Eens! Onzin verwijderd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
Uhm, waarom hier nog dat gezeik over consoles onderling. TS (en ik bv) hebben al besloten een PS3 te halen. Ik zie geen reden om TS over te willen halen eigenlijk.
Dat ge-fanboy steeds. TS stelt vraag en het wordt weer een PS3 vs XBox 360 topic.?
En als ze dat dan niet doen dan kunnen we nog 4 maanden wachten. En als ze dan nog niets doen, of wel doen dan kunnen we beter wachten op de ps5quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef PP. het volgende:
Ow, gister gehoord btw dat Sony eind September/begin Oktober een grote media-campagne rond de PS3 gaat starten. (met evt. een prijsverlaging als grootste punt?)
FRS online is 360, voor een kale PS3, van Leest heeft zijn actie van 349 al van de site gehaald. maar ja, dat was te verwachten: ze fuseren met FRS.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Snever het volgende:
Ik heb gehoord dat ze in het najaar een pricedrop gaan doen. Hij wordt dan rond de 300 euro.
Bij Bart Smit Arnhem Centrum is de Playstation 3 slechts ¤ 366,-
Kijk, dat vind ik nu een prijs waar ik wat mee kan. 27 juni maar eens naar Nijmegen.quote:
Van leest is van FRS. Horen bij elkaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
FRS online is 360, voor een kale PS3, van Leest heeft zijn actie van 349 al van de site gehaald. maar ja, dat was te verwachten: ze fuseren met FRS.
[..]
Kijk, dat vind ik nu een prijs waar ik wat mee kan. 27 juni maar eens naar Nijmegen.
Voor 17 euro bij de mediamarkt iig in arnhem.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Assassins Creed, MGS4, GT5prologue, Oblivion en PES 2009
Het is precies wat je zegt. Ze doen niet aan die actie omdat ze niet nieuw zijn. Maar goed dat ik vlakbij Arnhem woonquote:Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
Zwolle had de aanbieding iig niet en wist er ook niet vanaf . Dus in hoeverre het waar is van die gamemania actie is afwachten. Zou naaien zijn als zwolle en nijmegen die actie niet krijgen omdat ze dan opeens niet meer nieuw zijn.
Ik denk dat 't winkelpersoneel gewoonweg nog niet is ingelicht over die actie 2 weken van tevoren.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
Zwolle had de aanbieding iig niet en wist er ook niet vanaf . Dus in hoeverre het waar is van die gamemania actie is afwachten. Zou naaien zijn als zwolle en nijmegen die actie niet krijgen omdat ze dan opeens niet meer nieuw zijn.
Ik woon 5km van de Kronenburg af, dus het zal wel lukken, als de actie tegen die tijd niet is afgelopen, omdat de andere winkels al volledig zijn leeggekocht, het zal wel zijn zolang de voorraad strektquote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef Snever het volgende:
[..]
Het is precies wat je zegt. Ze doen niet aan die actie omdat ze niet nieuw zijn. Maar goed dat ik vlakbij Arnhem woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |