Hee niet zo hequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje klopt.
Als ik naar mezelf kijk sowieso, heb toch meer met mannen die ouder zijn dan ik, dan jongere mannen.
Van die jonge mannen zijn soms echt nog van die knulletjes.
neen man dan heb je een pubertjequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar 7 jaar is me net even te veelIk wil ook geen man die jonger is dan ik.
weet ik tochquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:16 schreef rival het volgende:
DJ Ass, het gaat er niet om of hij trots moet zijn of niet.
we hebben het over leeftijd en ervaring...
Ik ken mannen ouder dan jij die nog als knul gezien wordenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:13 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat het wel een beetje klopt.
Als ik naar mezelf kijk sowieso, heb toch meer met mannen die ouder zijn dan ik, dan jongere mannen.
Van die jonge mannen zijn soms echt nog van die knulletjes.
ja, ik welquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:17 schreef S95Sedan het volgende:
@Nouk, net alsof je daarmee bezig bent als je verliefd bent.
Age is just a number.
Ook dat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken mannen ouder dan jij die nog als knul gezien worden
Niet als ik verliefd ben, wel in het leren kennen en dan kom ik vaak tot de conclusie dat ik bij een jonger iemand vaak denk (quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:17 schreef S95Sedan het volgende:
@Nouk, net alsof je daarmee bezig bent als je verliefd bent.
Age is just a number.
* Knuffelzacht ruikt een jaloers iemandquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:18 schreef Paulus87 het volgende:
Ik vind vrouwen die op "oudere", " volwassen" "mannen" vallen altijd zo zielig. Die zeggen dat ze een "ecte vent" zoeken en geen "jochie". Maar volgens mij zoeken ze gewoon een vader figuur die hen door het leven leid ipv een gelijkwaardige partner.
Je kon het niet laten hequote:
dat ik een standaard heb ja. Het zij zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ben je niet verliefd, en zegt meer over jou.
Precies. 1 vader is voldoende.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:18 schreef Paulus87 het volgende:
Ik vind vrouwen die op "oudere", " volwassen" "mannen" vallen altijd zo zielig. Die zeggen dat ze een "ecte vent" zoeken en geen "jochie". Maar volgens mij zoeken ze gewoon een vader figuur die hen door het leven leid ipv een gelijkwaardige partner.
KZ kan zulke inkoppertjes niet laten liggen natuurlijkquote:
Jij bent dan ook al echt oud.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook over het algemeen jongere vriendinnetjes. Niet eens omdat ik er naar opzoek ben, maar het komt gewoon zo uit vaak.
het zegt ook dat ik niet op het moment denk maar op langere termijn...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ben je niet verliefd, en zegt meer over jou.
Iemand "niet leuk vinden" op basis van leeftijd. Dat vind ik erg oppervlakkig. En als je dan nog opzoek bent naar een oudere man... Tsjah... Zelfde geld voor mannen die een oudere vrouw zoekenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht ruikt een jaloers iemand
jij zoekt dus zo iemand voor wie je vader rol kan vervullen... you pervert
het zegt geen zak iemand z'n leeftijd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het zegt ook dat ik niet op het moment denk maar op langere termijn...
en zo heeft ieder zijn dingquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:20 schreef dawg het volgende:
En voor mij is een klik het belangrijkste. Als er een klik is (en later verliefdheid), dan maakt de rest al veel minder uit. Niet dat dat altijd even goed is, maar zo is het voor mij wel.
Je komt uit 87?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:22 schreef Paulus87 het volgende:
ik, ik zoek een dame van rond mijn eigen leeftijd. Maar dan wel zonder complicaties deze keer
Kijk, dat zijn berichtenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
Niks mis met knulletjes, maar dan als toyboy.
het zegt meer dan je denkt. ik hou niet van grote leeftijdsverschillen. Hoe groter het verschil hoe groter de kans is dat de relatie strand. Spreek uit eigen ervaring uit mijn omgeving en zo is mijn mening gevormd. Dat jij nou altijd denkt dat JOUW manier alleen maar de juiste is kan ik niets aan doen. Als dat zo was had je hier niet gezetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
het zegt geen zak iemand z'n leeftijd.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:20 schreef dawg het volgende:
En voor mij is een klik het belangrijkste. Als er een klik is (en later verliefdheid), dan maakt de rest al veel minder uit. Niet dat dat altijd even goed is, maar zo is het voor mij wel.
Ik zeg niet dat het op korte termijn moet hoor.. Heb alle tijd van de wereld nog. Dat kan niet iedereen zeggenquote:
Met een minimum van 19?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:22 schreef mrbox het volgende:
Jongere vrouwengewoon leuker en niet zo bezig met toekomst enzo
19? dan zijn ze al te slim voor box!quote:
De complicaties worden alleen maar groterquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Paulus87 het volgende:
Ik zeg niet dat het op korte termijn moet hoor.. Heb alle tijd van de wereld nog. Dat kan niet iedereen zeggen
Niet iedere vrouw van boven de 23 heeft rammelende eierstokken en de drang om binnen no time te settelen omdat ze anders bang is dat ze overschiet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:22 schreef mrbox het volgende:
Jongere vrouwengewoon leuker en niet zo bezig met toekomst enzo
quote:
quote:
Is geen kwestie van wel/niet lief doen.quote:
Amen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw van boven de 23 heeft rammelende eierstokken en de drang om binnen no time te settelen omdat ze anders bang is dat ze overschiet.
dus jij kan niet morgen onder een bus liggen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Paulus87 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het op korte termijn moet hoor.. Heb alle tijd van de wereld nog. Dat kan niet iedereen zeggen
gelukkig niet neequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw van boven de 23 heeft rammelende eierstokken en de drang om binnen no time te settelen omdat ze anders bang is dat ze overschiet.
Is geen kwestie van wel/niet lief doen.quote:
Ik ken meer jongere vrouwen die daar mee bezig zijn dan oudere vrouwenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef Kluts het volgende:
Dan blijf ik wel vrijgezelquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De complicaties worden alleen maar groter
Padabing, padaboem! take thatquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
Als dat zo was had je hier niet gezeten
Lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:28 schreef dawg het volgende:
OK, net een peuk gerookt, en het lijkt wel of ik stoned ben ineens.
Laat maar weer, je snapt het toch nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het zegt meer dan je denkt. ik hou niet van grote leeftijdsverschillen. Hoe groter het verschil hoe groter de kans is dat de relatie strand. Spreek uit eigen ervaring uit mijn omgeving en zo is mijn mening gevormd. Dat jij nou altijd denkt dat JOUW manier alleen maar de juiste is kan ik niets aan doen. Als dat zo was had je hier niet gezeten
jij stoned? dat wil ik wel es meemakenquote:
Ach, als ik tussen de wielen kom in de lengte richting. Is er niks aan het handjequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus jij kan niet morgen onder een bus liggen?
neen jij snapt niet dat dat MIJN mening is. Dat leeftijd wel een zak met mij te maken heeft. Dat ik dus verder denk dan alleen dat verliefde moment. Als ik een relatie aangaat met iemand moet het wel zijn met iemand waarvan ik denk dat ik daar mee verder kan. Iemand die 10 jaar jonger is dan ik heeft op zijn/haar 30ste andere intresses dan ik op mijn 40ste waardoor je steeds verder uitelkaar drijft. Dus leeftijd speelt bij mij een rol. Punt klaar uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat maar weer, je snapt het toch niet
volgens mij begint het pas echt te tikken tegen je 35ste wanneer de kans het kleinst is dat je daadwerkelijk kinderen kan krijgen op een natuurlijke manierquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef Kluts het volgende:
Gisteren nog met vrienden een gesprek.
Vriend van me zegt: (RL-naam), zo'n kindje zou jou ook wel goed staan.
Ik:Wat?
Hij: Ja, dat is toch leuk, volgens mij is dat echt iets voor jou.
Ik: Ik HAAT kinderen. Alleen de mijne worden later leuk, maar ik heb er nu echt zo nog geen zin in.
Toen iemand anders begon dat ik inmiddels 25 ben en dan rammelende eierstokken zou moeten hebben heb ik de discussie maar gestaakt.
minimum van toch wel 20 hoorquote:
Als ze maar goed in bed zijn tochquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
DAN BEN JE NIET TOT OVER JE OREN VERLIEFD!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen jij snapt niet dat dat MIJN mening is. Dat leeftijd wel een zak met mij te maken heeft. Dat ik dus verder denk dan alleen dat verliefde moment. Als ik een relatie aangaat met iemand moet het wel zijn met iemand waarvan ik denk dat ik daar mee verder kan. Iemand die 10 jaar jonger is dan ik heeft op zijn/haar 30ste andere intresses dan ik op mijn 40ste waardoor je steeds verder uitelkaar drijft. Dus leeftijd speelt bij mij een rol. Punt klaar uit
Dat is de aftermath van je gisteravond-jointje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:28 schreef dawg het volgende:
OK, net een peuk gerookt, en het lijkt wel of ik stoned ben ineens.
zoveel geluk heeft niemandquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef Paulus87 het volgende:
[..]
Ach, als ik tussen de wielen kom in de lengte richting. Is er niks aan het handje
ik kan verliefdheid en realiteit echt wel loskoppelen. Zie het als een zelf beschermingquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
DAN BEN JE NIET TOT OVER JE OREN VERLIEFD!
Jezus, jij bent echt dom.
Jij snapt er geen reet van.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
DAN BEN JE NIET TOT OVER JE OREN VERLIEFD!
Jezus, jij bent echt dom.
En dat het jou mening was, zover was ik nou ook nog wel.
eindelijk iemand die me begrijptquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij snapt er geen reet van.
Wat KZ zegt heeft ze gelijk in. Als ik nu een vent van 40 leer kennen, gaat nu misschien nog hartstikke leuk. Maar over 10 jaar wil ik kinderen, terwijl hij zowat aan zijn pensioen toe is, bij wijze van. Dat matcht niet.
Door de denken dat je alleen door straalverliefd te zijn op elkaar alle obstakels aan de kant kan schuiven, wordt juist duidelijk dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Waar haal je dat vandaan dan? Er zijn zoveel mensen die een relatie hebben met iemand die xx jaar ouder/jonger is. Geluk maak je zelf en als je verliefd bent ben je daar inderdaad niet mee bezig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij snapt er geen reet van.
Wat KZ zegt heeft ze gelijk in. Als ik nu een vent van 40 leer kennen, gaat nu misschien nog hartstikke leuk. Maar over 10 jaar wil ik kinderen, terwijl hij zowat aan zijn pensioen toe is, bij wijze van. Dat matcht niet.
Door de denken dat je alleen door straalverliefd te zijn op elkaar alle obstakels aan de kant kan schuiven, wordt juist duidelijk dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Natuurlijk zijn die er, maar dat betekend niet dat dat voor iedereen werkt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
Waar haal je dat vandaan dan? Er zijn zoveel mensen die een relatie hebben met iemand die xx jaar ouder/jonger is. Geluk maak je zelf en als je verliefd bent ben je daar inderdaad niet mee bezig.
Maargoed, hou vooral vast aan dat beeld dat het toch niet gaat werken
jij hebt duidelijk nog niet zoveel ervaring sedan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
Geluk maak je zelf en als je verliefd bent ben je daar inderdaad niet mee bezig.
Het kan wel, ik zeg o0ok niet dat het niet mogelijk is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan dan? Er zijn zoveel mensen die een relatie hebben met iemand die xx jaar ouder/jonger is. Geluk maak je zelf en als je verliefd bent ben je daar inderdaad niet mee bezig.
Maargoed, hou vooral vast aan dat beeld dat het toch niet gaat werken
en dat heet zelfbehoudquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er, maar dat betekend niet dat dat voor iedereen werkt.
Stel ik zou een relatie krijgen met die majoor.. over tien jaar wil ik heeeeeel misschien wel kinderen. Hij is dan 58 en is het hele kindergedoe al meer dan zat. Komop dat gaat toch niet werken?!
Natuurlijk kan je dan een hele tijd straalverliefd zijn en een leuke relatie hebben. Maar op een gegeven moment houdt het dan zeker op. Of je ziet voortijdig dat het niet gaat werken en stapt daardoor de relatie niet in.
Inderdaad. Als je een aantal keer verliefd bent geweest ga je realistischer nadenken daaroverquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef rival het volgende:
jij hebt duidelijk nog niet zoveel ervaring sedan.
heel simpel... door negativiteit stoot je mensen af waardoor je leven steeds afgezonderder wordt en dus zo wereldvreemd wordtquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan wel, ik zeg o0ok niet dat het niet mogelijk is.
Maar jij denkt dat verliefdheid en van elkaar houden het enige is wat je nodig hebt om een relatie te laten lukken.
Trust me, dat is echt niet altijd het geval. Soms moet je gewoon realistisch zijn.
En daarom zou ik wel wat langer nadenken als iemand echt 10 jaar of meer ouder is dan ik.
Normaal gesproken ben je altijd zo ontzettend negatief, dat ik niet begrijp dat je hier zo wereldvreemd tegenaan kijkt.
ciaoquote:
dus datquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je een aantal keer verliefd bent geweest ga je realistischer nadenken daarover
Jij gaat meteen voor het houden van?quote:
Zeg ik dat dan? Ik zeg dat ik bij voorkeur niet al iemand zou afschrijven om haar leeftijd. Iets wat Kz wel doet, daar reageer ik op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan wel, ik zeg o0ok niet dat het niet mogelijk is.
Maar jij denkt dat verliefdheid en van elkaar houden het enige is wat je nodig hebt om een relatie te laten lukken.
Trust me, dat is echt niet altijd het geval. Soms moet je gewoon realistisch zijn.
En daarom zou ik wel wat langer nadenken als iemand echt 10 jaar of meer ouder is dan ik.
Normaal gesproken ben je altijd zo ontzettend negatief, dat ik niet begrijp dat je hier zo wereldvreemd tegenaan kijkt.
wereldvreemd dus, met ervaring zie je die problemen namelijk welquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef S95Sedan het volgende:
Niks met wereldvreemd te maken, zie je probleem gewoon niet.
Nee, dat is pas 1x voorgekomen (houden van, niet meteenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij gaat meteen voor het houden van?
Is goed hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
wereldvreemd dus, met ervaring zie je die problemen namelijk wel
en ouwe vrijsterquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, dat is pas 1x voorgekomen (houden van, niet meteen). Maar gewoon, liever niet.
dus als jij een vrouw van 60 of een meisje van 13 helemaal geweldig vindt en verliefd op wordt.. denk jij niet even twee keer extra na?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg dat ik bij voorkeur niet al iemand zou afschrijven om haar leeftijd. Iets wat Kz wel doet, daar reageer ik op.
Dat is nou precies het punt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg dat ik bij voorkeur niet al iemand zou afschrijven om haar leeftijd. Iets wat Kz wel doet, daar reageer ik op.
Ik ben niet oud.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ouwe vrijster(maar dan de mannelijke versie)
in spe danquote:
Dat misschien maar zou iemand niet meteen afschrijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dus als jij een vrouw van 60 of een meisje van 13 helemaal geweldig vindt en verliefd op wordt.. denk jij niet even twee keer extra na?
quote:
En wat bedoel je met niet meteen afschrijven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
Dat misschien maar zou iemand niet meteen afschrijven.
Bij voorhand al zeggen dat het toch niks zal worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat bedoel je met niet meteen afschrijven?
Jij zal de relatie wel aangaan?
hij denkt dat bij verliefdheid gelijk relatie wordt. Ik kan heus wel verliefd zijn op iemand maar dat betekent niet dat ik daar na ga handelen.... als ik verliefd ben op iemand die veel ouder is dan ik ga ik daar niets mee beginnen verliefdheid is maar een chemische state of mind. Je hoeft nite te handelen naar insticten maar dat snapt sedan niet. Als ik zou handelen naar instincten had ik mezelf en andere al veel fysieke pijn gedaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat bedoel je met niet meteen afschrijven?
Jij zal de relatie wel aangaan?
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hij denkt dat bij verliefdheid gelijk relatie wordt. Ik kan heus wel verliefd zijn op iemand maar dat betekent niet dat ik daar na ga handelen.... als ik verliefd ben op iemand die veel ouder is dan ik ga ik daar niets mee beginnen verliefdheid is maar een chemische state of mind. Je hoeft nite te handelen naar insticten maar dat snapt sedan niet. Als ik zou handelen naar instincten had ik mezelf en andere al veel fysieke pijn gedaan
ik reageer op hoe jij hier post.... dat is de deel die ik van jou ken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
You don't fucking know me.
Jij en andere leggen woorden in mijn mond dat is wat anders....quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik reageer op hoe jij hier post.... dat is de deel die ik van jou ken...
als ik goed in de nederlandse taal was geweest had ik wel lesgegeven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij en andere leggen woorden in mijn mond dat is wat anders....
Het is trouwens "het deel dat"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |