel het een en ander vergeten zijn maar goed. Ik zie niets in de VVD/CDA/PVDA/PVDD/GL/D66 etc. Doe mij maar een frisse wind door de kamers.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik ben ook tegen dierenbeulen en mishandeling enzo, maar ik heb minder met dieren dan met mensen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:40 schreef PieterBas het volgende:
Qua dierenbeleid staan de PVV en PVDD niet ver van elkaar vandaan hoor ....
Dus je wilt van heel slecht naar nog veel slechter.quote:Een Irakees kan ook best naar een Afrikaans land zijn toevlucht zoeken.
Niet mijn probleem. Kan ik er wat aan doen dat al die moslims elkaar af lopen te maken..? En hier schieten de moskees als paddestoelen uit de grond. Nee dank je..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus je wilt van heel slecht naar nog slechter.
Nee, vooral niet verder kijken dan je eigen land.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Kan ik er wat aan doen dat al die moslims elkaar af lopen te maken..? En hier schieten de moskees als paddestoelen uit de grond. Nee dank je..
Nederland kan dan misschien niet zonder de rest van de wereld, maar mogen wij niet zelf bepalen wat wij doen in ons landje? We buigen voor de moslims, we buigen voor Amerika, we buigen voor China.. We lopen godver krom van het buigen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, vooral niet verder kijken dan je eigen land.
Als Nederland dat vroeger had gedaan waren wij het "Albanië" van Europa geweest. Zonder Europa, dus Nederland op zichzelf, waren we helemaal niks geweest hè. Nederland kan. Niet. Zonder. de rest van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |