Deze gespierde mooiboi had toenjust zin in een lekkere lunch, zoen heerlijcke Whopper menu.
Dus cruisde ik op me gemakkie met de cd van de Fakkelbrigade (

) op richting mijn favoriete restaurant hier in de buurt: Burger King bij het retail.
Ik zet mijn Seat Leon een paar honderd meter verder op neer, want mijn haviksogen hadden al geschoten dat er bij de parkeerplaatsen een groepje tuffende finnen vette bakken aan het bekijken waren. (voor de buitenwereld lijkt het "bekijken", insiders die vaak Opsporing Verzocht kijken weten dat het hier om "stelen" of "bekrassen" gaat.
Terwijl ik al lurkend aan mijn sigaretje richting de ingang loop wrijf ik nog net dat laatste stukje haar naar achteren zodat mijn look dicht in de buurt komt van Vince Vega, terwijl ik met een kleine glimlach op mijn bek langs het gespuis loop.
"Goedemiddag meneer !" zegt een van die gangsters.
"Pleur op" zei ik en liep naarbinnen om maar niet in aanraking te komen met deze dependance van MS13 ( voor de noobs die niet weten wat MS13 is
KLIK ).
Ik struinde de toko af en zag dat het druk was, loeidruk. Loeidruk ja, letterlijk en figuurlijk. Want wat viel me op: Het hele restaurant leek vol te zitten met een afdeling van de obesitaskliniek. WTF

Mijn eetlust was direct over. Dikke vatsige mensen die ongegeneerd een burger naar binnen zaten te werken en maar klagen dat ze zo vet en lelijk zijn ! Er zaten zelfs kinderen tussen ! Ja zo krijgen jullie dus nooit pussy zoals mij he noobs

! Ik lachte nog eens smerig naar zo'n overgewichtgezinnetje om ze eens flink te dissen en liep de zaak uit.
Kom ik bij mijn auto aan, steenslag

Klacht: Dikke rolmopsen die klagen dat ze vet zijn maar dan wel vet voer nuttigen.