Even aangepastquote:
Hehe, je loopt wel erg hard van stapel, dat ze het gezellig met me heeft gehad is allang bekend natuurlijk, maar of er meer in zit dan alleen gezelligheid is nog maar de vraag...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk wel dat je kan concluderen dat je d'r intresse hebt gewekt
Intresse weten te wekken betekend nog niet dat er meer uit komt natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, je loopt wel erg hard van stapel, dat ze het gezellig met me heeft gehad is allang bekend natuurlijk, maar of er meer in zit dan alleen gezelligheid is nog maar de vraag...
Als je maar van de mijne afblijft!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga slapen![]()
En hopenlijk droom ik over mooie vrouwen
Ik heb heul geen zusquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft je zus er nu weer mee te maken?
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je maar van de mijne afblijft!slaap lekker
Oke dan niet dusquote:
quote:
Flauwquote:
whehe truequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
een van jou is meer dan genoeg
Is het nog gelukt met je verhaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
en is hier nog wat te beleven?
Ik heb ludootje gemist zie ik?!
We hebben nu twee verhaallijnen, dus we komen ergensquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met je verhaal
Nu wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Als het komisch moet zijn kan ik je niet helpen, voor drama welquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We hebben nu twee verhaallijnen, dus we komen ergens
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We hebben nu twee verhaallijnen, dus we komen ergens
Tofquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
On topic:[ [url= afbeelding]http://www.xs4all.nl/~aaj/sitewerk/fotos/nicoletEls07/nicolet150907016.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Das niet flauw van mij, das flauw van mijn moeder, die heeft me geen zussen gegevenquote:
Kijk maar eens naar benedenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof
[..]
Das niet flauw van mij, das flauw van mijn moeder, die heeft me geen zussen gegeven
Nieuwste aanwinst ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
On topic:[ [url= afbeelding]http://www.xs4all.nl/~aaj/sitewerk/fotos/nicoletEls07/nicolet150907016.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
want als jij in m'n leven komt ontstaat er een hoop drama?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als het komisch moet zijn kan ik je niet helpen, voor drama wel
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
want als jij in m'n leven komt ontstaat er een hoop drama?
zitten hierbi jde gaatjes wel aan de zijkanten?quote:
Ik interpreteer jouw woorden alleen maar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat doet pijn, heb wel wat ervaringen waar ik uit kan putten
kan ik nog in voorkomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik interpreteer jouw woorden alleen maar.
Maar even voor de duidelijkheid, we gaan een soap schrijven over mijn leven en wat ik meemaak..
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik interpreteer jouw woorden alleen maar.
Maar even voor de duidelijkheid, we gaan een soap schrijven over mijn leven en wat ik meemaak..
Ik word gemist?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
dat mag overdag als mensen op hun werk zitten in een spoiler, nu doe ik dat niet.quote:
en wat zou jouw rol dan zijn?quote:
Wat moet ik daar vinden dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tussen je buik en je nek zo ongeveer
Het lijkt alsof dat ding er omheen zit en er helemaal geen gaatjes zijn, ik heb geen idee hoe dat zit eigenlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zitten hierbi jde gaatjes wel aan de zijkanten?
Ben flexibel wat had je nog nodig danquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en wat zou jouw rol dan zijn?
we screenen natuurlijk wel van tevoren
Moet je venco even vragen, zij schrijft het scriptquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben flexibel wat had je nog nodig dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |