quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef Vicky het volgende:
nou heb ik vannacht toch goed geslapen maar ik heb echt een kort lontje merk ik al..
heeft iemand een potje geduld voor me??
zo stonden er vanmorgen dus 2 dingen die in de container moesten.. een zware vuilniszak en een lichte doos en wat neemt mijn liefje mee naar beneden.. de lichte doos.. dus ik roep m nog na, waarom neem je die zak niet mee.. oh zegt ie, moet die ook naar de container dan![]()
Ik ga mijn kind naar de psz schopppen en boodschappen doen.. wat lekkers voor mezelf scoren
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:42 schreef Stout het volgende:
Fijn VickyHIer nog zo'n knurft die dus gewoon dagen langs een doos kan lopen
om vervolgens te mopperen dat ie er nog staat...
Nee, dankjequote:Op donderdag 4 juni 2009 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ochtendhumeur, iemand?
Ik heb elk uur op de klok voorbij zien komen
knufjekusjekroel dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ochtendhumeur, iemand?
Ik heb elk uur op de klok voorbij zien komen
Jahquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Mous, sorry, ik heb er even een linkje van gemaakt.
Smakeloze plaatjes zijn hier niet echt op zijn plaats vind ik...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef moussy het volgende:
[..]was ie zo ranzig? Vond het wel meevallen, maar best hoor.
dan geef ik je een hand. vannacht ook een bagger nacht. 1 kind dat in de gloria zingt en slaap kindje slaap omdat ze 3 kiezen door krijgt en de ander werd huilend wakker en was vervelend aan het doen omdat ze niet kon slapen. en mijn oog is rood en pijnlijk omdat er iets is met een ader door de medicatiequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte voor alle tandarts- en schoolartsbezoekers!
Ik heb ook slecht geslapen. We kunnen wel een clubje oprichten
ik vond het ook wel meevallen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef moussy het volgende:
[..]was ie zo ranzig? Vond het wel meevallen, maar best hoor.
Ja gezien, over de uiteinden van de zenuwen die tumoren werden... Echt heel sneu.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond het ook wel meevallen.
er was onlangs een programma over mensen met dergelijke tumoren op tv.
iemand die gezien? (ik vond het zo zielig)
Dat vond ik ook heel zielig voor die man. Hij stond gewoon bij de ingang van het ziekenhuis...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
vooral die ene die van zijn familie zich niet mocht laten behandelen.
daar heb ik me zo over op zitten winden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.nederland.fm/quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef skadhd het volgende:
goedemorgen mensen!
ik kon vanochtend mn bed niet uitkomen, maar toen de basisschool van om de hoek langsdenderde heb ik me er toch maar uit gesleept. Nu zit ik op mn werk en doet Q-music raar. Meer mensen die die zender ook niet goed ontvangen?
Geen diepvries toch he, dat wachten duurt zo láng!! Net als die mini moorkopjes of de bananensoesjes of de mini tompoucenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Vicky het volgende:
ik heb mezelf trouwens verwend net met een doos slagroomsoesjes
Wow Owlet !! Petje af voor je zus !! Wat goed van dr dat ze de omstanders heeft tegen gehouden !quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef owlet het volgende:
Pfffff... mijn zus belde dat er voor haar ogen een meisje van vier van het balkon naar beneden viel. Ze heeft de ambulance gebeld en de omstanders tegen gehouden (die wilden een meisje dat compleet in de kreukels lag en aan alle kanten bloedde gewoon optillen en meenemen) en daarna stond ze alleen op de stoep. Helemaal in shock en in paniek. Mijn lieve zusje van 21 die even de hele wereld bij elkaar regelt en daarna helemaal in haar eentje instort.
![]()
Brrr, het zou je kind toch maar zijn. Ik kan het idee niet meer van me af zetten.
He bahquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef owlet het volgende:
Pfffff... mijn zus belde dat er voor haar ogen een meisje van vier van het balkon naar beneden viel. Ze heeft de ambulance gebeld en de omstanders tegen gehouden (die wilden een meisje dat compleet in de kreukels lag en aan alle kanten bloedde gewoon optillen en meenemen) en daarna stond ze alleen op de stoep. Helemaal in shock en in paniek. Mijn lieve zusje van 21 die even de hele wereld bij elkaar regelt en daarna helemaal in haar eentje instort.
![]()
Brrr, het zou je kind toch maar zijn. Ik kan het idee niet meer van me af zetten.
K&W misschien?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet er een stickerverwijderaar tip? Ik hoorde met lampenolie, maar dat heb ik niet.
Het moet van de deur van Kim af.
Die is van de skelter (het spatbord) gevallen en daarna erdoor overreden.Met nog drie kinderen er op. Hij had "slechts"een diepe schaafwond op zijn heup en was flink gekneusd in zijn buikgebied waarschijnlijk.. Daardoor is er een bacterie in zijn bloedbaan gekomen en kreeg hij een toxic shock.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Owlet, wat zal ze geschrokken zijn, maar heeft ze zich goed gehoudenGeen wonder dat daarna de reactie komt natuurlijk. Hopelijk gaat het goed met het meisje.
buuv, wat is er met jouw middelste gebeurd? Moet echt een nachtmerrie zijn als je kind een ongeluk krijgt
Pindakaas erop smeren en dat een middagje laten zitten. Werkt als de brandweer. Ik denk dat je hetzelfde bereikt met babyolie, Maar wel in laten trekken dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
tri?
babyolie, nagellakremover en terpentine heb ik wel. Tnx. Straks proberen.
Oei, dat laatste is niet zo best inderdaad. Alles wel weer goed gekomen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Die is van de skelter (het spatbord) gevallen en daarna erdoor overreden.Met nog drie kinderen er op. Hij had "slechts"een diepe schaafwond op zijn heup en was flink gekneusd in zijn buikgebied waarschijnlijk.. Daardoor is er een bacterie in zijn bloedbaan gekomen en kreeg hij een toxic shock.
Bij de GGD.. je krijgt wel een aantekening in je boekjequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:32 schreef Troel het volgende:
Waar kun je trouwens aangeven dat je kinderen niet naar de schoolarts gaan? Bij de school zelf op bij de GGD ofzo?
quote:Primair Onderwijs
Het bezoek aan de schoolarts, verplicht of niet?
De meeste ouders zullen geen probleem hebben met het bezoeken van de schoolarts.
Mocht het bezoek aan de schoolarts op bezwaren stuiten dan is het goed om te weten dat u niet verplicht bent om uw kind te laten onderzoeken door de schoolarts.
De gemeente doet een aanbod en u als ouder bent vrij om daar wel of geen gebruik van te maken.
bron: RIVM, centrum Jeugdgezondheid
Ik heb er al aantekeningen genoeg instaan geloof ik. Dat mijn moeder meestal Rubens nagels knipt enzo, tja, bij haar zit hij een stuk stiller en anders krijg ik straks de aantekening dat ik zijn vinger eraf knipquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef Stout het volgende:
[..]
Bij de GGD.. je krijgt wel een aantekening in je boekjewant je bent stout !! Wij gaan ook niet meer.
Weet je trouwens dat het CB ook niet verplicht is ? Ging ik ook alleen heen voor meten, wegen en prikken. De lulverhalen erom heen hoefde ik niet, gelijk aangegeven en dat ging prima.
Zo wilde ik ook eerst het dossier vn de kids inzien voor ik tekende voor overdracht...nou als of ik wereld wonder 10 was.
Ja, gelukkig wel, al was het een dubbeltje op z'n kant.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, dat laatste is niet zo best inderdaad. Alles wel weer goed gekomen?
Ik vind het wel goed dat ze de oren en ogen even checken. Zeker bij ons, met al die ontstekingen is het wel prettig dat er nu en dan eens gekeken wordt of ze nog wel goed horen. Kleurenblindheid ook goed. Het is toch even een extra vinger aan de pols. Zo hebben ze ons ook wel wat wegen gewezen die voor de ontwikkeling van onze kinderen heel goed zijn geweest. Maar de rest.... lama....quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb er al aantekeningen genoeg instaan geloof ik. Dat mijn moeder meestal Rubens nagels knipt enzo, tja, bij haar zit hij een stuk stiller en anders krijg ik straks de aantekening dat ik zijn vinger eraf knipGelukkig gaat het nu stukken beter en blijft hij ook bij mij rustig zitten
Overigens weet ik nog wel dat ik in groep 7 ofzo ook naar de schoolarts moest en dat je dan inderdaad in je ondergoed moest staan en dat toen de directeur even zijn kamer binnen kwam toen ik daar stond. Dat is voor mij de reden waarom ik niet wil dat mijn kinderen daarheen gaanIk ga liever een keer extra naar de huisarts.
Dat is een fout van de school, niet van de schoolarts. Op de school van mn DNA wordt er gewoon een aparte ruimte gereserveerd voor de arts en daar heeft dan niemand wat te zoeken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef Troel het volgende:
Overigens weet ik nog wel dat ik in groep 7 ofzo ook naar de schoolarts moest en dat je dan inderdaad in je ondergoed moest staan en dat toen de directeur even zijn kamer binnen kwam toen ik daar stond. Dat is voor mij de reden waarom ik niet wil dat mijn kinderen daarheen gaanIk ga liever een keer extra naar de huisarts.
Nouja, de school kan er niets aan doen dat de arts de deur niet op slot doet toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat is een fout van de school, niet van de schoolarts. Op de school van mn DNA wordt er gewoon een aparte ruimte gereserveerd voor de arts en daar heeft dan niemand wat te zoeken.
klopt ja, luca heeft ze vorig jaar gehadquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Christan is 1x bij de schoolarts geweest. Dat ging prima, geen reden om niet te gaan. Behalve een emigratie dan
Ik moet nog wel uitzoeken hoe het zit met de inenting die ze met 9 jaar moeten krijgen. Ik zal de volgende keer als ik bij de huisarts ben eens even vragen naar het Duitse inentingsprogramma.
* Rewimo zoeken gaat welke inenting dat ook alweer moet zijn met 9 jaar...
Edit: Met 9 jaar 6e inenting D.T.P. en 2e inenting B.M.R.
nou zo kan je natuurlijk bezig blijven. nou dan ga je toch niet met je nageslacht naar de schoolartsquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, de school kan er niets aan doen dat de arts de deur niet op slot doet toch?
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Ynske het volgende:
wij gingen daar vroeger voor naar de GGD, dat werd niet op school gedaan
Wat ik begrepen heb mág een arts die deur helemaal niet op slot doen! En dan nog je kan wel om alles gaan piepen, dan ga je toch nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, de school kan er niets aan doen dat de arts de deur niet op slot doet toch?
wat liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |