Direct mensen gaan veroordelen op basis van posts, je vertegenwoordigt de grootst mogelijke randmongolen op aarde wel he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Direct aggresief, je vertegenwoordigt je volk wel hé.
Zijn "volk"? Allochtonen zijn geen "volk". Tot welk "volk" behoort hij dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Direct aggresief, je vertegenwoordigt je volk wel hé.
Ik heb gewoon niet de behoefte om elke keer weer het zelfde te zeggen op een internet forum, ben je buiten dit forum om ook zo geconcentreert op alles wat moslims/allochtonen aan gaat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik sta helemaal niet aan zijn kant. Dat ik kritisch ben over bepaalde zaken in deze samenleving wil nog niet meteen zeggen dat ik aan de kant van ongefundeerde randebielen zoals DirkZz sta.
Hmm, moet toch wat omzichtiger opereren dan. Jij kan er trouwens ook wat vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij eigenlijk een best redelijk persoon die gewoon van trollen houdt.
Om elke weer het zelfde te zeggen op een internet forum, d.w.z. mensen meteen gaan beoordelen op basis van posts?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:51 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet de behoefte om elke keer weer het zelfde te zeggen op een internet forum,
Ik denk van wel eigenlijk, het blijkt wel dat je Zienswijze niet kent.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:52 schreef DirkZz het volgende:
Punt is, dat als het die agenten een autochtone famillie had aangevallen.. dan had je zienswijze niet gehoord.
Is je verblijfsvergunning al verlopen? Ik kan me niet voorstellen dat een allochtoon met dergelijke beheersing van het Nederlands een verlenging krijgt, dus ik zou nog maar even hard oefenen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:51 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet de behoefte om elke keer weer het zelfde te zeggen op een internet forum, ben je buiten dit forum om ook zo geconcentreert op alles wat moslims/allochtonen aan gaat?
og nee, onse spelilngscontroleur heefd een faudjuh gevindt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Is je verblijfsvergunning al verlopen? Ik kan me niet voorstellen dat een allochtoon met dergelijke beheersing van het Nederlands een verlenging krijgt, dus ik zou nog maar even hard oefenen.
En nu heb je weer meteen je oordeel klaar...op basis van wat? Als je mijn postgeschiedenis had doorgenomen, zou je juist weten dat ik juist kritisch ben of het nou allochtonen of autochtonen zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:52 schreef DirkZz het volgende:
Punt is, dat als het die agenten een autochtone famillie had aangevallen.. dan had je zienswijze niet gehoord.
Een echte autochtoon zou dat niet gedaan hebben. Zelfs je mede-allochtonen als Meh en Zienswijze schrijven beter. Maar ik val je niet te hard, ik weet dat het moeilijk is Nederlands als tweede taal te leren. Wat is je eerste taal?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef DirkZz het volgende:
[..]
og nee, onse spelilngscontroleur heefd een faudjuh gevindt.
Duitsquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Een echte autochtoon zou dat niet gedaan hebben. Zelfs je mede-allochtonen als Meh en Zienswijze schrijven beter. Maar ik val je niet te hard, ik weet dat het moeilijk is Nederlands als tweede taal te leren. Wat is je eerste taal?
hebben jullie er toch nog wat aan gehad hequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[..]
Nou nemen we het allebei voor Zienswijze op. Kunnen we elkaar toch eens ergens in vinden.
Net zoals moslims geen "volk" zijn maar toch beweer je steeds weer dat als mensen niets van jouw kutreligie moeten hebben racisten zijn meneer de extremist.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zijn "volk"? Allochtonen zijn geen "volk". Tot welk "volk" behoort hij dan?
Wat zeggen de Marokkanen vaak? * Het is maar een kleine groep die het voor de rest verpest*quote:Marokkaan scoort hoog in misdaad
ROTTERDAM - Van de Marokkaans-Nederlandse jongemannen in Rotterdam is maar liefst 55% in aanraking is gekomen met de politie, op verdenking van een delict.
Voor Antilliaanse en Surinaamse Rotterdammers in dezelfde leeftijdscategorie (18 tot 24 jaar) geldt dat voor 40 procent, voor autochtonen voor 18,4 procent.
Dat blijkt uit een berekening door hoogleraar criminologie Frank Bovenkerk, die de cijfers in De Volkskrant 'absoluut schrikbarend' noemt.
Veel recidivisten
Volgens Bovenkerk is er ook veel sprake van recidivisten. "Je zou nog kunnen denken dat het per persoon niet verder is gegaan dan één contact met de politie, maar dat is niet zo: 90 procent van de jongens met een Marokkaanse achtergrond recidiveert, tegenover 60 procent van de allochtonen."
De hoogleraar denkt dat deze schrikbarende cijfers ook gelden in andere steden dan Rotterdam. "Daar horen we dezelfde geluiden. Volgens Bovenkerk wordt de meeste criminaliteit gepleegd door jongens van 12 tot 24 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |