quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nee wij zijn allemaal niet geschikt voor een discussie.
wij weten niks
wij snappen niks
alles wat hij zegt is zo.
enzosedan je bent echt een klapjosti
Dan moet je het haar pmén. Mensen reageren hier wel vaker op anderen terwijl het niet tegen diegene gezegd isquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb het toch tegen Kz, kan rival toch gewoon z'n muil houden of is hij het schoothondje van KZ?
Braafquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah. Veel plezier dan alvast!![]()
Ik ga heel braaf naar college, mama Cue.En daarna komt een vriendin eten.
ik ook?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik vind jullie allemaal wat over the top reageren.
Why the fuck zou ik haar pm-en als het er hier al over gaande is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je het haar pmén. Mensen reageren hier wel vaker op anderen terwijl het niet tegen diegene gezegd is
ik ga nergens heenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij gaat?
Maar weer verder op de oude toer, is ook goed hoor
Het is hier zo'n warrrme groep soms.quote:
Dus moet je niet zeuren als anderen daarop reageren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Why the fuck zou ik haar pm-en als het er hier al over gaande is?
We love itquote:
What happened?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef mrbox het volgende:
Jezus wat een kutdag![]()
wonderbaarlijke wijze weer iest fout gegaan met de inschrijvingen voor tentames... ow wat haat ik toch die verschillende systemen
![]()
![]()
volgens mij is er iets fout gegaan met de inschrijving voor zijn tentamenquote:
Jij bent ook zo slim!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
volgens mij is er iets fout gegaan met de inschrijving voor zijn tentamen
Ik heb geen idee, was overtuigt dat ik was ingeschreven voor de tentames maar nu controleer ik het ff (natuurlijk weer telaat) en ben ik dus blijkbaar niet ingeschrevenquote:
Zaterdag in Enschedequote:
Ik wist het wel!quote:
Oh?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga nergens heenmaar jij gaat fressen...
jij zegt dat wij woorden in jou mond legt terwijl jij dat ook bij andere doet.... what goes around comes around darlin'
het is net familie... je kan ze niet uitzoeken. Ook met de eikels moet je omgaanquote:
Oh naar! Wanneer is het tentamen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, was overtuigt dat ik was ingeschreven voor de tentames maar nu controleer ik het ff (natuurlijk weer telaat) en ben ik dus blijkbaar niet ingeschrevenNu is het dus de vraag hoe moeilijk ze doen in Eindhoven
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |