abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69792557
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:06 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
En doel je dan op religieuzen of andersdenkenden?
Zoals het er staat.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 7 juni 2009 @ 13:46:50 #202
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_69792600
Wat een verrassende berichten allemaal, de PVV heeft niet voor niets zoveel stemmen gehaald in Rotterdam. De mensen zijn er gewoon klaar mee.
pi_69793121
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef thewishmaster het volgende:
Wat een verrassende berichten allemaal, de PVV heeft niet voor niets zoveel stemmen gehaald in Rotterdam. De mensen zijn er gewoon klaar mee.
Ze kunnen beter volgend jaar PVV stemmen Bij de EP gaat het er dan alleen om dat we moeten voorkomen dat andere landen voor ons gaan lopen bepalen wat we met immigratie doen.

Verder zal ditt bericht alleen in de politiek mss wat stof doen opwaaien, voor de rest van NL is het natuurlijk niks nieuws..
pi_69798166
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Als ze op school zijn, kunnen ze op straat niks uithalen.
Zijn ze niet handelbaar op school, dan gewoon elke dag nablijven.
En op school zijn ze zeker de braafste? Op school lopen ze ook te klieren.
Nablijven als straf zien?

Dat soort jongens hebben helemaal geen zin in school en leren. Ze willen gewoon snel geld verdienen. En als je snel geld wil verdienen op 16-jarige leeftijd, dan kom je meestal in de criminaliteit terecht.
quote:
Verder ben ik voor heropvoedingskampen en tuchtscholen. Liefst behoorlijk strenge.
Voor alle jeugd bij wie de ouders duidelijk falen in de opvoeding.
Hier kan ik wel met je meegaan.
  zondag 7 juni 2009 @ 16:38:24 #205
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_69798207
Die mensen kennen alleen de taal van hard straffen, wanneer je thee met ze gaat drinken of een paar uurtjes taakstraf oplegt in de vorm van papiertjes prikken lachen ze je uit en gaan ze gewoon verder.
pi_69798294
Ik snap ook niet waarom men zoveel geld blijft investeren in dat soort jongens. Die straatratten hebben helemaal geen zin in school en studie. Ze willen snel geld verdienen, ze willen een BMW, ze willen status en macht. Dat los je niet op met taakstraffen, avondklokken en die hele rits aan flutmaatregelen.

Steek liever geld in mensen die wel wat van hun leven willen maken, i.p.v. dit soort misbaksels.
pi_69798502
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:40 schreef Zienswijze het volgende:
Ik snap ook niet waarom men zoveel geld blijft investeren in dat soort jongens. Die straatratten hebben helemaal geen zin in school en studie. Ze willen snel geld verdienen, ze willen een BMW, ze willen status en macht. Dat los je niet op met taakstraffen, avondklokken en die hele rits aan flutmaatregelen.

Steek liever geld in mensen die wel wat van hun leven willen maken, i.p.v. dit soort misbaksels.
helemaal mee eens. ik zie het liefst dat ze die raddraaiers op het eerste vliegtuig naar marokko zetten. dan krijgen degene die WEL iets van hun leven willen maken met de tijd vast een betere naam.

al die geweldige projecten kost de belastingbetaler een vermogen en iedereen weet de uitslag, namelijk dat het geen biet helpt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 7 juni 2009 @ 19:20:53 #208
258771 Leila2009
Weet het niet meer
pi_69803129
Beste mensen,

Marokkanen moeten wakker geschudt worden, dit is de waarheid!! Een groep jongeren verspest het voor ons allen en dat moeten wij niet accepteren. Tuurlijk vind ik de meningen van de Nederlanders soms te extreem, dat maakte ik dagelijks mee tijdens mijn eerste en tweedejaar studie. Maar gedeeltijk hebben wij dit te danken aan onze gemeenschap. Die jongeren van tegenwoordig kan ik wel wurgen. Het is vooral de jeugd en dit heeft echt te maken met de opvoeding. Wij Marokkanen letten te veel op anderen maar kijken niet kritisch naar ons zelf en dat moet is een keer gebeuren. De Nederlanders kunnen er ook wat van als het om discriminatie gaat en dit geldt uiteraard niet voor alle Hollanders. Wij Marokkanen reageren hierop door geweld te gebruiken, terwijl er voldoende middelen zijn om dit soort gedrag tegen te gaan.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor andermans gedrag, maar ik kan er letterlijk niet meer tegen elke keer opnieuw zijn het die Marokkanen dus is het belangrijk dat wij Marokkanen hier wat tegen doen.

Gr
  zondag 7 juni 2009 @ 19:37:51 #209
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_69803718
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Leila2009 het volgende:
Beste mensen,

Marokkanen moeten wakker geschudt worden, dit is de waarheid!! Een groep jongeren verspest het voor ons allen en dat moeten wij niet accepteren. Tuurlijk vind ik de meningen van de Nederlanders soms te extreem, dat maakte ik dagelijks mee tijdens mijn eerste en tweedejaar studie. Maar gedeeltijk hebben wij dit te danken aan onze gemeenschap. Die jongeren van tegenwoordig kan ik wel wurgen. Het is vooral de jeugd en dit heeft echt te maken met de opvoeding. Wij Marokkanen letten te veel op anderen maar kijken niet kritisch naar ons zelf en dat moet is een keer gebeuren. De Nederlanders kunnen er ook wat van als het om discriminatie gaat en dit geldt uiteraard niet voor alle Hollanders. Wij Marokkanen reageren hierop door geweld te gebruiken, terwijl er voldoende middelen zijn om dit soort gedrag tegen te gaan.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor andermans gedrag, maar ik kan er letterlijk niet meer tegen elke keer opnieuw zijn het die Marokkanen dus is het belangrijk dat wij Marokkanen hier wat tegen doen.

Gr
Gelukkig maar dat er ook mensen zijn die zich niet meteen aangevallen voelen en in de bres springen voor wat kutjochies.
Cool story, Hansel.
pi_69804633
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Leila2009 het volgende:
Beste mensen,

Wij Marokkanen reageren hierop door geweld te gebruiken, terwijl er voldoende middelen zijn om dit soort gedrag tegen te gaan.
dag in dag uit worden we overgoten met nieuws over marokkanen. nu ga je er zelf in geloven ook.
pi_69804680
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat er ook mensen zijn die zich niet meteen aangevallen voelen en in de bres springen voor wat kutjochies.
ah kijk nu leg je de vinger op de zere plek. het zijn maar kutjochies. maar die heb je van alle rassen en rangen.
  zondag 7 juni 2009 @ 20:16:57 #212
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_69805230
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef IicmeinIuI het volgende:

[..]

ah kijk nu leg je de vinger op de zere plek. het zijn maar kutjochies. maar die heb je van alle rassen en rangen.
Ach, je kan toch niet ontkennen dat het een significant probleem is? Dat ontkennen lijkt me nutteloos en werkt een mogelijke oplossing alleen maar tegen.
Cool story, Hansel.
pi_69805508
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef IicmeinIuI het volgende:

[..]

Proest,..en weer iemand die het probleem ontkent

Waarom verdedigen "goede" Marokkanen, de bontkraagjes?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_69807408
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ach, je kan toch niet ontkennen dat het een significant probleem is? Dat ontkennen lijkt me nutteloos en werkt een mogelijke oplossing alleen maar tegen.
niemand ontkent dat er problemen zijn met bepaalde jongeren. alleen het probleem is dat bepaalde problemen verheven worden tot nationale rampen.

daarna is het zo dat het niet gaat over problemen oplossen of bespreken van deze problemen, maar het gaat er om dat de wens bestaat van bepaalde groepen deze bevolkingsgroep aan te pakken zoals in de tweedewereld oorlog de duitsers met de joden hebben gedaan.

het land uitschoppen, levenslang oplsuiten, doodstraf, etc etc.

dat zijn geen oplossingen voor grote steden problematiek. overal op de wereld heb je te maken met grote steden problematiek en overal op de wereld is het indhoudelijk hetzelfde.

werkloosheid, crminaliteit, drugshandel, prostitutie, brutaliteit, ongehoorzaamheid, etc etc. Van new york tot hong kong, milaan, barcelona, istanbul of kaapstad.

je zou moeten praten over het feit hoe je problemen oplost en niet over hoe je het probleem elimineert door deze mensen het land uit te schoppen.

"ja zie je wel het zijn marokkanen". lekker geen oplossing bedenken maar een ras de schuld geven. alsof marokkanen in hun genen hebben overvallen te plegen en hollanders niet.

zo werk dat niet. als je zou zeggen dat marokkanen zich vaker schuldig maken aan dit soort vergrijpen, dan ben ik de laatste die dit ontkent, maar dat heeft ermee te maken dat de maatschappij een slachtoffer eist door zijn complexiteit en samenstelling en deze groep is door zijn achtergesteldheid door zaken als cultuur, godsdienst, taal, acceptatie, ed de zwakste schakel die de problemen opvangt. we zouden dus eerder medelijden moeten hebben met deze mensen dan zomaar de schuld van alles moeten geven.

je zou moeten praten over spreiding van mensen in het algemeen over heel nederland. west nederland is overbevolkt en oost nederland is leeg. je moet structurele oplossingen zoeken voor problemen.

ik woon in een plaats met 20.000 inwoners en hier wonen ongveer 1000 allochtonen. en hier zijn geen problemen met marokkanen of turken.
pi_69807807
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef qonmann het volgende:

[..]

Proest,..en weer iemand die het probleem ontkent

Waarom verdedigen "goede" Marokkanen, de bontkraagjes?
ik ken ook nog wel een topic;

"uit de neus etende hollander rijdt 8 man dood tijdens een feestdag"
pi_69808084
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:17 schreef IicmeinIuI het volgende:

[quote]zo werk dat niet. als je zou zeggen dat marokkanen zich vaker schuldig maken aan dit soort vergrijpen, dan ben ik de laatste die dit ontkent, maar dat heeft ermee te maken dat de maatschappij een slachtoffer eist door zijn complexiteit en samenstelling en deze groep is door zijn achtergesteldheid door zaken als cultuur, godsdienst, taal, acceptatie, ed de zwakste schakel die de problemen opvangt. we zouden dus eerder medelijden moeten hebben met deze mensen dan zomaar de schuld van alles moeten geven.
Zou je het onderstreepte deel even kunnen verduidelijken?
quote:
je zou moeten praten over spreiding van mensen in het algemeen over heel nederland. west nederland is overbevolkt en oost nederland is leeg. je moet structurele oplossingen zoeken voor problemen.
Dus jij bent van mening dat als een bevolkingsgroep bij elkaar op een kluitje woont dat ze dan automatisch problemen opleveren?
  zondag 7 juni 2009 @ 21:42:46 #217
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_69808372
De oplossing is nabij, gewoon nog een 10 tot 15 jaar de problemen bagataliseren, blijven roepen het is maar een klein groepje, de ouders kunnen er niets aan doen, het heeft niks met cultuur en geloof te maken, etc, etc, etc.!

Verder hoop ik dat onze en de nieuwe EU politiek ook de andere kant op blijft kijken, anders denkende nieuwe politieke bewegingen niet serieus blijft nemen en vooral blijft uitsluiten, dan zal het probleem uiteindelijk zo radicaal mogenlijk worden opgelost.

Een mooi gezegde is; de geschiedenis herhaalt zich, dus uiteindelijk zullen de Marokkanen de nieuwe joden van Europa worden, met alle gevolgen van dien.

Gewoon lekker zo doorgaan en nog even geduld houden.
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_69808452
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:28 schreef IicmeinIuI het volgende:

[..]

je punt ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 7 juni 2009 @ 21:56:21 #219
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_69808939
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:28 schreef IicmeinIuI het volgende:

[..]

Ik ken er ook één: Turk schiet 56 mensen dood tijdens bruiloft. Wat is je punt?
Cool story, Hansel.
pi_69809389
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zou je het onderstreepte deel even kunnen verduidelijken?
[..]

Dus jij bent van mening dat als een bevolkingsgroep bij elkaar op een kluitje woont dat ze dan automatisch problemen opleveren?
laat ik het zo zeggen. criminaliteit hoort bij een maatschappij, iemand moet de laptop stelen, iemand moet de drugs leveren. deels vraag en aanbod. marokkaanse jongeren zijn hier gewoon gezien hun prive en sociale omstandigheden gewoon kwetsbaarder voor. hun behoefte aan luxe, show, trends, aan de andere kant zelfvertrouwen door acceptatie door en grote groep anti allochtonen zorgt ervoor dat ze verkeerde stappen ondernemen.

marokkanen hebben onderling ook een sterke band omdat ze deze niet met autochtonen kunnen hebben dus komen ze in groepsverband ook sterker over.

maar ik ben er zeker van dat mensen bijelkaar eerder problemen veroorzaken dan dat er meer ruimte is. kijk maar naar allochtonen en kleinere plaatsen. daar doet men het heel goed. nauwelijks sprake van criminaliteit en werkloosheid.
pi_69809421
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:44 schreef qonmann het volgende:

[..]

je punt ?
hetzelfde als bontkraagjes
pi_69809499
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik ken er ook één: Turk schiet 56 mensen dood tijdens bruiloft. Wat is je punt?
we hadden het nu toch over de problemen in nederland ? bovendien kloppen je cijfers niet.
pi_69809542
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef qonmann het volgende:

[..]

nee dus..
omdat het je niet uitkomt. jij mag wel niet ter zake doende feiten noemen en ik niet?

klopt nee dus.
pi_69809771
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef IicmeinIuI het volgende:

[..]

laat ik het zo zeggen. criminaliteit hoort bij een maatschappij, iemand moet de laptop stelen, iemand moet de drugs leveren. deels vraag en aanbod. marokkaanse jongeren zijn hier gewoon gezien hun prive en sociale omstandigheden gewoon kwetsbaarder voor.
Dat ligt aan hun eigen mentaliteit. Ze willen stoer doen, ze willen snel die BMW hebben, ze willen snel geld verdienen. En om dat te bewerkstelligen kom je al snel in de criminaliteit.
quote:
hun behoefte aan luxe, show, trends, aan de andere kant zelfvertrouwen door acceptatie door en grote groep anti allochtonen zorgt ervoor dat ze verkeerde stappen ondernemen.
Die massale scepsis tegen Marokkaanse jongeren is pas ontstaan nadat "bekend is geworden" dat ze relatief veel in de criminaliteit zitten.
quote:
marokkanen hebben onderling ook een sterke band omdat ze deze niet met autochtonen kunnen hebben dus komen ze in groepsverband ook sterker over.
Klopt.
quote:
maar ik ben er zeker van dat mensen bijelkaar eerder problemen veroorzaken dan dat er meer ruimte is. kijk maar naar allochtonen en kleinere plaatsen. daar doet men het heel goed. nauwelijks sprake van criminaliteit en werkloosheid.
Dat geldt meer voor de meeste andere allochtone bevolkingsgroepen. Bij Marokkanen gaat dat principe niet op. Kijk maar naar de kleinere plaatsen zoals Gouda en Ede, daar heb je OOK last van Marokkaanse jongens.
pi_69809954
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef Zienswijze het volgende:

Dat geldt meer voor de meeste andere allochtone bevolkingsgroepen. Bij Marokkanen gaat dat principe niet op. Kijk maar naar de kleinere plaatsen zoals Gouda en Ede, daar heb je OOK last van Marokkaanse jongens.
groot is subjectief, maar gauda en ede vind ik niet klein en bovendien verstedelijkingen van zuid holland en utrecht.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:21:14 #226
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_69809964
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:10 schreef IicmeinIuI het volgende:

[..]

omdat het je niet uitkomt. jij mag wel niet ter zake doende feiten noemen en ik niet?

klopt nee dus.
Je noemt een voorval van één persoon terwijl het probleem van de marokkanen wordt gevormd door een hele gemeenschap. Totaal achterlijk vergelijk dus. Daarnaast zijn niet alleen de jongeren een probleem. De ouders houden het probleem net zo goed in stand. Het is een mentaliteitskwestie.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_69810048
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef IicmeinIuI het volgende:

[..]

groot is subjectief, maar gauda en ede vind ik niet klein en bovendien verstedelijkingen van zuid holland en utrecht.
Zelf kom ik uit Amsterdam, vandaar dat ik Goude en Ede kleine steden noem

Maar we kunnen dus concluderen dat relatief veel Marokkanen in de grote steden er een potje van maken. Niet alleen in de grote steden, maar ook in de middelgrote steden maken ze er een potje van (Gouda en Ede bijvoorbeeld).

Verder geef je het probeem zelf al aan:
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef IicmeinIuI het volgende: [..] hun behoefte aan luxe, show, trends
Dat is een mentaliteitskwestie. Dat is hun probleem. Zij hebben die mentaliteit. Waar anderer mensen voor luxe dingen gaan werken en studeren, gaan relatief veel Marokkaanse en Antiliaanse jongens ervoor stelen en beroven. Dat is de mentaliteit die heerst bij relatief veel jongens onder hen.
  zondag 7 juni 2009 @ 23:05:07 #228
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_69811661
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oftewel, jezelf dom houden en dom voordoen.
Lulkoek.

Degene waar ik op reageerde, suggereerde dat die arme marokkaanse ratjes zo geworden zijn doordat de maatschappij (oftewel de Nederlanders) ze met de nek aankijken.

Dat is juist niet zo. Vraag het de gemiddelde nederlander, hij/zij zal over surinamers zeggen dat ze een beetje lui en onverantwoordelijk zijn, maar ook gezellig en vrolijk. De turken en chinezen zijn in de ogen van veel nederlanders vaak hardwerkende middenstanders. Alleen voor de mocro's heeft men doorgaans minder respect. En waarom zou dat nou zijn?

De marokkaanse jochies verpesten het voor de rest. Helaas snapt de marokkaanse gemeenschap maar niet dat het constante gemekker over discriminatie en het benadrukken dat het toch maar over die ' kleine groep' gaat die het voor de rest verpest, het probleem alleen maar erger maken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 00:59:48 #229
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69814743
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

Een mooi gezegde is; de geschiedenis herhaalt zich, dus uiteindelijk zullen de Marokkanen de nieuwe joden van Europa worden, met alle gevolgen van dien.
Dit snap ik nooit zo goed en ja, ook ik heb Mein Kampf gelezen.

De Joden waren volgends Hitler crimineel en vervuilers van de straat met hun rotzooi, Marokkanen imiteren dit gedrag dus roepen ze het toch over zichzelf af?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:52:37 #230
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_69819785
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De Joden waren volgends Hitler crimineel en vervuilers van de straat met hun rotzooi, Marokkanen imiteren dit gedrag dus roepen ze het toch over zichzelf af?
Je snapt het prima !
pi_69823199
Het grote probleem is en blijft dat die jongelui gewoon oerdom zijn. Ik begrijp dat je ze nu alsnog moet corrigeren, maar je moet ook kijken naar hoe en waarom ze zo zijn geworden als ze nu zijn. Naar mijn mening heeft dit te maken met een gebrekkige opvoeding waarin ouderlijke supervisie niet of nauwelijks voorkomt, ze de taal niet goed geleerd wordt en dat ze totaal geen connectie kunnen maken met de Nederlandse cultuur. Begin eens over de Nederlandse geschiedenis, de nationale of lokale politiek en allerlei andere 'typische' Nederlandse dingen en dat wat er uit dit soort figuren komt zal je stijl achterover doen laten slaan.

Maar hey, laten we vooral zaken blijven benoemen en ouwehoeren over wat je wel en niet mag zeggen. Zo lossen we het vast wel eens een keer op
pi_69823286
quote:

[..]

Andere tijd, andere problemen die er vooraf aangingen en Wilders kan je simpelweg niet vergelijken met Hitler dus laten we aub dit soort ongein buiten dit soort discussies houden.
  maandag 8 juni 2009 @ 13:32:15 #233
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_69824156
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Andere tijd, andere problemen die er vooraf aangingen en Wilders kan je simpelweg niet vergelijken met Hitler dus laten we aub dit soort ongein buiten dit soort discussies houden.
Dit bedoel ik dus, fijn dat jij het meteen weer bewijst, geloof jij maar lekker dat tijdtgeest ook maar enig verschil maakt, Wilders is niet eens ter sprake gekomen, in mijn ogen zal het wilders ook niet zijn die het uitvoert, hij is 1 van de europese aanswengelaars, het europese volk zal het uiteindelijk uitvoeren!

In het oostblok staat de nieuwe zuivering al weer voor de deur.

Verder mochten de PVV en de SP elkaar vinden heb je dezelfde politieke ondergrond als in de 2de wereld oorlog!

Leer niet meer te klein te denken, dus niet meer op landelijk nivo, maar kijk liever europees want europa is bezig zo snel mogenlijk te groeien naar een sterke eenheid en dat is niet voor niks.

Er is veel te lang de kop in het zand gestokken in Ned. en europa, maar het is echt een illusie om te denken dat de originele europeanen hun europa zomaar zullen overdragen aan de met grootheidswaanzin bedrenkte moslim extremisten en in het bijzonder de Marokkanen, dat jullie 2 paspoorten mogen hebben is niet in jullie voordeel dit geeft europa op termijn altijdt de mogenlijkheid jullie terug te sturen.

Maar bewijs jij alvast maar lekker wat ik al schreef, ik ben al lang klaar om de eigenwijzen nog te helpen op andere inzichten te komen, op een dag zal jullie hand overspeeld worden.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:57:42 #234
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_69826416
Een tweede holocaust lijkt mij een beetje te ver gaan, niet?
Cool story, Hansel.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:24:36 #235
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_69827217
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Een tweede holocaust lijkt mij een beetje te ver gaan, niet?
Lijkt mij ook, daarom heb ik het ook over terug sturen en niet over vergassen!

Maar uiteindelijk is niks uit te sluiten, we blijven mensen, net als dat het in 40/45 ook gewoon mensen waren die die vreselijke dingen deden.

Ik neem aan dat je Sebreniga al weer vergeten bent, dit had een begin kunnen worden en het rommeld er al weer.
pi_69827995
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
De oplossing is nabij, gewoon nog een 10 tot 15 jaar de problemen bagataliseren, blijven roepen het is maar een klein groepje, de ouders kunnen er niets aan doen, het heeft niks met cultuur en geloof te maken, etc, etc, etc.!

Verder hoop ik dat onze en de nieuwe EU politiek ook de andere kant op blijft kijken, anders denkende nieuwe politieke bewegingen niet serieus blijft nemen en vooral blijft uitsluiten, dan zal het probleem uiteindelijk zo radicaal mogenlijk worden opgelost.

Gewoon lekker zo doorgaan en nog even geduld houden.
Ten eerste zijn Marokkanen verreweg van de grootste groep Islamitische mensen in Europa... In Nederland denkt men misschien bij een Nederlandse Moslim het eerst aan een Marokkaan, maar in Engeland zal dat altijd een Pakistaan zijn, in Duitsland een Turk, in Frankrijk een Algerijn, enz.

Ten tweede heb jij zieke denkbeelden als je hoopt op massa deportaties van Marokkanen/Moslims uit Europa.
De geschiedenis herhaalt zich, dus in het geval van een radicaal Europa zoals jij omschrijft zal volgens jou ook Amerika weer Europa binnen vallen om de dingetjes op een rijtje te zetten.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_69828036
quote:

[..]

Hou op man.

De Joden hadden de kennis, het geld en de macht. Daarom moesten ze weg.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:51:16 #238
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_69852999
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Ten eerste zijn Marokkanen verreweg van de grootste groep Islamitische mensen in Europa... In Nederland denkt men misschien bij een Nederlandse Moslim het eerst aan een Marokkaan, maar in Engeland zal dat altijd een Pakistaan zijn, in Duitsland een Turk, in Frankrijk een Algerijn, enz.

Ten tweede heb jij zieke denkbeelden als je hoopt op massa deportaties van Marokkanen/Moslims uit Europa.
De geschiedenis herhaalt zich, dus in het geval van een radicaal Europa zoals jij omschrijft zal volgens jou ook Amerika weer Europa binnen vallen om de dingetjes op een rijtje te zetten.
In een vrij land hebben mensen zelfs recht op zieke gedachtes, de Molsims hebben hier zelfs nog recht op zieke handelingen, wat een land, hè!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:53:37 #239
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_69853053
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Hou op man.

De Joden hadden de kennis, het geld en de macht. Daarom moesten ze weg.
Er is nergens beweerd dat het een kopie moet/zal zijn er zullen dus wel degelijk verschillen zijn!
pi_69855036
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus, fijn dat jij het meteen weer bewijst, geloof jij maar lekker dat tijdtgeest ook maar enig verschil maakt, Wilders is niet eens ter sprake gekomen, in mijn ogen zal het wilders ook niet zijn die het uitvoert, hij is 1 van de europese aanswengelaars, het europese volk zal het uiteindelijk uitvoeren!

In het oostblok staat de nieuwe zuivering al weer voor de deur.

Verder mochten de PVV en de SP elkaar vinden heb je dezelfde politieke ondergrond als in de 2de wereld oorlog!

Leer niet meer te klein te denken, dus niet meer op landelijk nivo, maar kijk liever europees want europa is bezig zo snel mogenlijk te groeien naar een sterke eenheid en dat is niet voor niks.

Er is veel te lang de kop in het zand gestokken in Ned. en europa, maar het is echt een illusie om te denken dat de originele europeanen hun europa zomaar zullen overdragen aan de met grootheidswaanzin bedrenkte moslim extremisten en in het bijzonder de Marokkanen, dat jullie 2 paspoorten mogen hebben is niet in jullie voordeel dit geeft europa op termijn altijdt de mogenlijkheid jullie terug te sturen.

Maar bewijs jij alvast maar lekker wat ik al schreef, ik ben al lang klaar om de eigenwijzen nog te helpen op andere inzichten te komen, op een dag zal jullie hand overspeeld worden.
Je verhaal is niet echt wat je 'coherent' noemt. We kijken allen naar de wereld door een framewerk wat deels door onszelf is gemaakt, maar toch grotendeels is beïnvloed door de wereld om ons heen. Als jij je stort in de geschiedenis en het toen niet van het nu kan onderscheiden dan kan het inderdaad lijken alsof alles zich herhaalt, maar dat is simpelweg niet waar. Niets herhaalt zich, alles is altijd net iets anders.

En ja, gek he dat Wildesr altijd voorkomt in een discussie als deze. Iedereen voert toch deze discussie met zijn naam in de mond. Vraag me overigens af wat jij wel niet over me denkt, ik ben geen allochtoon hoor. De username is een oud Carthaagse naam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')