Ik zal een beetje jouw kant op sturenquote:
Kom je daar nu pas achterquote:
ik hoop van nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
mooi weer vandaag, zonnetje schijnt..
Jammer dat het zo koud is
Dit weekend lekker vrij dus hoop dat het goed weer wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik hoop van niet
ik wil in de tuin liggen, of met de kleine naar de speeltuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent er iigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
Probeer al een half uur in te loggen. Krijg alleen maar te horen dat mijn wachtwoord verkeerd was
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
nu is het nog 263 gram?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier sinds gisteren een kilo dorp liggen. Of gisteren was het een kilo iig
Hoop dat het nog wel een halve kilo is, maarquote:
en nou heb je een bloeddruk van 280-190quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat het nog wel een halve kilo is, maar
whehe die kat.. maar ook de fietser ervoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
http://playhimoffkeyboardcat.com/![]()
vreetzakbroodje bacon ei
whehehe bijna gedaan gisterenquote:
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |