Belachelijk zeg. Denk dat ik dit jaar ook maar weer oversla. Ze doen net of het CL is....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef Silenus het volgende:
Kaarten voor het AT beginnen vanaf 27 euro, dus ga maar vast sparen jongens!
Ik wordt hier voor kloon van een volslagen idioot uitgemaakt, omdat ik één keer Koevermans als mogelijke aanwinst noem. Maar ik zal weer ontopic reageren.quote:
Dát ben ik dan wél met je eens!quote:
Als hij een eind aan zijn interland carriere wil maken moet hij dat doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:41 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik wordt hier voor kloon van een volslagen idioot uitgemaakt, omdat ik één keer Koevermans als mogelijke aanwinst noem. Maar ik zal weer ontopic reageren.
Braafheid lijkt voor Bayern te kiezen. Op Sportweek.nl zegt zijn zaakwaarnemer dat Bayern een zeer interessante optie is en dat ze concrete interesse hebben.
Ajax.nlquote:04 juni 2009
De politierechter in Amsterdam heeft donderdagochtend uitspraak gedaan in de strafzaak betreffende de computerinbraak bij medewerkers van Ajax. De dader werd veroordeeld tot 200 uur werkstraf waarvan 50 uur voorwaardelijk.
Door zijn inbraak lekte in februari 2008 vertrouwelijke informatie uit. Dit betrof onder meer het rapport van de commissie Coronel.
Ajax is tevreden dat het onderzoek ertoe heeft geleid dat de dader kon worden opgespoord en veroordeeld.
Zeker met oog op het WK is het niet slim nee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als hij een eind aan zijn interland carriere wil maken moet hij dat doen.
Hm ... als we een serieuze club zijn, dan wel als we serieuze interesse hebben in deze jongens. Zouden prjecten kunnen zijn, maar vrees dat de club zich laat verblinden door de sportieve resultaten van de ploeg waarin ze spelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Nashje het volgende:
Waarom probeert Ajax niet eens ondermaats te bieden op De Guzman/WIjnaldum. Leuke spelers en feyenoord moet verkopen dus..
Voor de grap bieden op Schaars en hopen dat Van Gaal concreet wordt zou ook wel leuk zijn.
Dat lag ook wel voor de hand. Jij bent namelijk het schoolvoorbeeld van iemand die niet denkt vanuit de speler, maar vanuit je eigen wens. Ik heb je al horen verkondigen dat Boulahrouz vast wel naar Ajax zou willen, net als Heitinga, want dat ging toch niet zo best in Spanje. En als Verbeek trainer werd, dan wilde Pranjic vast wel komen. Etctera etcetera. Waar haal je dat allemaal vandaan?quote:
QFTquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat lag ook wel voor de hand. Jij bent namelijk het schoolvoorbeeld van iemand die niet denkt vanuit de speler, maar vanuit je eigen wens. Ik heb je al horen verkondigen dat Boulahrouz vast wel naar Ajax zou willen, net als Heitinga, want dat ging toch niet zo best in Spanje. En als Verbeek trainer werd, dan wilde Pranjic vast wel komen. Etctera etcetera. Waar haal je dat allemaal vandaan?
Zelfde nu met Braafheid. Ajax kan hem niet snel even vastleggen, zolang die jongen zelf gewoon z'n opties open houdt. Waarom zou hij nu voor Ajax kiezen als Bayern net om de hoek komt kijken (en wie weet welke clubs nog meer)? Zoals ik al eerder zei: het is geen fifa soccer, waar je met genoeg geld Messi naar Volendam haalt omdat de spelers geen eigen wil hebben.
Guzman mag je hebben hoor, 5 miljoen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Nashje het volgende:
Waarom probeert Ajax niet eens ondermaats te bieden op De Guzman/WIjnaldum. Leuke spelers en feyenoord moet verkopen dus..
Voor de grap bieden op Schaars en hopen dat Van Gaal concreet wordt zou ook wel leuk zijn.
Hier zat ik ook al aan te denken jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Nashje het volgende:
Waarom zouden spelers niet willen? Clubs als VFB Stuttgart, Atletico Madrid, Real Madrid en Bayern spreken op dit moment meer tot de verbeelding maar ... EN IK DENK WÉL VANUIT DE SPELER ... wat heb je er aan als speler om daar niet, nauwelijks of verkeerd te worden gebruikt!?!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat lag ook wel voor de hand. Jij bent namelijk het schoolvoorbeeld van iemand die niet denkt vanuit de speler, maar vanuit je eigen wens. Ik heb je al horen verkondigen dat Boulahrouz vast wel naar Ajax zou willen, net als Heitinga, want dat ging toch niet zo best in Spanje. En als Verbeek trainer werd, dan wilde Pranjic vast wel komen. Etctera etcetera. Waar haal je dat allemaal vandaan?
Zelfde nu met Braafheid. Ajax kan hem niet snel vastleggen, zolang die jongen zelf gewoon z'n opties open houdt.Waarom zou hij nu voor Ajax kiezen als Bayern net om de hoek komt kijken (en wie weet welke clubs nog meer). Zoals ik al eerder zei: het is geen fifa soccer, waar je met genoeg geld Messi naar Volendam haalt omdat de spelers geen eigen wil hebben.
Lijkt me niet, hij is dacht ik al een jaar of 26. Als hij nu opnieuw een contract teken bij Ajax lijkt hij mij daarna te oud om nog voor de top te gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:51 schreef NoizEkick het volgende:
Maar als Braafheid naar Bayern gaat, zit 'ie dan niet de meeste tijd gewoon op de bank? Lijkt me nou niet echt bevorderend. Kan hij beter Ajax als een opstapje gebruiken om later Europa in te gaan en direct aan de bak te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |