Zullen we samen gaan wandelen in de regenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop toch dat het gerommel dat ik net hoorde een of andere vrachtwagen was ofzo, want als dat onweer is vrees ik dat ik door de regen naar huis moet
das wel weer romantisch..quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan wandelen in de regen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[ samen wandelen in de regen ]
das wel weer romantisch..
beter dan alleen op de fiets erdoor
bij de instellingen daarquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:43 schreef Mefistoteles het volgende:
Even een vraagie tussendoor...
Hoe kan je unlocken dat er in je fotoboek gereageerd kan worden?
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Net als dat je op een zwaar technisch M$ forum vraagt wat er precies wordt opgeslagen in Win32svc.ini en dat je dan te horen krijgt "Dat zijn bepaalde configuratie-instellingen"
![]()
JA, WELKE CONFIGURATIE-INSTELLINGEN DAN, KUT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie ogen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
er is een optie instellingen.. als ie daar klikt ziet ie het toch letterlijk staan..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Net als dat je op een zwaar technisch M$ forum vraagt wat er precies wordt opgeslagen in Win32svc.ini en dat je dan te horen krijgt "Dat zijn bepaalde configuratie-instellingen"
![]()
JA, WELKE CONFIGURATIE-INSTELLINGEN DAN, KUT?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
hele mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie ogen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Neuhquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is een optie instellingen.. als ie daar klikt ziet ie het toch letterlijk staan..
Of moet ik hem aan zn handje pakken en stapje voor stapje en middels screenshots en paints begeleiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |