Wat liefquote:
Heb je nog een rolletje voor mij weg gelegdquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:
Scriptscrijver meld.
Telaatquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je nog een rolletje voor mij weg gelegd
Ach, het is geen slowchatquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou hem eerder onder S&M zetten met al dat oftopic gelul
quote:
Ze is net wegquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je nog een rolletje voor mij weg gelegd
quote:
Shirt omhoog en handen eronder snuitquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
damn, k heb zin om in slaap te vallen terwijl ik tietjes vast hou
In slaap vallen is dan niet het eerste wat in mij opkomt..quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
damn, k heb zin om in slaap te vallen terwijl ik tietjes vast hou
JBtje van me! Oude zuurstoksnorkelaarster van me!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe zit dta eigenlijk, ik klik als ik een topic sluit eigenlijk altijd meteen bovenaan pagina 13 (bij mij) op nieuw topic, komt ie dan goed terecht of niet? Ik kijk daar eigenlijk nooit naar.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
JBtje van me! Oude zuurstoksnorkelaarster van me!
Alsof jij niet van een beetje vies houdt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt best ranzig met die voorstellingen die ik me ervan maak
regelmatigquote:
met jou trouwen is geen straf hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nog niet getrouwd.. dus het gaat nog goed met der
Ja, maar noem het dan anders!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof jij niet van een beetje vies houdt!
Ik kan me je bloempke nog wel herinnerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
regelmatig
[..]
met jouw trouwen is geen straf hoor
[..]
Ja, maar noem het dan anders!
Ik houd niet van rare benamingen
Haar bloesem opende zich voor zijn kloppende stamper
Ik lees niet terug, ging het daarover dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je las het woord neuken en dacht hee hier moet ik zijn?
Ehm... om te neuken hoef je toch geen relatie te hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is singles, daar ben je je bewust van?
(Gaat een beetje moeilijik in je eentje)
Neehee, haar liefdesbloem was het toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
regelmatig
[..]
met jouw trouwen is geen straf hoor
[..]
Ja, maar noem het dan anders!
Ik houd niet van rare benamingen
Haar bloesem opende zich voor zijn kloppende stamper
Net begonnen jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, ging het daarover dan?
mooi hequote:
Je avaquote:
Uhuh...quote:
Staat dat er dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... om te neuken hoef je toch geen relatie te hebben?
Wat is het probleem !?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |