quote:

Gewoon levenslang stadionverbod bij betrokkenheid met rellen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Voetbalsupporters.
Gewoon bij elke rel het ziekenhuis in knuppelen, op een gegeven moment stoppen ze wel dan.

Ja, we weten je doel wel.....quote:

GOFFERDOMME HEB JE DE LINKSE KNUFFELBRIGADE WEER HOOR, MAG JE NIET MEER ZEGGEN WAAR HET OP STAAT IN DIT LAND? 'T ZIJN GEWOON ALTIJD DIE KUTNEDERLANDERS!quote:

HOU NOU 'NS OP MET DAT GEBAGATELLISEER! WILDERS HEEFT EEN GOED PLAN VOOR RELSCHOPPERS:quote:
HUP WILDERS OLEEE!quote:De politie moet het recht krijgen met scherp te schieten op relschoppers. Dat zei PVV-voorman Geert Wilders dinsdag na afloop van het vragenuurtje in de Tweede Kamer.
http://www.depers.nl/binn(...)eten-bij-rellen.html

En ook DAAR heeft ie groot gelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
HOU NOU 'NS OP MET DAT GEBAGATELLISEER! WILDERS HEEFT EEN GOED PLAN VOOR RELSCHOPPERS:
[..]
HUP WILDERS OLEEE!

OPTIEFEN MET DIE SOFTE OPLOSSINGEN, DIE KUTHOLLANDERS MOET JE MET DE HARDE HAND AANPAKKEN:quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef LENUS het volgende:
In Nederland zijn we een beetje hardleers. Dezelfde voetbalwetten als in de UK invoeren en het is alweer snel over met al die ongein. Meldingsplicht op wedstrijddagen en levenslange stadionverboden bij ongereldheden. Daarnaast torenhoge boetes opleggen en schade direct verhalen op daders. De bewijslast mag dan ook omgedraaid worden.

LOL! Wat gaat Wilders doen met 35 zetels? Om zijn plannen in eerste instantie te verwezenlijken heeft hij minimaal 2/3 van alle zetels nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind je uiterst vermakelijk, al een plan om te vertrekken als Wilders 35 zetels pakt?.

Lekker vingertje aan het wijzen Swetsenegger?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Meh heeft geloof ik het nieuws vanmorgen gemist over criminele jeugd en afkomst.

Alleen op FOK! tegen kutmarokkanenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:30 schreef Meh7 het volgende:
Maar rellen jullie ook wel eens, m.a.w. zijn jullie ook kutnederlanders?

wie durft er naast die geblondeerde relnicht plaats te nemen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind je uiterst vermakelijk, al een plan om te vertrekken als Wilders 35 zetels pakt?.

Plaatsnemen zou prima kunnen, ik zie de CDA, de VVD en zelfs de PVDA wel in een coalitie met de PVV stappen. Of de PVV dan nog genoeg zeggenschap heeft, denk ik niet. Het meerpartijen-stelsel in Nederland zorgt voor een afvlakking van de politiek, echte veranderingen kan je daardoor niet maken. Een ander mogelijk gevolg is dat Wilders in zijn nachtmerrie belandt, en we een linkse regering krijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:35 schreef woid het volgende:
[..]
wie durft er naast die geblondeerde relnicht plaats te nemen?

Op Fok! ben jij een kutnederlander? Dan vind je het vast niet erg als ik je in het vervolg zo aanspreek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen op FOK! tegen kutmarokkanen.

Heb jij mijn tagje wel eens gezien?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Op Fok! ben jij een kutnederlander? Dan vind je het vast niet erg als ik je in het vervolg zo aanspreek.

Ja, de waarheid doet een beetje "auw" bij hem denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Meh heeft geloof ik het nieuws vanmorgen gemist over criminele jeugd en afkomst.

Wat rijmt er ook al weer op lenus?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja, de waarheid doet een beetje "auw" bij hem denk ik

Ahgossie, meneer kan rijmen. De waarheid mijn vriend, die is KEIHARD voor jou. CAN YOU FEEL THAT HONEY!!!!quote:

Waarom? Alsof er ook maar iets gaat veranderen als Wilders in een kabinet zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:26 schreef HeatWave het volgende:

KUCH *loser* KUCHquote:

Haha, wtf. Alsof het mij kan schelen? Raakte jij in de stress omdat 20% van de Nederlanders verdacht was?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:55 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ahgossie, meneer kan rijmen. De waarheid mijn vriend, die is KEIHARD voor jou. CAN YOU FEEL THAT HONEY!!!!

tering boom knuffelaarsquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
GOFFERDOMME HEB JE DE LINKSE KNUFFELBRIGADE WEER HOOR, MAG JE NIET MEER ZEGGEN WAAR HET OP STAAT IN DIT LAND? 'T ZIJN GEWOON ALTIJD DIE KUTNEDERLANDERS!

Nou natuurlijk kan jou dat wat schelen, je hele identiteit op fok! is erop gebaseerd. Al die tijd heb je BS zitten verkondigen, deze cijfers laten dat zien. Je kunt je nu niet meer verschuilen en dat vind ik vermakelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Haha, wtf. Alsof het mij kan schelen? Raakte jij in de stress omdat 20% van de Nederlanders verdacht was?

Als jij je kan vermaken in je fantasiewereld, wie ben ik dan om jou dat te ontzeggen. Blijf lekker (racistisch) dromen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou natuurlijk kan jou dat wat schelen, je hele identiteit op fok! is erop gebaseerd. Al die tijd heb je BS zitten verkondigen, deze cijfers laten dat zien. Je kunt je nu niet meer verschuilen en dat vind ik vermakelijk![]()

hahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:12 schreef woid het volgende:
[..]
[..]
ha.. looser doet homo... en gaat daarbij over zn nek

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |