quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef Vicky het volgende:
nou heb ik vannacht toch goed geslapen maar ik heb echt een kort lontje merk ik al..
heeft iemand een potje geduld voor me??
zo stonden er vanmorgen dus 2 dingen die in de container moesten.. een zware vuilniszak en een lichte doos en wat neemt mijn liefje mee naar beneden.. de lichte doos.. dus ik roep m nog na, waarom neem je die zak niet mee.. oh zegt ie, moet die ook naar de container dan![]()
Ik ga mijn kind naar de psz schopppen en boodschappen doen.. wat lekkers voor mezelf scoren
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:42 schreef Stout het volgende:
Fijn VickyHIer nog zo'n knurft die dus gewoon dagen langs een doos kan lopen
om vervolgens te mopperen dat ie er nog staat...
Nee, dankjequote:Op donderdag 4 juni 2009 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ochtendhumeur, iemand?
Ik heb elk uur op de klok voorbij zien komen
knufjekusjekroel dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ochtendhumeur, iemand?
Ik heb elk uur op de klok voorbij zien komen
Jahquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Mous, sorry, ik heb er even een linkje van gemaakt.
Smakeloze plaatjes zijn hier niet echt op zijn plaats vind ik...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef moussy het volgende:
[..]was ie zo ranzig? Vond het wel meevallen, maar best hoor.
dan geef ik je een hand. vannacht ook een bagger nacht. 1 kind dat in de gloria zingt en slaap kindje slaap omdat ze 3 kiezen door krijgt en de ander werd huilend wakker en was vervelend aan het doen omdat ze niet kon slapen. en mijn oog is rood en pijnlijk omdat er iets is met een ader door de medicatiequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte voor alle tandarts- en schoolartsbezoekers!
Ik heb ook slecht geslapen. We kunnen wel een clubje oprichten
ik vond het ook wel meevallen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef moussy het volgende:
[..]was ie zo ranzig? Vond het wel meevallen, maar best hoor.
Ja gezien, over de uiteinden van de zenuwen die tumoren werden... Echt heel sneu.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond het ook wel meevallen.
er was onlangs een programma over mensen met dergelijke tumoren op tv.
iemand die gezien? (ik vond het zo zielig)
Dat vond ik ook heel zielig voor die man. Hij stond gewoon bij de ingang van het ziekenhuis...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
vooral die ene die van zijn familie zich niet mocht laten behandelen.
daar heb ik me zo over op zitten winden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |