abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69695220

Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM

• Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner

[*] Berg naar AZ, Ajax of .................
    [*] Over Lev nog steeds geen duidelijkheid.

Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69695246
    Volgend seizoen dus met minimaal 4 andere basisspelers neem ik aan
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      donderdag 4 juni 2009 @ 11:32:24 #3
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69695417
    Ja, Lerby heeft een paar leuke spelers in de stal.. maar ook mannen als Cahais, Lettinga en Worm.
    Zit trouwens wel diep in Groningen met Berg, Ramic, Metaj, Olijve en Lachman.
      donderdag 4 juni 2009 @ 11:33:06 #4
    172956 Marrek
    Deurdriever
    pi_69695440
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Kerol het volgende:
    Volgend seizoen dus met minimaal 4 andere basisspelers neem ik aan
    Met deze TS weet je het maar nooit...
    Met de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen...
    pi_69695473
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
    Ja, Lerby heeft een paar leuke spelers in de stal.. maar ook mannen als Cahais, Lettinga en Worm.
    Zit trouwens wel diep in Groningen met Berg, Ramic, Metaj, Olijve en Lachman.
    Sjaak Lettinga? De FM-held?
    pi_69695633
    Prachtig filmpje!!!

Leuke combi van muziek trouwens in het eerste gedeeltje
      donderdag 4 juni 2009 @ 12:12:16 #7
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69696679
    Nieuwste gerucht: Groningen informeert naar Stevanovic (Vitesse).
    pi_69697395
    Stevanovic zou geen verkeerde speler voor ons zijn.
      donderdag 4 juni 2009 @ 12:40:58 #9
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69697529
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef Grunner het volgende:
    Stevanovic zou geen verkeerde speler voor ons zijn.
    Joh.
    pi_69697541
    Goede spits inderdaad, maar Prosac, hoeveel van jou geruchten zijn al uitgekomen?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      donderdag 4 juni 2009 @ 12:45:45 #11
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69697682
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 12:41 schreef Kerol het volgende:
    Goede spits inderdaad, maar Prosac, hoeveel van jou geruchten zijn al uitgekomen?
    Geen idee, ik hou dat niet bij.
    Ik verzin ze ook zelf niet he.
      donderdag 4 juni 2009 @ 12:49:20 #12
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69697808
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 12:41 schreef Kerol het volgende:
    Hij is toch helemaal geen spits, maar een '10'
    pi_69697901
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Grulez het volgende:

[..]

Hij is toch helemaal geen spits, maar een '10'
    Oh, ik meende hem eens als spits hebben zien spelen bij Vitesse.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69698491
    Artikel van gister in VI:

Klikbaar

Klikbaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69698979
    Huntelaar-achtige bedragen !
    pi_69698998
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Huntelaar-achtige bedragen !
    tussen de 100.000 en 25 miljoen dus?
    pi_69699046
    Ik hoop dat hij daarmee de stap van Ajax-Madrid bedoelt. 9,5 mil is te weinig voor Berg. Oké 25 mil is ook wel erg veel van het goede maar liever te veel dan te weinig vragen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      donderdag 4 juni 2009 @ 13:23:33 #18
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69699055
    Niks schokkends, gewoon een leuk stukje.
    pi_69699360
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef Grulez het volgende:

[..]

Joh.
    Ach ja, je moet toch wat zeggen om deze topic in je actieve lijst te krijgen
    pi_69699499
    Zo... de transfertijd is echt begonnen. Met name de geruchtenmachine dan.
    Ik hoor collega's alleen nog maar over de laatste roddels kleppen.

Wat mij betreft mag Berg vertrekken. Ik ben wel klaar met hem en hij komt over alsof hij ook klaar is met Groningen. Maar ik denk niet dat de vervanger van Berg al klaar staat.. en dat stoort me wat.
    pi_69699685
    Heracles zit ook achter Kruiswijk aan aldus FC Update.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69701182
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 11:33 schreef Marrek het volgende:

[..]

Met deze TS weet je het maar nooit...
    Hoe bedoel je Bram?
      donderdag 4 juni 2009 @ 15:16:47 #23
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69703327
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef venomsnake het volgende:
    Denk niet dat Heracles zijn salaris kan betalen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69703921
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 15:16 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Denk niet dat Heracles zijn salaris kan betalen.
    Daarnaast verwacht ik dat Kruiswijk op grond van sportieve redenen niet naar Heracles wil.
      donderdag 4 juni 2009 @ 15:31:44 #25
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69703945
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef venomsnake het volgende:
    pi_69706531
    quote:
    Internationals FC Groningen onderweg

Terwijl het merendeel van de selectie van FC Groningen op vakantie is gegaan, zijn zes spelers onderweg om voor hun land uit te komen in internationale wedstrijden.

Marcus Berg en Andreas Granqvist hebben zich in Zweden gemeld voor hun interlands. Evgeniy Levchenko zit bij de selectie van Oekraīne voor twee WK-kwalificatieduels. Oluwafemi Ajilore kreeg afgelopen dinsdag te horen dat hij alsnog bij de nationale ploeg van Nigeria wordt verwacht, nu FC Groningen geen play-offwedstrijden meer hoefde te spelen. Voor Tim Matavz gold hetzelfde ten aanzien van zijn land Slovenië.

Toulon
    Tom Hiariej verloor tijdens het internationale toernooi van Toulon met het Nederlands beloftenelftal met 4-0 de openingswedstrijd tegen Argentinië. De rechtsback van FC Groningen stond in de basis bij het team van coach Hans Schrijver en speelde de volledige negentig minuten.

FC Groningen
    pi_69706787
    Hopelijk scoort Berg er flink op los zodat alle topclubs ook wakker worden en de FC heerlijk kan cashen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69708243
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 16:41 schreef Kerol het volgende:
    Hopelijk scoort Berg er flink op los zodat alle topclubs ook wakker worden en de FC heerlijk kan cashen
    pi_69708402
    quote:
    Erepenning provincie voor Piet Fransen

Piet Fransen heeft vanmiddag de erepenning van de provincie Groningen ontvangen. De oud-international (71) vierde zijn 50-jarig jubileum bij FC Groningen.

Commissaris van de Koningin Max van de Berg verscheen als verrassing op de receptie in de Euroborg om Fransen de penning te overhandigen.

Fransen speelde tijdens zijn voetbalcarričre bij GVAV, dat later opging in FC Groningen en Feyenoord. Hij maakte zes keer deel uit van het Nederlands elftal. Met Feyenoord speelde hij in de Europacup I tegen onder meer Real Madrid. Maar hij kwam altijd weer terug naar Groningen.

Fransen – die tijdens en na zijn voetbalcarričre de kost verdiende als melkboer - is nog vrijwel dagelijks actief bij FC Groningen. Hij werkt onder meer als scout en als chauffeur van een vervoersbusje van de jeugdopleiding van de club.

DVHN
    pi_69715030
    quote:
    Marcus Berg maakt keuze na EK onder 21

Marcus Berg gaat wat dieper in de transferperikelen tijdens een intervieuw aan Fotbollskanalen.se Zeker is dat hij bij FC Groningen vertrekt. Over de nieuwe aanbieding van FC Groningen is hij niet enthousiast. Berg " ik speel nu twee seizoenen voor FC Groningen en we hebben nu voor het tweede jaar weer Europees voetbal gemist. Ik wil nu iets nieuws proberen"

Volgens Berg heeft AZ alleen naar hem geinformeerd. Berg " Ik weet dat ze contact hebben met FC Groningen over mij, maar ik heb zelf nog niemand gesproken van AZ. Mijn zakenwaarnemer Soren Lerby houdt mij op de hoogte daar is alleen contact mee. "Weet je of AZ al een bod gedaan heeft? "Nee dat is mij nog niet bekend" aldus Berg. " Ajax wilde mij al in de winterperiode hebben maar FC Groningen hing toen om mij een enorm prijskaartje, dus dat zal nu niet veel minder zijn. Ze willen zoveel mogelijk voor mij ontvangen. Ik heb begrepen dat het om ongeveer 8 miljoen Euro gaat ( dat bedrag zal wel omhoog bijgesteld zijn red. ) De vraag is of AZ dat wil betalen".

Hoe interessant is AZ voor jou? Berg " ze spelen CL dit jaar, het is een stabiele club in opkomst in de top van Nederland. Maar we moeten de voor en nadelen afwegen. Als ze met een serieus bod komen moet ik mij daar op bezinnen en zien wat de lijn van AZ is in de toekomst. Zo niet dan is er geen paniek.

Wat volgens Berg een beslissende invloed zal zijn naar welke club hij wellicht gaat en in welke competitie hij speelt vanaf augustus, is hoe hij zich presenteert op het EK onder 21. Berg "dit kan veel betekenen voor mij ". Hij gaat wellicht toch wachten tot na het EK onder 21 om tot een juiste keuze te komen naar gelang de aanbiedingen van andere clubs.

Berg kijkt dus niet alleen in Nederland maar ook daarbuiten. Ondertussen heeft Ajax ook belangstelling voor Berg volgens de Nederlandse pers. De club die de jonge topschutter graag wil hebben zal in ieder geval daarvoor diep in de buidel moeten tasten.
    Kan me wel voorstellen dat hij niet bij gaat tekenen nu er weer euopees voetbal is misgelopen. Bovendien denk ik dat er genoeg interesse voor hem zal zijn. Hopen dat hij er een paar in gaat knallen op dat U21 toernooi en dat er dan een mooie Spaanse of Engelse club voor hem komt. . Berg kan een stap hogerop makkelijk aan. Heeft er in die 2 jaar voor ons toch aardig wat gemaakt.

Ik gok dat hij verkocht gaat worden voor een miljoen of 10.
      donderdag 4 juni 2009 @ 20:53:25 #31
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69715206
    Van welke site komt dit bericht, Venom?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69715286
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef The_Verve het volgende:
    Van welke site komt dit bericht, Venom?
    Komt van boerenmacht, maar is een vertaling van het volgende artikel,
    http://fotbollskanalen.se(...)ekraftar_az_intresse

Vertaling naar het engels
    pi_69715330
    Marcus Berg is 12,5 miljoen waard niet hoger en niet lager.
      donderdag 4 juni 2009 @ 20:57:32 #34
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69715396
    Geen 12,6?
    pi_69715794
    Onderbouw eens Gruning3r, van dat bedrag zal ik niet echt blij worden iig
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69716064
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef Kerol het volgende:
    Onderbouw eens Gruning3r, van dat bedrag zal ik niet echt blij worden iig
    Omdat je met 15 miljoen betere spitsen kan krijgen dan Marcus Berg.Hij is tussen 10 a 12 miljoen waard.
      donderdag 4 juni 2009 @ 21:20:05 #37
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69716382
    En net was het nog precies 12,5 miljoen.
    pi_69716562
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef Ephemera het volgende:
    Zo... de transfertijd is echt begonnen. Met name de geruchtenmachine dan.
    Ik hoor collega's alleen nog maar over de laatste roddels kleppen.

Wat mij betreft mag Berg vertrekken. Ik ben wel klaar met hem en hij komt over alsof hij ook klaar is met Groningen. Maar ik denk niet dat de vervanger van Berg al klaar staat.. en dat stoort me wat.
    Maar Pedersen is toch de opvolger van Berg? Hij is toch in de winterstop gehaald omdat men bang was dat Berg toen reeds zou vertrekken? Dus wanneer Berg vertrekt kunnen we gewoon nōg een opvolger halen

Ook denk ik dat nog een jaar Grunn zowel Berg als Groningen geen goed zal doen. Ben bang dat bij hem de irritaties nog meer zullen toenemen en dat is voor niemand goed. Dus kom maar op met die zak met geld
    pi_69716839
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef Jahike het volgende:

[..]

Maar Pedersen is toch de opvolger van Berg? Hij is toch in de winterstop gehaald omdat men bang was dat Berg toen reeds zou vertrekken? Dus wanneer Berg vertrekt kunnen we gewoon nōg een opvolger halen

Ook denk ik dat nog een jaar Grunn zowel Berg als Groningen geen goed zal doen. Ben bang dat bij hem de irritaties nog meer zullen toenemen en dat is voor niemand goed. Dus kom maar op met die zak met geld
    Pedersen was de opvolger van powel.
    pi_69717787
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het is toch niet zo raar dat hij het op een hoger niveau wil proberen? Ajax en PSV hebben al moeite om topspelers of eigen talenten lang voor de club te behouden, laat staan dat een speler als Berg met zoveel kwaliteit de rest van zijn carriere bij Groningen wil blijven.
    Nee hoor, dat vind ik helemaal niet raar. Logisch ook, als je ziet dat we weer geen Europees halen. Met mijn post bedoelde ik alleen maar dat ik het juist niet erg zou vinden, in tegenstelling tot veel mensen. Ik vind het prima dat ie vertrekt. Daarnaast vond en vind ik zijn houding altijd irritant.

En echte clubspelers heb je al heul lang niet meer
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      donderdag 4 juni 2009 @ 22:53:04 #41
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69720974
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nee hoor, dat vind ik helemaal niet raar. Logisch ook, als je ziet dat we weer geen Europees halen. Met mijn post bedoelde ik alleen maar dat ik het juist niet erg zou vinden, in tegenstelling tot veel mensen. Ik vind het prima dat ie vertrekt. Daarnaast vond en vind ik zijn houding altijd irritant.

Lijkt me ook prima als hij vertrekt. Goed voor hem en goed voor de FC.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 01:11:35 #42
    184022 bof
    turn & burn
    pi_69726331
    Berg weg voor 10 miljoen+ is prima. Liefst naar het buitenland. En inderdaad een honkvaste, clubliefhebbende voetballer (hoe naief) aantrekken... Een zoon van Djurovski bijvoorbeeld.
    pi_69730864
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef clauwheee het volgende:

[..]

maldini
    pi_69731099
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 10:11 schreef d_b01 het volgende:

[..]

maldini
    Als die bij pakweg Genoa was begonnen, denk je dat hij dan ook daar zijn hele carriere zou blijven? Denk het niet.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 12:18:46 #45
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69734767
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 10:20 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als die bij pakweg Genoa was begonnen, denk je dat hij dan ook daar zijn hele carriere zou blijven? Denk het niet.
    Precies, voor spelers als Maldini, Giggs en Terry is het natuurlijk makkelijk een clubman te blijven. Voor die 5000 euro meer per week (terwijl je al een ton per week vangt) hoef je het dan ook niet te doen.
    Kijk naar Ronald Koeman, beloofde ooit zijn carriere af te sluiten in Groningen, het was bijna rond, totdat Feyenoord hem een flink beter salaris bood. Dag belofte van Ronald.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 16:35:05 #46
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69743762
    quote:
    Gebroeders Veldmate trekken naar Helmond Sport

Helmond Sport heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de Groningse gebroeders Jeroen en Mark Veldmate. Jeroen Veldmate wordt voor één seizoen gehuurd van Eredivisionist FC Groningen. De twintigjarige rechtsachter kwam dit seizoen tot drie invalbeurten bij de Noorderlingen en staat nog tot medio 2009 onder contract bij de ploeg van trainer Ron Jans. Broer Mark Veldmate tekent in Helmond een contract dat hem twee seizoenen op de Braak zal houden, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De 24-jarige Groninger speelde de afgelopen twee seizoenen voor BV Veendam. De linkermiddenvelder is, net als zijn jongere broer, zijn carričre begonnen bij FC Groningen.

Helmond Sport versterkte zich eerder al met Charles Kazlauskas. De 26-jarige Amerikaan kwam transfervrij over van TOP Oss. Ook kwam de nummer tien van de Jupiler League al contractverlengingen overeen met middenvelder Ilja van Leerdam en reservedoelman Remond Strijbosch.

vz
      vrijdag 5 juni 2009 @ 16:43:46 #47
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69744111
    Ik vermoed dat de keuze van Jeroen bepaald is door de keuze van Mark.

Zweedse media "schijnen" te melden dat Berg rond is met AZ.
    pi_69744179
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]
    Hopelijk krijgt het dezelfde uitwerking als Holla. Hij kan bij Helmond in ieder geval veel spelen lijkt me.
    pi_69744338
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef Prosac het volgende:
    Ik vermoed dat de keuze van Jeroen bepaald is door de keuze van Mark.

Fotbalkanallen ofzo hoe dat het ook heet is ook de telegraaf van zweden hoor
      vrijdag 5 juni 2009 @ 16:51:24 #50
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69744371
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef Prosac het volgende:

Geloof er niets van.
    Berg gaat lekker wachten tot na het EK u21.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 16:51:58 #51
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69744386
    Berg kan best er al uit zijn met AZ, maar de clubs moeten het ook nog eens worden natuurlijk.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69748658
    quote:
    Marcus Berg bereikt mondeling akkoord met AZ

Marcus Berg is tot een mondeling akkoord gekomen met landskampioen AZ, weet de papieren versie van FotbollsExpressen. Het is nu aan de club en FC Groningen om een akkoord te bereiken over de hoogte van de transfersom. Bij de Groningers, die te kennen hebben gegeven hun topschutter alleen voor de hoofdprijs van de hand te willen doen, heeft de Zweed nog een contract tot medio 2011. Tegenover de Zweedse krant geeft Berg het 'een eer te vinden' om volgend jaar in de Champions League actief te mogen zijn.

AZ is langer in de race om de Zweeds-international, die door de blessure van Markus Rosenberg mag hopen op een basisplaats in het Zweedse nationale team. De club uit Alkmaar ziet in de publiekslieveling van de Trots van het Noorden de ideale aanvulling in de aanvalslinie om een naderend vertrek van Ari naar VfL Wolfsburg op te vangen. Ook Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui lijken volgend seizoen elders op de loonlijst te staan.
    pi_69748688
    Mooi, kan hij voor te veel geld aan AZ verkocht worden.
    pi_69749833
    Het geld wat voor Alves was maar storten op de rekening
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 5 juni 2009 @ 19:52:48 #55
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69750181
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 19:08 schreef Gruning3r het volgende:

[..]
    soccernews.nl .
    Zou me niets verbazen als ze dat gerucht van het fcgforum hebben afgeplukt.

Maar goed. Laat AZ maar flink dokken als het klopt.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 20:11:51 #56
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69750910
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef sjimz het volgende:
    Mooi, kan hij voor te veel geld aan AZ verkocht worden.
    onmogelijk.
    pi_69751380
    -nvm-

[ Bericht 76% gewijzigd door Kerol op 05-06-2009 20:52:01 ]
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 5 juni 2009 @ 20:38:48 #58
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69752044
    quote:
    Harris Huizingh wordt assistent-trainer van BV Veendam

VEENDAM - Harris Huizingh wordt assistent-trainer van het eerste elftal van BV Veendam.

De 46-jarige Huizingh wordt, samen met Dick Lukkien, de rechterhand van hoofdtrainer Joop Gall.

Huizingh startte zijn voetballoopbaan bij FC Groningen. Hij speelde bij BV Veendam in de tijd dat die club uitkwam in de eredivisie. In de herfst van zijn carričre voetbalde Huizingh nog in de Champions League. Hij was destijds de op één na oudste speler die daar ooit in uitkwam.

RTVNOORD
      vrijdag 5 juni 2009 @ 20:58:27 #59
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_69752832
    Mooie groene komkommers te koop
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:01:53 #60
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69752985
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef Susi het volgende:
    Mooie groene komkommers te koop
    Bij goed gebruik ga je ervan squirten.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:06:39 #61
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_69753161
    Moet je eens in een overrijpe komkommer knijpen, dan weet je wat squirten is.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:08:02 #62
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_69753218
    Oh, en Berg, mja, ik weet het nog zo net niet. Prima spits natuurlijk, daar niet van, maar ik vind het eigenlijk een beetje een lul. Heb dan liever een sympathieke gast zoals de Moun.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:20:03 #63
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69753656
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:08 schreef Kriegel het volgende:
    Oh, en Berg, mja, ik weet het nog zo net niet. Prima spits natuurlijk, daar niet van, maar ik vind het eigenlijk een beetje een lul. Heb dan liever een sympathieke gast zoals de Moun.
    Ibrahimoviį en van Basten waren ook geen lieverdjes. Barry van Galen ook niet.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:22:25 #64
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_69753736
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dan gaan we hier saam squirten

Blijft 't AZtopic iig schoon
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:22:38 #65
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69753742
    Binnen de lijnen moet je ook gewoon een lul zijn, wil je echt ver komen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:24:27 #66
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69753828
    Huntelaar is ook een dikke klootzak in het veld..
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:57:28 #67
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69754929
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef Gruning3r het volgende:
    tvp
    Waarom een tvp plaatsen als je hier al gepost hebt ?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69754949
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Waarom een tvp plaatsen als je hier al gepost hebt ?
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:59:21 #69
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69754989
    Sowieso ben ik heel bruut ten aanzien van TVP's
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:02:20 #70
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69755082
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
    Sowieso ben ik heel bruut ten aanzien van TVP's
    Hoe zit dat met offtopic?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:10:22 #71
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69755354
    Bij teveel verwijder ik dat ook gewoon.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:13:35 #72
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69755455
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:10 schreef Prosac het volgende:
    Bij teveel verwijder ik dat ook gewoon.
    Ok, want ik wilde nog even zeggen dat ik dankzij jouw UI op dit moment Superbad weer aan het kijken ben .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:40:53 #73
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69756275
    Dan zeg ik nog even dat het ook gewoon een geniale film is natuurlijk.
    pi_69764417
    Vanavond Zweden - Denemarken te volgen via http://www.atdhe.net.
    pi_69772068
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 11:18 schreef Gruning3r het volgende:
    Vanavond Zweden - Denemarken te volgen via http://www.atdhe.net.
    Ah, even kijken vanavond.
    pi_69772371
    Krijgen we nog nieuwe shirts voor het komende seizoen?
    pi_69773106
    Idd zeg... Waarom moet dat bij de FC altijd zo lang duren voordat het nieuwe shirt gepresenteerd wordt?
    Dat ding hoort bij wijze van spreken al in de fanshop te hangen.
    pi_69773308
    Ik zie trouwens dat men ook gewoon de webshop een aantal weken offline heeft gehaald.
      zaterdag 6 juni 2009 @ 17:28:18 #79
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69773434
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 17:23 schreef venomsnake het volgende:
    Ik zie trouwens dat men ook gewoon de webshop een aantal weken offline heeft gehaald.
    Stond ja in de nieuwsbrief van een tijdje terug. Omdat de fanshop nu van Twinlife overgaat naar Klubb en dus naar de FC zelf, is deze dus gesloten en dus de webshop ook.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69775447
    Aha, vandaar.
    pi_69789049
    Uitzicht vanaf de twintigste verdieping uit de Stoker

Bron: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=37855190&postcount=125
    pi_69789188
    Dan kun je dus gewoon vanuit je huis het voetbal volgen
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_69791351
    Wel geniaal. Gewoon bij thuiswedstrijden als skybox verhuren
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
      zondag 7 juni 2009 @ 14:39:13 #84
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69794155
    Het veld ligt er goed bij
    pi_69794259
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 11:28 schreef Grunner het volgende:
    Uitzicht vanaf de twintigste verdieping uit de Stoker

[ afbeelding ]

Bron: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=37855190&postcount=125
    Camera plaatsen en stream starten!
    pi_69794431
    Er zitten nog drie verdiepingen boven zelfs. Zie je 3/4e veld
      maandag 8 juni 2009 @ 00:57:23 #87
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69814695
    Zomerstop .
    pi_69816228
    Ben bang dat Granqvist naar Ajax gaat met zijn afkoop clausule.Omdat Vermaelen nu naar Arsenal gaat.
    Ik denk dat tot 22 Juni niet echt veel gaat gebeuren,Augustus gaat transfermarkt beetje beginnen denk ik.
    pi_69818164
    quote:
    Berg mag hopen op Malta na afbericht Larsson
    Geschreven op maandag, 8 juni om 08:48

Zweden moet het aankomende woensdag in de interland tegen Malta zien te stellen zonder Henrik Larsson. De ervaren spits van het elftal heeft het trainingskamp per direct verlaten vanwege familieomstandigheden en is vervangen door Tobias Hysen, zo laat de Zweedse voetbalbond weten.

Larsson speelde afgelopen weekend nog mee met Zweden in de kwalificatiewedstrijd tegen Denemarken, die met 1-0 verloren werd. Door dit resultaat is Zweden zo goed als uitgeschakeld voor het WK. De ploeg staat vierde met een straatlengte achterstand op koploper Denemarken.

Voor bondscoach Lars Lagerbäck vormt de wedstrijd tegen Malta zodoende een goede kans om enkele onervaren internationals een kans te geven. Zo is er mogelijk een basisplaats voor Groningen-spits Marcus Berg, die zaterdag nog langs de kant werd gehouden. De spits staat vooralsnog op zes interlands in de Zweedse hoofdmacht.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69825738
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

maandag 8 juni 2009 @ 14:34:18 #91
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69825828
    Berg en Ol'Granquert al weg?
    pi_69830723
    quote:
    Hiariej in Toulon naar halve finale

Tom Hiariej speelt woensdag met het Nederlands beloftenelftal de halve finale tijdens het internationale jeugdtoernooi van Toulon. Tegenstander is dan Chili of Frankrijk.

De ploeg van KNVB-coach Hans Schrijver speelde zondagavond met 1-1 gelijk tegen Egypte. Eerder werd in de tweede groepswedstrijd met 1-0 gewonnen van de Verenigde Arabische Emiraten. Vanwege dit gunstige onderlinge resultaat plaatste Oranje zich voor de halve finales. Hiariej startte net als in de eerste groepswedstrijd tegen Argentinië (4-0 verlies) in de basis. De rechtsback van FC Groningen werd tegen Egypte tien minuten na rust vervangen.

Zweden

Andreas Granqvist en Marcus Berg kwamen niet in actie in de WK-kwalificatiewedstrijd van hun land tegen Denemarken. Het Zweedse duo van FC Groningen zag in Solna hoe er met 1-0 werd verloren en dat achterstand op de koploper Denemarken in groep 1 opliep tot tien punten. Zweden speelde één WK-kwalificatieduel minder, maar plaatsing voor Zuid-Afrika wordt heel lastig.

Levchenko

Ook Evgeniy Levchenko verscheen niet op het veld bij zijn team Okraīne. Dat trad in Zagreb aan voor het WK-kwalificatieduel met Kroatië. Door het 2-2 gelijkspel houdt het land van Groningen-middenvelder Levchenko zicht op de nummer 2 positie in groep 6, goed voor play-offs om een WK-ticket.
    Het Nigeria van Oluwafemi Ajilore won in eigen land overtuigend met 3-0 van Kenia. In groep 2 van de Afrikaanse zone is Tunesië met de volle winst uit twee duels koploper. Nigeria volgt na evenveel duels op twee punten. In de groep van vier landen plaatst de winnaar zich voor het WK 2010.

FC GRONINGEN
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 8 juni 2009 @ 20:56:40 #93
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69839558
    Zaterdag hebben we met 4-2 verloren van Oud FC Groningen. Al deden er ook twee van Jong FC Groningen mee (Kunst en Wagenaar).

http://www.fcgroningen.nl(...)ks-voort-in-zeerijp/
      maandag 8 juni 2009 @ 21:58:14 #94
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_69842605
    Wanneer begint het toernooi onder 23 van Berg?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_69843512
    12 of 21 juni volgens mij
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69843623
    quote:
    Lazio in de markt voor Zweden
    Zakendoen in Zweden is aangeboden Labinot Harbuzi, jonge middenvelder van Malmoe, gevolgd ook Marcus Berg van Groningen (in concurrentie met Udinese) en de verdediger onder 21 Rasmus Bengtsson.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 8 juni 2009 @ 22:21:42 #97
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69843693
    Dat is volgens mij zijn droomclub..
    pi_69843983
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef venomsnake het volgende:
    Dat is volgens mij zijn droomclub..
    Barcelona was zijn droomclub
      maandag 8 juni 2009 @ 22:28:59 #99
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69844136
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef Gruning3r het volgende:

[..]

Barcelona was zijn droomclub
      maandag 8 juni 2009 @ 22:35:10 #100
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69844479
    Lazio is toffer .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')