darwin's law, natural selection enzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Een natte telefoon aan de oplader hangen.![]()
Dat had ik nog niet eens gelezenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
14.gifquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef Armageddon het volgende:
Jammer dat je zelf niet verzopen bent.
En hopen dat je niets hebt gesloopt met voortijdig aan de oplader hangen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
Nog langer laten drogen op de verwarming, of deze kans aangrijpen om een fatsoenlijke telefoon te kopen.
Kans is klein, maar het zou kunnen ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En hopen dat je niets hebt gesloopt met voortijdig aan de oplader hangen.
Ja, de buitenkant. Maar de binnenkant droogt niet zo snel. Door hem aan de lader te hangen, of je accu er weer in te stoppen, kan je kortsluiting maken in je toestel. Waardoor je printplaatjes geroosterd zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef cherrycoke het volgende:
ik had hem eerst op de verwarming gelegd hij was al aardig droog toen ik hem aan de oplader hing
Prima tip, ik zal mijn topic eens kicken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:16 schreef TheClown1 het volgende:
tijd om naar V&A te gaan. genoeg telefoons in de aanbieding daar
na een paar keer uit en aan te doen doet me beeldscherm het weer, alleen nu doen me toetsen raar en staan allemaal verkeerd ook me achter me camera zie ik nog allemaal bubbeltjes, en me beeldscherm zelf is alles wazig en dat touchscreen zit ook nog een vochtvlek achter en geeft ook geen reactie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de buitenkant. Maar de binnenkant droogt niet zo snel. Door hem aan de lader te hangen, of je accu er weer in te stoppen, kan je kortsluiting maken in je toestel. Waardoor je printplaatje geroosterd zijn.
Geduld, geduld...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
na een paar keer uit en aan te doen doet me beeldscherm het weer, alleen nu doen me toetsen raar en staan allemaal verkeerd ook me achter me camera zie ik nog allemaal bubbeltjes, en me beeldscherm zelf is alles wazig en dat touchscreen zit ook nog een vochtvlek achter en geeft ook geen reactie.![]()
als ie het van de week niet meer doet dan is het jammer
Geduld vriend, je wilt hem veel te snel weer gebruiken. Een dag of 2 laten drogen op de verwarming of in de zon is echt minimaal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
na een paar keer uit en aan te doen doet me beeldscherm het weer, alleen nu doen me toetsen raar en staan allemaal verkeerd ook me achter me camera zie ik nog allemaal bubbeltjes, en me beeldscherm zelf is alles wazig en dat touchscreen zit ook nog een vochtvlek achter en geeft ook geen reactie.![]()
als ie het van de week niet meer doet dan is het jammer
Ik zou heb helemaal uit elkaar halen, spoelen met gedestileerd water en droog föhnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geduld vriend, je wilt hem veel te snel weer gebruiken. Een dag of 2 laten drogen op de verwarming of in de zon is echt minimaal.
Dat is nog beter, maar als je niet zo technisch bent werkt mijn manier ook (ja, ik heb het ook wel eens geprobeerd, en het toestel werkt 2 jaar later nog steeds).quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zou heb helemaal uit elkaar halen, spoelen met gedestileerd water en droog föhnen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef cherrycoke het volgende:
me werk
me broek
me samsung u900
me batterij
me mobiel
me mobiel
me beeldscherm
me beeldscherm
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef cherrycoke het volgende:
me werk
me broek
me samsung
me batterij
me mobiel
me beeldscherm
Is het beste wat je kunt doen, dan droogt hij ten minste.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Misschien was dat wel het geluid van een zeeprik ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef cherrycoke het volgende:
dus ik wou gister lekker na me werk in bad zitten.
ik laat het bad vollopen trek me broek uit en donder hem over de rand van de badkuip.
Ik hoorde in eens *PLOP*
wtf is datquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien was dat wel het geluid van een zeeprik ?
[ afbeelding ]
mequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef cherrycoke het volgende:
ik laat het bad vollopen trek me broek uit en donder hem over de rand van de badkuip.
Ik hoorde in eens *PLOP* ik denk wat is dat dan dus ik graaien in dat bad ja hoor me samsung u900 die in het water is getieved uitgevallen me batterij was ook in een keer leeg dus ik me mobiel op de verwarming gelegd, ik lekker in bad gezeten na dat ik klaar was gelijk me mobiel op de oplader gelegd en aangezet ik zie wel lichtjes branden maar me beeldscherm is niks meer op te zien.![]()
![]()
ook vanochtend nog geprobeerd ik zie nog allemaal vochtplekken op me beeldscherm zitten.\
klacht mobieltjes die niet tegen water kunnen
R.I.P samung u900 je hebt het een jaartje uitgehouden
Kankervetquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
Een zeeprik.
Gisteren gevonden in de Roer bij Roermond. Een vis die nogal satanistisch schijnt te zijn en die nu de NL wateren heeft bereikt.
Uiteraard dan de accu wel laten zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:53 schreef Salatrel het volgende:
gewoon even 10 minuutjes in de magnetron en hij is weer helemaal droog!
Wat een grappenmaker die broer van jou.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:22 schreef CySt het volgende:
Toen mijn broer laatst op bezoek was, dacht hij grappig te zijn en mij met kleren en al in het zwembad te duwen, inclusief telefoon! (Nokia 6120 classic) Ik wist niet hoe snel ik eruit moest klimmen en wonder boven wonder was de telefoon, hoewel nat, gewoon nog aan!. Uit elkaar gehaald en 's nachts op tafel laten drogen (verwarming kennen ze hier niet). 's ochtends wilde hij niet meer aan, dus ik kneep hem al.. Maar een paar uur later sprong het ding spontaan weer aan.
Helaas gold niet hetzelfde voor mijn voet, met die gooi in het zwembad bleef ik ook hangen aan een ijzeren pin die een hele diepe snee bovenop mijn voet maakte, waarvan ik nu nog een lang litteken heb..
Stomme kut, als je telefoon in het water is gedonderd moet je em gewoon 2 a 3 dagen laten liggen met de batterij eruit zodat ie fatsoenlijk kan drogen. En niet na een half uurtje drogen aan de oplader hangen, want dan kun je erop wachten dat ie nog ergens vochtig is en kortsluiting gaat maken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef cherrycoke het volgende:
Ik hoorde in eens *PLOP* ik denk wat is dat dan dus ik graaien in dat bad ja hoor me samsung u900 die in het water is getieved uitgevallen me batterij was ook in een keer leeg dus ik me mobiel op de verwarming gelegd, ik lekker in bad gezeten na dat ik klaar was gelijk me mobiel op de oplader gelegd en aangezet ik zie wel lichtjes branden maar me beeldscherm is niks meer op te zien.![]()
![]()
ook vanochtend nog geprobeerd ik zie nog allemaal vochtplekken op me beeldscherm zitten.\
Ben jij een van die domme mensen die 10 euro per maand betaald voor een telefoonverzekering?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ver-ze-ke-ring
15 euro per maandquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben jij een van die domme mensen die 10 euro per maand betaald voor een telefoonverzekering?
Ik heb geen zaak meer waar ik voor werk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
15 euro per maand![]()
Maar de zaak betaald
Zie signature Jitzzzze:quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
Betaalt, met een T. Mongool.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
15 euro per maand![]()
Maar de zaak betaald
Bedankt grafjosti met kennis van de Nederlandse taal.quote:
Laat maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb geen zaak meer waar ik voor werk.
'WTFquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:10 schreef wise het volgende:
[..]
lamprey
Net laten bijten anders kunnen er infecties ontstaan
[ afbeelding ]
Ik ben een uwv'er.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Bedankt grafjosti met kennis van de Nederlandse taal.
[..]
I'm also the boss maar dan betaald de zaak nogwel..
Da's een fake.quote:
Mensen die niet eens werkwoorden kunnen vervoegen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Bedankt grafjosti met kennis van de Nederlandse taal.
[..]
Laat maar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |