Je moet niks.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is net familie... je kan ze niet uitzoeken. Ook met de eikels moet je omgaan
Ja jij ook.quote:
Kom gezellig langsquote:
sorryquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
Ja jij ook.![]()
Naar mijn mening, maar die kan natuurlijk even verkeerd zin, hebben jullie allemaal gelijk.
En een man van 58 kan een hele goede vader zijn. Net zo goed als eentje van begin twintig ( of even slecht). Dus dat 'mijn eierstokken gaan rond mijn 35 rammelen en dan is hij te oud' is grote onzin.![]()
Maar dat het iets heel persoonlijks is klopt zeker, en ja je kan er zelf beslissen wat je er mee doet (wat KF zegt dus) ga je voor die verliefdheid of doe je er niets mee.
Dat is ook zo want ik had al gelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja jij ook.![]()
Naar mijn mening, maar die kan natuurlijk even verkeerd zijn, hebben jullie allemaal gelijk.
En een man van 58 kan een hele goede vader zijn. Net zo goed als eentje van begin twintig ( of even slecht). Dus dat 'mijn eierstokken gaan rond mijn 35 rammelen en dan is hij te oud' is grote onzin.![]()
Maar dat het iets heel persoonlijks is klopt zeker, en ja je kan er zelf beslissen wat je er mee doet (wat KF zegt dus) ga je voor die verliefdheid of doe je er niets mee.
ik heb geen zin meer in die nutteloze discussies met jou, je hebt toch gelijk. en als je dat niet krijgt is het een: oke wat jullie willenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat soort reacties bedoel ik nou.
Bedankt voor het voorbeeld.
Maargoed, fressen
Enorrrrrrrrm iddquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb het toch tegen Kz, kan rival toch gewoon z'n muil houden of is hij het schoothondje van KZ?
Als Kz wat wil zeggen lijkt me dat ze dat prima zelf kan. Toch?
*kroeliekroelkroel* lief jongetje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook zo want ik had al gelijk
Oo KF KZ wie boeit dat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sorry
Tuulk kan hij een goede vader zijn, de vraag is of hij dat (nog een keer) wil .. Ach er zijn zooooveel factoren wat meespelen
en uh.. dat was KZ
Wordt het in ieder geval al een minimeetquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef Ofresca het volgende:
Ik zal ff kijken of dat gaat lukken. Denk het wel!
Nutteloze discussie? Volgens mij deed jij je muil open want de enige waar ik mee in gesprek was waren Kluts/Kz totdat jij zo nodig een nutteloze opmerking moest maken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer in die nutteloze discussies met jou, je hebt toch gelijk. en als je dat niet krijgt is het een: oke wat jullie willenreply oid....
dusja.... rest mij alleen nog even aan te duiden dat je echt een klapjosti bent
Dat doe ik dan ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
Oo KF KZ wie boeit dat.Het begint met een K.
Willen is een belangrijke factor, maar dat weet hij alleen en kan jij dus niet beantwoorden.
Jack Johnson!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:25 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt: "It's always better when we're together"
Zal wel overdag moeten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wordt het in ieder geval al een minimeet
Wie komen er nog meer langs?
come to mammaquote:
word k gewoon vergeleken met KF?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja jij ook.![]()
Naar mijn mening, maar die kan natuurlijk even verkeerd zin, hebben jullie allemaal gelijk.
quote:
Daar ging ik ook van uitquote:Zal wel overdag moeten.
Zaterdag in Enschede meetquote:
Ja , je weet wel blaat enz.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
word k gewoon vergeleken met KF?
Overdag kan ik welquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Daar ging ik ook van uit
Box.. kluts.. de rest? komen jullie ook?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*kroeliekroelkroel* lief jongetje.![]()
Ik blaat niet, ben geen schaap maar mensquote:
Moet genoeg zijn toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zaterdag in Enschede meetOfre en ik komen al
meer details heb ik nog niet![]()
Ik bemoei me graag met van allesquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef S95Sedan het volgende:
Nutteloze discussie? Volgens mij deed jij je muil open want de enige waar ik mee in gesprek was waren Kluts/Kz totdat jij zo nodig een nutteloze opmerking moest maken.
was het hier al nutteloos.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
het zegt geen zak iemand z'n leeftijd.
Je mag haar ook negerenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
Overdag kan ik welmoet wel om ± 17:00 weer terug in Apeldoorn zijn.... Maar ofresca komt ook he
Absoluut!quote:
aahhh als je beter je best doet kom je misschien ook ooit es in een kliekje terechtquote:
Sja, het fenomeen "mensen die elkaar aardig vinden" zal je niet bekend voorkomen neequote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal mijn Pm box even legen, dan kan je weer sturen wat ik zeggen moet
Oh! Junkie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
* Cuegirllie zingt: Making banana pancakes
Niet nodigquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahhh als je beter je best doet kom je misschien ook ooit es in een kliekje terecht
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het fenomeen "mensen die elkaar aardig vinden" zal je niet bekend voorkomen nee.
zei ik kloon mijn neukertje bedoelde ikquote:
Schelequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
En box .. je avatar lijkt op die van Ofre.. haal jullie nu door elkaar
Dat mag de rest gerust wetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zei ik kloon mijn neukertje bedoelde ik
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:34 schreef Ofresca het volgende:
Oh shit! Volgens mijn moet mijn broertje in Harlingen spelen en ik moest of rijden of op de hond passen.
Nou vooruit danquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zie de gelijkenissen nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |