abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69686837
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Direct aggresief, je vertegenwoordigt je volk wel hé.
Direct mensen gaan veroordelen op basis van posts, je vertegenwoordigt de grootst mogelijke randmongolen op aarde wel he.

Verder lijkt het mij niet de moeite waard om verder op Dirkzz te reageren, maar op de OP en de vraagstukken die het met zich meebrengt.
pi_69686845
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Direct aggresief, je vertegenwoordigt je volk wel hé.
Zijn "volk"? Allochtonen zijn geen "volk". Tot welk "volk" behoort hij dan?
pi_69686856
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik sta helemaal niet aan zijn kant. Dat ik kritisch ben over bepaalde zaken in deze samenleving wil nog niet meteen zeggen dat ik aan de kant van ongefundeerde randebielen zoals DirkZz sta.
Ik heb gewoon niet de behoefte om elke keer weer het zelfde te zeggen op een internet forum, ben je buiten dit forum om ook zo geconcentreert op alles wat moslims/allochtonen aan gaat?
pi_69686882
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij lijkt mij eigenlijk een best redelijk persoon die gewoon van trollen houdt.
Hmm, moet toch wat omzichtiger opereren dan. Jij kan er trouwens ook wat van
pi_69686900
Punt is, dat als het die agenten een autochtone famillie had aangevallen.. dan had je zienswijze niet gehoord.
pi_69686922
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:51 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Ik heb gewoon niet de behoefte om elke keer weer het zelfde te zeggen op een internet forum,
Om elke weer het zelfde te zeggen op een internet forum, d.w.z. mensen meteen gaan beoordelen op basis van posts?
pi_69686947
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:52 schreef DirkZz het volgende:
Punt is, dat als het die agenten een autochtone famillie had aangevallen.. dan had je zienswijze niet gehoord.
Ik denk van wel eigenlijk, het blijkt wel dat je Zienswijze niet kent.
pi_69686985
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:51 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Ik heb gewoon niet de behoefte om elke keer weer het zelfde te zeggen op een internet forum, ben je buiten dit forum om ook zo geconcentreert op alles wat moslims/allochtonen aan gaat?
Is je verblijfsvergunning al verlopen? Ik kan me niet voorstellen dat een allochtoon met dergelijke beheersing van het Nederlands een verlenging krijgt, dus ik zou nog maar even hard oefenen.
pi_69687024
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Is je verblijfsvergunning al verlopen? Ik kan me niet voorstellen dat een allochtoon met dergelijke beheersing van het Nederlands een verlenging krijgt, dus ik zou nog maar even hard oefenen.
og nee, onse spelilngscontroleur heefd een faudjuh gevindt.
pi_69687059
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:52 schreef DirkZz het volgende:
En nu heb je weer meteen je oordeel klaar...op basis van wat? Als je mijn postgeschiedenis had doorgenomen, zou je juist weten dat ik juist kritisch ben of het nou allochtonen of autochtonen zijn.

Verder kan je ook gewoon toegeven dat je fout zat of je kan eerloos uitloggen als je een mietje bent.
pi_69687129
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef DirkZz het volgende:

[..]

og nee, onse spelilngscontroleur heefd een faudjuh gevindt.
Een echte autochtoon zou dat niet gedaan hebben. Zelfs je mede-allochtonen als Meh en Zienswijze schrijven beter. Maar ik val je niet te hard, ik weet dat het moeilijk is Nederlands als tweede taal te leren. Wat is je eerste taal?
pi_69687131
Je bent interdaat wel kritisch naar beite kanden toe.
pi_69687145
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Een echte autochtoon zou dat niet gedaan hebben. Zelfs je mede-allochtonen als Meh en Zienswijze schrijven beter. Maar ik val je niet te hard, ik weet dat het moeilijk is Nederlands als tweede taal te leren. Wat is je eerste taal?
Duits
pi_69687210
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

[..]

Nou nemen we het allebei voor Zienswijze op. Kunnen we elkaar toch eens ergens in vinden.
hebben jullie er toch nog wat aan gehad he
pi_69687370
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:59 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Duits
Ach so.Glücklich Sie sind ein Mitglied des Herrenvolkes.
pi_69688285
Die score van autochtonen is nog altijd drie keer zo laag als van de Marokkanen. Het zijn veelzeggende cijfers, ook de volgorde waarin ze staan: Marokkanen op 1, Antillianen op 2, Turken op 3, autochtonen op 4.
pi_69688461
Tsja, Rotterdam
pi_69688802
Rotterdam is toch een veilige stad? Ik dacht dat je voor de echte shit in Amsterdam moest wezen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 4 juni 2009 @ 01:30:55 #44
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_69688874
Ho wacht. Dus 1 op de 5 is volledig autochtoon of allochtoon?
En zeg niet irrelevant want het is wel dergelijk relevant.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_69689889
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Zijn "volk"? Allochtonen zijn geen "volk". Tot welk "volk" behoort hij dan?
Net zoals moslims geen "volk" zijn maar toch beweer je steeds weer dat als mensen niets van jouw kutreligie moeten hebben racisten zijn meneer de extremist.
pi_69689906
Ah ik ben dus crimineel
  donderdag 4 juni 2009 @ 07:40:10 #47
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69690021
Verassend, ohnee toch niet
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 08:51:25 #48
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69690899
quote:
Marokkaan scoort hoog in misdaad
ROTTERDAM - Van de Marokkaans-Nederlandse jongemannen in Rotterdam is maar liefst 55% in aanraking is gekomen met de politie, op verdenking van een delict.

Voor Antilliaanse en Surinaamse Rotterdammers in dezelfde leeftijdscategorie (18 tot 24 jaar) geldt dat voor 40 procent, voor autochtonen voor 18,4 procent.

Dat blijkt uit een berekening door hoogleraar criminologie Frank Bovenkerk, die de cijfers in De Volkskrant 'absoluut schrikbarend' noemt.

Veel recidivisten

Volgens Bovenkerk is er ook veel sprake van recidivisten. "Je zou nog kunnen denken dat het per persoon niet verder is gegaan dan één contact met de politie, maar dat is niet zo: 90 procent van de jongens met een Marokkaanse achtergrond recidiveert, tegenover 60 procent van de allochtonen."

De hoogleraar denkt dat deze schrikbarende cijfers ook gelden in andere steden dan Rotterdam. "Daar horen we dezelfde geluiden. Volgens Bovenkerk wordt de meeste criminaliteit gepleegd door jongens van 12 tot 24 jaar.
Wat zeggen de Marokkanen vaak? * Het is maar een kleine groep die het voor de rest verpest*

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 04-06-2009 09:51:34 (link naar bron toegevoegd) ]
pi_69690948
Maar je kunt zeggen wat je wilt, als je de cijfers omdraait is het weer heel erg positief dat 45% van de jeugdige marokkanen nog niet in aanraking is geweest met justitie.
pi_69690967
Ik lees statistieken over Marokkanen, Surinamers en Antillianen. Hoe doen de Turken het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')