Dan moet je duidelijker zijn met wat je bedoelt, ipv 1 zinnetje telkens herhalenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:01 schreef S95Sedan het volgende:
Jij en andere leggen woorden in mijn mond dat is wat anders....
Jajajaja, de hele wereld begrijpt je verkeerd en is tegen je.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij en andere leggen woorden in mijn mond dat is wat anders....
Het is trouwens "het deel dat"
Cue! Lekker geslapen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ofre!!![]()
![]()
hey logialweer single zo te zien
Ja op zich welquote:
Dan kan er nog wel nogmaal gereageerd worden in plaats van "bij voorbaat" het al op dingen te gooien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jajajaja, de hele wereld begrijpt je verkeerd en is tegen je.
Misschien ligt het aan de manier waarop je discussieert?
Nee wij zijn allemaal niet geschikt voor een discussie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jajajaja, de hele wereld begrijpt je verkeerd en is tegen je.
Misschien ligt het aan de manier waarop je discussieert?
Je bent een klapjostiquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kan er nog wel nogmaal gereageerd worden
Een kloon van JoeyT!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nee wij zijn allemaal niet geschikt voor een discussie.
wij weten niks
wij snappen niks
alles wat hij zegt is zo.
enzosedan je bent echt een klapjosti
Dat gebeurd helemaal niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kan er nog wel nogmaal gereageerd worden in plaats van "bij voorbaat" het al op dingen te gooien.
klapjosti... wat een woordquote:
Werk borrel? Is dat een beetje leuk?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja op zich wel![]()
Uurtje later opgestaan dan anders en dat vond ik helemaal niet ergVanmiddag borrel
![]()
alleen hebben twee collegás al gezegd niet te komen
![]()
En jij dan? wat eerder je nest uitgeschopt zo te zien?
die mogen die pingeldingen nog niet eens bespelenquote:
~~~~quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat gebeurd helemaal niet.
Ik vind dat je echt zit te janken nu.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hij denkt dat bij verliefdheid gelijk relatie wordt. Ik kan heus wel verliefd zijn op iemand maar dat betekent niet dat ik daar na ga handelen.... als ik verliefd ben op iemand die veel ouder is dan ik ga ik daar niets mee beginnen verliefdheid is maar een chemische state of mind. Je hoeft nite te handelen naar insticten maar dat snapt sedan niet. Als ik zou handelen naar instincten had ik mezelf en andere al veel fysieke pijn gedaan
quote:
More?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
wereldvreemd dus, met ervaring zie je die problemen namelijk wel
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Werk borrel? Is dat een beetje leuk?
Nee, veel meer uurtjes eerder! Ik ben alweer terug van de fysiotherapeut.
rustquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat soort reacties bedoel ik nou.
Bedankt voor het voorbeeld.
Maargoed, fressen
Dat lok je wel uit als je al zo begint:quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
En dat soort reacties bedoel ik nou.
Bedankt voor het voorbeeld.
Maargoed, fressen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
DAN BEN JE NIET TOT OVER JE OREN VERLIEFD!
Jezus, jij bent echt dom.
En dat het jou mening was, zover was ik nou ook nog wel.
Ik heb het toch tegen Kz, kan rival toch gewoon z'n muil houden of is hij het schoothondje van KZ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat lok je wel uit als je al zo begint:
[..]
Ah. Veel plezier dan alvast!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]uhm leuk, ja kan het wel zijn. Het wordt alleen niet echt druk bezocht, dus ik hoop op het beste.
![]()
Goed zo
En wat ga je de rest van de dag doen?
Ja, ik had als ik jou was geweest die passages waarin wij overduidelijk tegen een muur aan het lullen waren er ook uit gelaten ja.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nee wij zijn allemaal niet geschikt voor een discussie.
wij weten niks
wij snappen niks
alles wat hij zegt is zo.
enzosedan je bent echt een klapjosti
Dan moet je het haar pmén. Mensen reageren hier wel vaker op anderen terwijl het niet tegen diegene gezegd isquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb het toch tegen Kz, kan rival toch gewoon z'n muil houden of is hij het schoothondje van KZ?
Braafquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah. Veel plezier dan alvast!![]()
Ik ga heel braaf naar college, mama Cue.En daarna komt een vriendin eten.
ik ook?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik vind jullie allemaal wat over the top reageren.
Why the fuck zou ik haar pm-en als het er hier al over gaande is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je het haar pmén. Mensen reageren hier wel vaker op anderen terwijl het niet tegen diegene gezegd is
ik ga nergens heenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij gaat?
Maar weer verder op de oude toer, is ook goed hoor
Het is hier zo'n warrrme groep soms.quote:
Dus moet je niet zeuren als anderen daarop reageren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Why the fuck zou ik haar pm-en als het er hier al over gaande is?
We love itquote:
What happened?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef mrbox het volgende:
Jezus wat een kutdag![]()
wonderbaarlijke wijze weer iest fout gegaan met de inschrijvingen voor tentames... ow wat haat ik toch die verschillende systemen
![]()
![]()
volgens mij is er iets fout gegaan met de inschrijving voor zijn tentamenquote:
Jij bent ook zo slim!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
volgens mij is er iets fout gegaan met de inschrijving voor zijn tentamen
Ik heb geen idee, was overtuigt dat ik was ingeschreven voor de tentames maar nu controleer ik het ff (natuurlijk weer telaat) en ben ik dus blijkbaar niet ingeschrevenquote:
Zaterdag in Enschedequote:
Ik wist het wel!quote:
Oh?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga nergens heenmaar jij gaat fressen...
jij zegt dat wij woorden in jou mond legt terwijl jij dat ook bij andere doet.... what goes around comes around darlin'
het is net familie... je kan ze niet uitzoeken. Ook met de eikels moet je omgaanquote:
Oh naar! Wanneer is het tentamen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, was overtuigt dat ik was ingeschreven voor de tentames maar nu controleer ik het ff (natuurlijk weer telaat) en ben ik dus blijkbaar niet ingeschrevenNu is het dus de vraag hoe moeilijk ze doen in Eindhoven
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |