Tsja, we zijn ook een beetje naar dat niveau afgezakt he.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Ajax, Atletico, Benfica en Sunderland? You've gotta be fucking kidding me... Geen AT voor mij dus dit jaar
Het Amsterdam Tournament was al jaren verliesmakend. En aangezien ik hoorde dat de ticketprijzen voor dit toernooi gelijk gaan blijven met die van vorig jaar denk ik niet dat er nu winst op behaald gaat worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
Misschien willen clubs als Arsenal en Inter helemaal niet meer, misschien is het AT zelfs niet eens lucratief voor ze.
Het toernooi is dus gewoon niet interessant voor de grotere clubs. Die gaan liever cashen in de VS of Azie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het Amsterdam Tournament was al jaren verliesmakend. En aangezien ik hoorde dat de ticketprijzen voor dit toernooi gelijk gaan blijven met die van vorig jaar denk ik niet dat er nu winst op behaald gaat worden.
Van mij mogen ze heel dat toernooi afschaffen. Gaan toch alleen maar dagjes mensen heen. En als de grote ploegen dan niet eens meer willen komen heeft het weinig nut meer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het Amsterdam Tournament was al jaren verliesmakend. En aangezien ik hoorde dat de ticketprijzen voor dit toernooi gelijk gaan blijven met die van vorig jaar denk ik niet dat er nu winst op behaald gaat worden.
Doe gewoon 1 echte wedstrijd tegen een mooie tegenstander.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef soppa het volgende:
Ach het AT vond ik altijd wel een aardige kick-off van het seizoen, ben er zelf ook wel een paar keer geweest. Het verliest echter wel zijn glans als er geen grote clubs komen.
Daarom ga ik dus waarschijnlijk ook niet. Voor de grotere ploegen was die prijs wel te doen, maar met ditquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Prosac het volgende:
Ze zullen ongetwijfeld wel weer dezelfde bedragen vragen voor de kaartjes.
quote:Bayern Munchen lijkt een belangrijke kandidaat te gaan worden voor Edson Braafheid. De zaakwaarnemer van de verdediger van FC Twente noemt de Duitse topclub 'zeer interessant'.
Tegenover Sportweek laat zaakwaarnemer Sigi Lens weten dat Bayern zich gemeld heeft. "Dat klopt, Bayern is geïnteresseerd. Dat is natuurlijk een zeer interessante optie voor Edson. Vooral omdat er een Nederlandse trainer zit die je zelf wil halen. We gaan zeker met ze praten."
De 26-jarige verdediger is door zijn clausule in zijn contract een koopje voor elke Europese topclub. Braafheid hoeft 'slechts' twee miljoen euro te kosten.
Naast Bayern zijn PSV en Ajax ook in de markt.
Dat zou ik ook liever zien inderdaad. In 3 dagen tegen Atletico Madrid en Sunderland spelen schiet je ook echt niets mee op. Wat een dramaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doe gewoon 1 echte wedstrijd tegen een mooie tegenstander.
quote:De tiende editie van het Amsterdam Tournament wordt gespeeld met vier ploegen uit verschillende landen. Het Portugese Benfica, het Spaanse Atlético Madrid, het Engelse Sunderland en gastheer Ajax doen aan het toernooi mee. De wedstrijden worden gespeeld op 24 en 26 juli en worden afgewerkt in de Amsterdam ArenA.
Traditiegetrouw doen er altijd veel grote clubs mee. Eerder deden onder andere grote clubs als Internazionale, Arsenal, Barcelona en Manchester United mee. Arsenal, Barcelona en Manchester United wonnen het toernooi wel eens. Dat deed Ajax ook een keer.
Ajax wist voor het laatst in 2004 de beker naar zich toe te trekken. De drie edities daarvoor wisten ze ook allemaal winnend af te sluiten. De eerste editie in 1999 werd gewonnen door Lazio Roma.
PSV kan zoveel willen, Obradovic gaat daar niet naar toe. Hij wilt met zijn kamergenoot bij het Servische elftal spelen en heeft al aangegeven graag bij Ajax te spelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:25 schreef Frankz0rz het volgende:
Als Bayern Braafheid haalt moeten wij gewoon voor Obradovic gaan, maar PSV zit volgens mij ook nog achter hem aan.
Serieus. Sahar? Wat moeten we daar mee? Cissé vergelijken met Sarpong? Echt, ik snap geen klap van je posts.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef Barca het volgende:
Geruchten? Die zijn ook niet altijd realistisch.
Wat is overigens realistisch? Sahar en Cisse? Hoe is die Cisse ten opzichte van Sarpong? Hoe realistisch is een rol als wisselspeler voor Leonardo onder Jol?
Dan zijn we in ieder geval geen miljoenen kwijt aan DROOMtransfers als Beerens en Elia die er, zeker Beerens, de komende maand vast niet gaan komen. Of vergis ik me dan weer eens?
Omdat er nog geen interesse is getoond is in die mensen en hij had beloofd niet eerder mee te gaan bieden dan dat er interesse was.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef toma het volgende:
Dat zou een smerige actie van v. Gaal zijn zeg. Snap niet waarom ie geen voorkeur geeft aan spelers van AZ?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat er nog geen interesse is getoond is die mensen en hij had beloofd niet eerder mee te gaan bieden dan dat er interesse was.
Die zit al onder z'n bureau in Munchen hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef toma het volgende:
[..]Absurde voorwaarden.
Als ik hem was zou ik z'n vriendje van WillemII laten bieden op een speler.
Die heeft idd al een paar knallen tegen zijn gehemelte gehad inmiddelsquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Die zit al onder z'n bureau in Munchen hoor.
Toch valt het mij allemaal wel mee nog, denk dat het volgende maand pas echt gaat losbarsten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Jasza het volgende:
Gelukkis is showtime down, scheelt weer 20 geruchten.
Ja, die hadden gewoon meer kunnen vragen, als Ajax nou zo slim was om hem te kopen, als Vermaelen ook al evenveel waard is als Pranjic (wat volgens mij nog steeds een bullshit-gerucht is), mag Ajax zich wel voor de kop slaan.quote:
Idd, zo had ik vorige jaar ook helemaal niks van die geruchten meegekregen. En bij terugkomst hadden we ineens Sulejmani en Aisattiquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef behangplakker het volgende:
Ergens ben ik ook wel blij dat ik op vakantie ben in Juli als er de meeste geruchten zijn. Dan word ik niet gek omdat ik de hele tijd nadenk over een mogelijke transfer
Ken ik, echter dit jaar ga ik in September op vakantie, ik zal het dus allemaal moeten ondergaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef behangplakker het volgende:
Ergens ben ik ook wel blij dat ik op vakantie ben in Juli als er de meeste geruchten zijn. Dan word ik niet gek omdat ik de hele tijd nadenk over een mogelijke transfer
Ik vind 10 miljoen voor hem best veel andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, die hadden gewoon meer kunnen vragen, als Ajax nou zo slim was om hem te kopen, als Vermaelen ook al evenveel waard is als Pranjic (wat volgens mij nog steeds een bullshit-gerucht is), mag Ajax zich wel voor de kop slaan.
Ja, hoe dat zo?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Jasza het volgende:
Gelukkis is showtime down, scheelt weer 20 geruchten.
Sahar? Kan hij een project zijn zoals Boulahrouz dat eerder was onder Jol?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Serieus. Sahar? Wat moeten we daar mee? Cissé vergelijken met Sarpong? Echt, ik snap geen klap van je posts.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
martin jol nadat hij hoort dat arsenal >= 10 miljoen voor vermaelen over heeft
Meteen kopen dan die Bojan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
PSV kan zoveel willen, Obradovic gaat daar niet naar toe. Hij wilt met zijn kamergenoot bij het Servische elftal spelen en heeft al aangegeven graag bij Ajax te spelen.
Bojan Krkic wilt overigens niet verhuurd worden.
Projectquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Sahar? Kan hij een project zijn zoals Boulahrouz dat eerder was onder Jol?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Sahar? Kan hij een project zijn zoals Boulahrouz dat eerder was onder Jol?
Cissé is mogelijk eerder haalbaar dan Elia? Zo ja, is hij een versterking? Of moet je gezien de huidige selectie zeggen: "zijn komst is overbodig."?
Altijd bereid tot het geven van uitleg.
Ik kijk wel op sbsquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef Silenus het volgende:
Kaarten voor het AT beginnen vanaf 27 euro, dus ga maar vast sparen jongens!
Dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom reageren mensen hier nog op Barca?
Gewoon negeren die hap.
Belachelijk zeg. Denk dat ik dit jaar ook maar weer oversla. Ze doen net of het CL is....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef Silenus het volgende:
Kaarten voor het AT beginnen vanaf 27 euro, dus ga maar vast sparen jongens!
Ik wordt hier voor kloon van een volslagen idioot uitgemaakt, omdat ik één keer Koevermans als mogelijke aanwinst noem. Maar ik zal weer ontopic reageren.quote:
Dát ben ik dan wél met je eens!quote:
Als hij een eind aan zijn interland carriere wil maken moet hij dat doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:41 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik wordt hier voor kloon van een volslagen idioot uitgemaakt, omdat ik één keer Koevermans als mogelijke aanwinst noem. Maar ik zal weer ontopic reageren.
Braafheid lijkt voor Bayern te kiezen. Op Sportweek.nl zegt zijn zaakwaarnemer dat Bayern een zeer interessante optie is en dat ze concrete interesse hebben.
Ajax.nlquote:04 juni 2009
De politierechter in Amsterdam heeft donderdagochtend uitspraak gedaan in de strafzaak betreffende de computerinbraak bij medewerkers van Ajax. De dader werd veroordeeld tot 200 uur werkstraf waarvan 50 uur voorwaardelijk.
Door zijn inbraak lekte in februari 2008 vertrouwelijke informatie uit. Dit betrof onder meer het rapport van de commissie Coronel.
Ajax is tevreden dat het onderzoek ertoe heeft geleid dat de dader kon worden opgespoord en veroordeeld.
Zeker met oog op het WK is het niet slim nee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als hij een eind aan zijn interland carriere wil maken moet hij dat doen.
Hm ... als we een serieuze club zijn, dan wel als we serieuze interesse hebben in deze jongens. Zouden prjecten kunnen zijn, maar vrees dat de club zich laat verblinden door de sportieve resultaten van de ploeg waarin ze spelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Nashje het volgende:
Waarom probeert Ajax niet eens ondermaats te bieden op De Guzman/WIjnaldum. Leuke spelers en feyenoord moet verkopen dus..
Voor de grap bieden op Schaars en hopen dat Van Gaal concreet wordt zou ook wel leuk zijn.
Dat lag ook wel voor de hand. Jij bent namelijk het schoolvoorbeeld van iemand die niet denkt vanuit de speler, maar vanuit je eigen wens. Ik heb je al horen verkondigen dat Boulahrouz vast wel naar Ajax zou willen, net als Heitinga, want dat ging toch niet zo best in Spanje. En als Verbeek trainer werd, dan wilde Pranjic vast wel komen. Etctera etcetera. Waar haal je dat allemaal vandaan?quote:
QFTquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat lag ook wel voor de hand. Jij bent namelijk het schoolvoorbeeld van iemand die niet denkt vanuit de speler, maar vanuit je eigen wens. Ik heb je al horen verkondigen dat Boulahrouz vast wel naar Ajax zou willen, net als Heitinga, want dat ging toch niet zo best in Spanje. En als Verbeek trainer werd, dan wilde Pranjic vast wel komen. Etctera etcetera. Waar haal je dat allemaal vandaan?
Zelfde nu met Braafheid. Ajax kan hem niet snel even vastleggen, zolang die jongen zelf gewoon z'n opties open houdt. Waarom zou hij nu voor Ajax kiezen als Bayern net om de hoek komt kijken (en wie weet welke clubs nog meer)? Zoals ik al eerder zei: het is geen fifa soccer, waar je met genoeg geld Messi naar Volendam haalt omdat de spelers geen eigen wil hebben.
Guzman mag je hebben hoor, 5 miljoen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Nashje het volgende:
Waarom probeert Ajax niet eens ondermaats te bieden op De Guzman/WIjnaldum. Leuke spelers en feyenoord moet verkopen dus..
Voor de grap bieden op Schaars en hopen dat Van Gaal concreet wordt zou ook wel leuk zijn.
Hier zat ik ook al aan te denken jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Nashje het volgende:
Waarom zouden spelers niet willen? Clubs als VFB Stuttgart, Atletico Madrid, Real Madrid en Bayern spreken op dit moment meer tot de verbeelding maar ... EN IK DENK WÉL VANUIT DE SPELER ... wat heb je er aan als speler om daar niet, nauwelijks of verkeerd te worden gebruikt!?!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat lag ook wel voor de hand. Jij bent namelijk het schoolvoorbeeld van iemand die niet denkt vanuit de speler, maar vanuit je eigen wens. Ik heb je al horen verkondigen dat Boulahrouz vast wel naar Ajax zou willen, net als Heitinga, want dat ging toch niet zo best in Spanje. En als Verbeek trainer werd, dan wilde Pranjic vast wel komen. Etctera etcetera. Waar haal je dat allemaal vandaan?
Zelfde nu met Braafheid. Ajax kan hem niet snel vastleggen, zolang die jongen zelf gewoon z'n opties open houdt.Waarom zou hij nu voor Ajax kiezen als Bayern net om de hoek komt kijken (en wie weet welke clubs nog meer). Zoals ik al eerder zei: het is geen fifa soccer, waar je met genoeg geld Messi naar Volendam haalt omdat de spelers geen eigen wil hebben.
Lijkt me niet, hij is dacht ik al een jaar of 26. Als hij nu opnieuw een contract teken bij Ajax lijkt hij mij daarna te oud om nog voor de top te gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:51 schreef NoizEkick het volgende:
Maar als Braafheid naar Bayern gaat, zit 'ie dan niet de meeste tijd gewoon op de bank? Lijkt me nou niet echt bevorderend. Kan hij beter Ajax als een opstapje gebruiken om later Europa in te gaan en direct aan de bak te kunnen.
Guzmanquote:
Wat je moet met projecten? Nou ... Boulahrouz is toch een succes geworden? Of is dat geen goede voetballer geworden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef fathank het volgende:
Wtf moet je nou weer met projecten. Beter gewoon directe versterkingen ipv dat geneuzel met gasten die het leuk doen bij een subtoppertje.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef soppa het volgende:
[..]
GuzmanDie gozer staat al honderd jaar te boek als talent
Ajax kan natuurlijk altijd nog een bod op hem doen van 15 miljoen en dan op het laatste moment afhaken...gewoon even kakkerlakje pesten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom zouden spelers niet willen? Clubs als VFB Stuttgart, Atletico Madrid, Real Madrid en Bayern spreken op dit moment meer tot de verbeelding maar ... EN IK DENK WÉL VANUIT DE SPELER ... wat heb je er aan als speler om daar niet, nauwelijks of verkeerd te worden gebruikt!?!
Betreffende Verbeek: Pranjic heeft denk ik altijd met succes en plezier samengewerkt met Verbeek. Ajax is een club die Pranjic sportief en financieel meer uitdaging kan bieden dan Heerenveen. (Met alle respect voor de Friezen.) Dus waarom zou, áls Verbeek trainer zou zijn geworden van Ajax, die vriendelijke vriend van een Pranjic niet voor Ajax kunnen kiezen? Kan hij ook nog eens gaan ballen met Sulejmani. Die zou dan wél eens kunnen renderen. Scheelt weer een verkoop. Misschien dat Mickey dan geen miskoop zal blijken?
Edson Braafheid begrijpt misschien dat hij bij Ajax vrijwel zeker is van een basisplaats? Twente zal de CL niet halen. Dan is hij met Ajax net zo goed af als met Twente. Als AZ nou interesse had getoond ...
Projecten kunnen misschien als je team erom heen staat als een huis. Dan kun je gaan denken aan talenten inpassen. Niet als je al 6 jaar geen kampioen bent geworden. Dan moet er namelijk gewoon keihard gepresteerd worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat je moet met projecten? Nou ... Boulahrouz is toch een succes geworden? Of is dat geen goede voetballer geworden?
Toppers als Van der Vaart, Seedorf, Sneijder, Elia, Beerens worden als niet haalbaar gezien.
Het gaat me om het gemak waarmee jij praat over het halen van spelers. Hoe kan je nou van Ajax eisen dat ze Braafheid nu vastleggen? Je snapt toch wel dat daar een handtekening voor nodig is?quote:
Denk niet dat feyenoord dat doet. Die kunnen namelijk het salaris van bakir niet betalenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Nashje het volgende:
Voor 1 miljoen en Bakircioglu moet De Guzman wel te halen zijn.
Niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het gaat me om het gemak waarmee jij praat over het halen van spelers. Hoe kan je nou van Ajax eisen dat ze Braafheid nu vastleggen? Je snapt toch wel dat daar een handtekening voor nodig is?
En als ik de lijstjes Boulahrouz, Van der Vaart, Sneijder, Heitinga, Huntelaar, Pranjic en Seedorf van je lees, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij denkt dat het net zo gemakkelijk is als een pak melk en een bloemkool kopen in de supermarkt.
Het kán gewoon niet.
Ik denk dat Jol voor Stekelenburg gaat kiezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef kevin6188 het volgende:
Stekelenburg zegt dat hij bij Ajax wil blijven, eerste keeper wil worden en zijn plek bij Oranje voor WK 2010 wil veilig stellen. Goed nieuws.
http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=8&id=159150
En er is geen PC Hooft in Rotterdamquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk niet dat feyenoord dat doet. Die kunnen namelijk het salaris van bakir niet betalen
Goh, Feyenoord heeft verneukt door hem niet te verkopen, nu vangen we er niks meer voor. We hopen nog steeds dat hij bijtekent.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:00 schreef Radegast het volgende:
De Guzman zou een aanwinst en goede investering zijn voor Ajax.
Daar durf ik ook wel wat centjes op in te zetten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Jol voor Stekelenburg gaat kiezen.
Ja dat is lekker simpel. Vragen aan een feyenoordspeler wat hij of zij heeft gepresteerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat moet je nou weer met DeGuzman? Wat heeft-ie nou eigenlijk gepresteerd?
Denk en hoop ik ook ja. Jammer maar helaas voor Kenneth.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Jol voor Stekelenburg gaat kiezen.
1. Ik eis niks. Hoop alleen dat Braafheid snel wordt gepresenteerd. Dat hij gezien andere aanbiedingen en oranje nog even wacht ...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het gaat me om het gemak waarmee jij praat over het halen van spelers. Hoe kan je nou van Ajax eisen dat ze Braafheid nu vastleggen? Je snapt toch wel dat daar een handtekening voor nodig is?
En als ik de lijstjes Boulahrouz, Van der Vaart, Sneijder, Heitinga, Huntelaar, Pranjic en Seedorf van je lees, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij denkt dat het net zo gemakkelijk is als een pak melk en een bloemkool kopen in de supermarkt.
Het kán gewoon niet.
Misschien al in 1 seizoen met die projecten het kampioenschap? Met de huidige selectie is dat niet gelukt. Al 5! jaar niet. Jol krijgt de tijd (Marco kreeg die kans ook, maar toonde niet lekker bezig te zijn. Chaos en onzekerheid troef!), dat kan prima samen met het laten ontplooien van talent.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Projecten kunnen misschien als je team erom heen staat als een huis. Dan kun je gaan denken aan talenten inpassen. Niet als je al 6 jaar geen kampioen bent geworden. Dan moet er namelijk gewoon keihard gepresteerd worden.
En je verhaal over Pranjic staat vol met hypotheses. Oftewel nergens op gebaseerd.
Dat hoop ik toch echt niet. Wat een grabbelaar is dat zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En ook op de komst van Sinouh als reservedoelman.
Mogelijk in de rol van Gentenaar. Jol haalde Sinouh ook naar HSV, waar zijn contract niet is verlengd. Zou me niks verbazen als.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef toma het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch echt niet. Wat een grabbelaar is dat zeg.
Net te kort? Hij viel niet eens op in Ajax 2quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef Badabingea het volgende:
Kennedy moet lekker naar een club als Heerenveen gaan. Komt gewoon net tekort voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |