Graag, ik heb het koudquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zal een beetje jouw kant op sturen
staat niet in de kamasutraquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
Welk standje was dat dat je dubbel moest liggen?
voor Ph:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ging over de Shii ipv Wii was wel grappig filmpje
LL iets met benen in je nek of zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
Welk standje was dat dat je dubbel moest liggen?
Oh jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
LL iets met benen in je nek of zo@ LL
Wat nou "Fail"?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
"Heb me waguh vol geladuh, vol met ouwe wijvuh"
[ afbeelding ]
picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
jah dat heb ik er niet bijgezet hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
picsor it did not happen
Heb jij daar een pic vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik vind hem briljantquote:
Goede vraag. Diegene die dat gemaakt heeft, moet het eens proberen!quote:
Nou, dan klik ik maar niet. Ook maar als het maar een beetje is. Zit hier bij een klant die dat niet gaat waarderen als ze het mochten zienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
Deze vind ik ook zo briljant
Beeeeetje NSFW
thuis zienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dan klik ik maar niet. Ook maar als het maar een beetje is. Zit hier bij een klant die dat niet gaat waarderen als ze het mochten zien
Heb al 1 broodje opquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:56 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even pauze, de boterhammen moeten ook naar binnen!
Oh, er komt nu een waterig zonnetje door. En als die klokkenluider nu niet eens kapt mag hij zo'n klok inslikken.quote:
Had je geen afspraak danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:34 schreef Pheno het volgende:
Pheno zit bij klant
klant moet feedback geven op template
klant heeft geen tijd
Pheno gaat de tijd maar doden met andere meuk.
bijnaquote:
Nou dan kun je dus dat filmpje bekijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:34 schreef Pheno het volgende:
Pheno zit bij klant
klant moet feedback geven op template
klant heeft geen tijd
Pheno gaat de tijd maar doden met andere meuk.
en nu?quote:
Oh jawel, maar dat gaat altijd zo hier. Iedereen strak in het pak, maar niet strak in de agendaquote:
Kunnen ze beter andersom doen danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jawel, maar dat gaat altijd zo hier. Iedereen strak in het pak, maar niet strak in de agenda
Ik gebruik nu IE en mag niet reageren omdat de knoppen niet zichtbaar zijn! Ook de reacties die er zijn zie ik niet. Weer een reden om de fp te mijdenquote:
Nee, als ik naar de Quote kijk niet.quote:
heb ik dus binnen vandaagquote:
Niet gemerkt dat je pauze hebtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik dus binnen vandaag
ff cola halen
Heb ik dan ook al vanaf 8.00uquote:
Ja jij wordt dan ineens lastig gevallen door mijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dat merk je nooit bij haar![]()
alhoewel ... ik wel lal (binnen pretje)
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja jij wordt dan ineens lastig gevallen door mij
quote:
iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is een prettige onderbreking van de werkzaamheden
Oh ik moet dus niet vergeten zo naar de brievenbus te lopen
Ah, je pijpt hem de zevende hemel in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is een prettige onderbreking van de werkzaamheden
Oh ik moet dus niet vergeten zo naar de brievenbus te lopen
Gaat lekker als ie 300 km verderop zitquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |