darwin's law, natural selection enzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Een natte telefoon aan de oplader hangen.![]()
Dat had ik nog niet eens gelezenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Een natte telefoon aan de oplader hangen.![]()
14.gifquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef Armageddon het volgende:
Jammer dat je zelf niet verzopen bent.
En hopen dat je niets hebt gesloopt met voortijdig aan de oplader hangen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
Nog langer laten drogen op de verwarming, of deze kans aangrijpen om een fatsoenlijke telefoon te kopen.
Kans is klein, maar het zou kunnen ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En hopen dat je niets hebt gesloopt met voortijdig aan de oplader hangen.
Ja, de buitenkant. Maar de binnenkant droogt niet zo snel. Door hem aan de lader te hangen, of je accu er weer in te stoppen, kan je kortsluiting maken in je toestel. Waardoor je printplaatjes geroosterd zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef cherrycoke het volgende:
ik had hem eerst op de verwarming gelegd hij was al aardig droog toen ik hem aan de oplader hing
Prima tip, ik zal mijn topic eens kicken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:16 schreef TheClown1 het volgende:
tijd om naar V&A te gaan. genoeg telefoons in de aanbieding daar
na een paar keer uit en aan te doen doet me beeldscherm het weer, alleen nu doen me toetsen raar en staan allemaal verkeerd ook me achter me camera zie ik nog allemaal bubbeltjes, en me beeldscherm zelf is alles wazig en dat touchscreen zit ook nog een vochtvlek achter en geeft ook geen reactie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de buitenkant. Maar de binnenkant droogt niet zo snel. Door hem aan de lader te hangen, of je accu er weer in te stoppen, kan je kortsluiting maken in je toestel. Waardoor je printplaatje geroosterd zijn.
Geduld, geduld...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
na een paar keer uit en aan te doen doet me beeldscherm het weer, alleen nu doen me toetsen raar en staan allemaal verkeerd ook me achter me camera zie ik nog allemaal bubbeltjes, en me beeldscherm zelf is alles wazig en dat touchscreen zit ook nog een vochtvlek achter en geeft ook geen reactie.![]()
als ie het van de week niet meer doet dan is het jammer
Geduld vriend, je wilt hem veel te snel weer gebruiken. Een dag of 2 laten drogen op de verwarming of in de zon is echt minimaal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
na een paar keer uit en aan te doen doet me beeldscherm het weer, alleen nu doen me toetsen raar en staan allemaal verkeerd ook me achter me camera zie ik nog allemaal bubbeltjes, en me beeldscherm zelf is alles wazig en dat touchscreen zit ook nog een vochtvlek achter en geeft ook geen reactie.![]()
als ie het van de week niet meer doet dan is het jammer
Ik zou heb helemaal uit elkaar halen, spoelen met gedestileerd water en droog föhnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geduld vriend, je wilt hem veel te snel weer gebruiken. Een dag of 2 laten drogen op de verwarming of in de zon is echt minimaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |