quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef Allure_ het volgende:
Fakkelbrigade.
Verder, kuttopic. Je bent zelf zeker zo'n lange magere bonenstaak die na 500 whopper menu's nog geen grammetje aankomt.
Sssht.quote:
Ik ben nog nooit in de Burger King geweest, dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Weet je wel hoeveel calorieën in zo'n Whoppermenu zitten?
Ik ben er ook nog nooit geweest.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Burger King geweest, dus ik zou het niet weten. Maargoed, je weet toch wel over wat voor type jongens ik het heb
.
Daarom heet het ook Burger King? Alleen een echte king verkoopt Friet. Ik vind trouwens dat Friet voortaan best met een hoofdletter geschreven mag worden. Net als God enzo. jwtzquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:04 schreef genakt het volgende:
Burger kingdaar verkopen ze FRIET
terwijl ze bij de maccie D echte patat hebben
Als jij jezelf al een gespierde boy noemt dan zal je wel een lange dunne scharminkel zijnquote:Deze gespierde mooiboi had toenjust zin in een lekkere lunch, zoen heerlijcke
Whopper menu.Dus cruisde ik op me gemakkie met de cd van de Fakkelbrigade
op richting mijn favoriete restaurant hier in de buurt: Burger King bij het retail.
Jouw "haviksogen" zullen wel die jampotglazen van je bril zijn die een afwijking van 3,25 moetquote:Ik zet mijn Seat Leon een paar honderd meter verder op neer, want mijn haviksogen hadden
al geschoten dat er bij de parkeerplaatsen een groepje tuffende finnen vette bakken aan het
bekijken waren. (voor de buitenwereld lijkt het "bekijken", insiders die vaak Opsporing Verzocht
kijken weten dat het hier om "stelen" of "bekrassen" gaat.
"lurkend" doe je aan een drankje waldo,aan een sigaret trek je of je "paft". Verder.."laatstequote:Terwijl ik al lurkend aan mijn sigaretje richting de ingang loop wrijf ik nog net dat laatste stukje
haar naar achteren zodat mijn look dicht in de buurt komt van Vince Vega, terwijl ik met een
kleine glimlach op mijn bek langs het gespuis loop."Goedemiddag meneer !" zegt een van die
gangsters."Pleur op" zei ik en liep naarbinnen om maar niet in aanraking te komen met deze
dependance van MS13 ( voor de noobs die niet weten wat MS13 is KLIK ).
Dat deed jij heul niet omdat je in de rij stond tussen allemaal antillianen die luid aan hetquote:Ik struinde de toko af en zag dat het druk was, loeidruk. Loeidruk ja, letterlijk en figuurlijk.
Want wat viel me op: Het hele restaurant leek vol te zitten met een afdeling van de
obesitaskliniek. WTF Mijn eetlust was direct over. Dikke vatsige mensen die
ongegeneerd een burger naar binnen zaten te werken en maar klagen dat ze zo vet en
lelijk zijn ! Er zaten zelfs kinderen tussen ! Ja zo krijgen jullie dus nooit pussy zoals mij
he noobs ! Ik lachte nog eens smerig naar zo'n overgewichtgezinnetje om ze eens
flink te dissen en liep de zaak uit.
Dayum.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef thloreg het volgende:
Echt Boswaldo,liegen en fantaseren is zeker je voornaamste tijdverdrijf.
[..]
Als jij jezelf al een gespierde boy noemt dan zal je wel een lange dunne scharminkel zijn
uit een plaatsje zoals Soerendonk.
[..]
Jouw "haviksogen" zullen wel die jampotglazen van je bril zijn die een afwijking van 3,25 moet
zien te camoufleren. En die seat leon zal wel die bus zijn die jou bij de halte afzette.
[..]
"lurkend" doe je aan een drankje waldo,aan een sigaret trek je of je "paft". Verder.."laatste
stukje haar " zozo.. nu al kalend?En dat die gasten jou met " hallo meneer " begroeten?
![]()
.. je bedoelt jij knikte naar hun terwijl ze jou argwanend aankeken zo van " En wie ben
jij dan blanke scheet " Want dat doen 'gangsters meestal weirdo!
[..]
Dat deed jij heul niet omdat je in de rij stond tussen allemaal antillianen die luid aan het
bellen waren en ondertussen jou argwanend aankeken als enige niet donkere tussen
al het multiculit volk. Zeg nou maar dat je snel naar buiten liep en gauw je sticker
van de PVV opborg uit angst voor verdere reacties.
Kortom klacht= FAIL
Meneer is gepikeert omdat ik z'n vrienden finnen noemdequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef thloreg het volgende:
Echt Boswaldo,liegen en fantaseren is zeker je voornaamste tijdverdrijf.
[..]
Als jij jezelf al een gespierde boy noemt dan zal je wel een lange dunne scharminkel zijn
uit een plaatsje zoals Soerendonk.
[..]
Jouw "haviksogen" zullen wel die jampotglazen van je bril zijn die een afwijking van 3,25 moet
zien te camoufleren. En die seat leon zal wel die bus zijn die jou bij de halte afzette.
[..]
"lurkend" doe je aan een drankje waldo,aan een sigaret trek je of je "paft". Verder.."laatste
stukje haar " zozo.. nu al kalend?En dat die gasten jou met " hallo meneer " begroeten?
![]()
.. je bedoelt jij knikte naar hun terwijl ze jou argwanend aankeken zo van " En wie ben
jij dan blanke scheet " Want dat doen 'gangsters meestal weirdo!
[..]
Dat deed jij heul niet omdat je in de rij stond tussen allemaal antillianen die luid aan het
bellen waren en ondertussen jou argwanend aankeken als enige niet donkere tussen
al het multiculit volk. Zeg nou maar dat je snel naar buiten liep en gauw je sticker
van de PVV opborg uit angst voor verdere reacties.
Kortom klacht= FAIL
het is een Boswachter topic...das altijd kut of gaat over kutquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef PushyGurl het volgende:
pffffffffff zucht...wat een kutverhaal om te lezen zeg
inktfles faalt ook door per ongeluk de qoute button te gebruiken ipv de editquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef Inktfles het volgende:
TS:
-is een mooiboy
-kan er niet mee omgaan
-rijdt in een seat
-zegt dingen als loeidruk in een OP terwijl die hopeloos stoer probeert te praten
-probeert er mooi uit te zien in een burger king
-eet bij de burger king
-rookt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef Inktfles het volgende:
[..]
inktfles faalt ook door per ongeluk de qoute button te gebruiken ipv de edit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |