quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vandaan komt is nu al bekend, geen idee welke happy hardcoregroep het is geweest. Party Animals ofzo?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Aphrodite zijn kind, oh nee op zijn engels natuurlijk Aphrodite's child... met daarin Demis Roussous en Vangelis.. De haardkoor versie ken ik dan weer niet.
quote:
Dat is geen gokken meer, mozart komt dan nog in de buurtquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was een enorme, willekeurige gok.
Helemaal niet!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is geen gokken meer, mozart komt dan nog in de buurt
Wilkeurig gokkenquote:
nee ik moest ff graven tussen mijn grijze met nerderige dingen gevulde hersen celletjes!... maar volgens mij zijn het de duitse vrienden van Dune.quote:
Slaaplekkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:16 schreef Murmeli het volgende:
murm gaat slapen. ben heel de dag al gaar...
trusten allemaal.... tot later
Kerel, je weet dat ik daar een hele muziek cd's mee vol heb staan hequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Edit: Even wat quotes weggehaald.
Cool nummerquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Edit: Even wat quotes weggehaald.
ik gok nooit willekeurigquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
tering jantje wat gaan jullie hard vandaag, ik hou het niet bij, maar ben wel blij!Uit het niets heeft gekke sexy mij toegevoegd op skype
Weltrustenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:16 schreef Murmeli het volgende:
Klinkt als een vrijwilligster die het wel wil testen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ach ach ach. En daar kan zo'n jonge deerne natuurlijk niets meer aan doen?
Ik hoor daar echt geen poison in hoor.quote:
Trusten Murm, en bedankt voor de gezellige middag!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:16 schreef Murmeli het volgende:
En dat je dat te horen krijgt als je nog een keer mee rijdtquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kerel, je weet dat ik daar een hele muziek cd's mee vol heb staan he![]()
Vengaboys, TLC, 2 unlimited.........
Opa, wat zegt u nu!?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt als een vrijwilligster die het wel wil testen?
quote:
Oeh, deze versie kende ik niet eensquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee ik moest ff graven tussen mijn grijze met nerderige dingen gevulde hersen celletjes!... maar volgens mij zijn het de duitse vrienden van Dune.
Yep, bedoelde ik wel... de hele melodie letterlijk overgenomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool nummer![]()
Maar dat is toch niet het bewuste nummer?
En zo hoort het!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kerel, je weet dat ik daar een hele muziek cd's mee vol heb staan he![]()
Vengaboys, TLC, 2 unlimited.........
uh venco... hij doelde op die andere ondertitels... "Rain and tears are the same"quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoor daar echt geen poison in hoor.![]()
Wel een geile dansende neger in die clip.
Heb vroegah ook wel eens wat obscure mixjes gemaakt, en dan was het altijd een sport om er een plaat in te stoppen die ze niet kende. En dus heb ik die CD single een keertje uit Bayern mee genomen toen ik daar toch was. (tip 12, altijd een locale platenboer checken als je in het ausland bentquote:
Oooooh, dat verklaard.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh venco... hij doelde op die andere ondertitels... "Rain and tears are the same"
Dat zou ik er niet uithalen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, deze versie kende ik niet eens
[..]
Yep, bedoelde ik wel... de hele melodie letterlijk overgenomen.
Maar zo veel happy hardcoreplaten zijn gebaseerd op Canon in D, dus zo speciaal is het nou ook weer niet
[..]
En zo hoort het!
Altijd leuk om met wat nieuws aan te komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb vroegah ook wel eens wat obscure mixjes gemaakt, en dan was het altijd een sport om er een plaat in te stoppen die ze niet kende. En dus heb ik die CD single een keertje uit Bayern mee genomen toen ik daar toch was. (tip 12, altijd een locale platenboer checken als je in het ausland bent
Jaa vrouwen die zo gek op je zijn is superquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! gek kind dat ze is![]()
wie weet of ik ga binnenkort toch nog eens in der pannetjes roeren
Of ze gek op me is is nog maar de vraag, maar wel leuk dat ze aan me denktquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa vrouwen die zo gek op je zijn is super(mits het niet te gek wordt natuurlijk)
![]()
Je verloofde?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of ze gek op me is is nog maar de vraag, maar wel leuk dat ze aan me denkt
Had je gemeld dat je op skype zat dan ? anders heeft ze toch best wel een zoektocht achterde rug ? of kon ze het gewoon ergens vinden ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Maar dat is tof idd!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, luister even naar de volgende twee passages:quote:
Nou ja, voornaam+achternaam+stad, dan gaat het hardquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had je gemeld dat je op skype zat dan ? anders heeft ze toch best wel een zoektocht achterde rug ? of kon ze het gewoon ergens vinden ?
Wat heeft je zus er nu weer mee te maken?quote:
jij bent gewoon langzaamquote:
Okequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, luister even naar de volgende twee passages:
Rain and tears are the same,
but in the sun
you've got to play the game.
When you cry in winter time,
you can pretend
it's nothing but the rain.
en
There's a key to open doors
to look inside,
what life has got to hide.
Find that key and you will see
that you'll be shocked,
the door is unlocked
Denk wel dat je kan concluderen dat je d'r intresse hebt gewektquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, voornaam+achternaam+stad, dan gaat het harden ze heeft hyves ook al gevonden
![]()
Kan het met me versufte kop nog bij houden valt wel meequote:
Coolquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef halfbearad het volgende:
Hmm. Een meisje waar ik vroeger verliefd op was heeft me toegevoegd op Facebook.
Da's ook wel heel plots.
dromen van die auto?quote:
Weltrustenquote:
ohja, neem een doekje mee!quote:
Even aangepastquote:
Hehe, je loopt wel erg hard van stapel, dat ze het gezellig met me heeft gehad is allang bekend natuurlijk, maar of er meer in zit dan alleen gezelligheid is nog maar de vraag...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk wel dat je kan concluderen dat je d'r intresse hebt gewekt
Intresse weten te wekken betekend nog niet dat er meer uit komt natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, je loopt wel erg hard van stapel, dat ze het gezellig met me heeft gehad is allang bekend natuurlijk, maar of er meer in zit dan alleen gezelligheid is nog maar de vraag...
Als je maar van de mijne afblijft!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga slapen![]()
En hopenlijk droom ik over mooie vrouwen
Ik heb heul geen zusquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft je zus er nu weer mee te maken?
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je maar van de mijne afblijft!slaap lekker
Oke dan niet dusquote:
quote:
Flauwquote:
whehe truequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
een van jou is meer dan genoeg
Is het nog gelukt met je verhaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
en is hier nog wat te beleven?
Ik heb ludootje gemist zie ik?!
We hebben nu twee verhaallijnen, dus we komen ergensquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met je verhaal
Nu wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Als het komisch moet zijn kan ik je niet helpen, voor drama welquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We hebben nu twee verhaallijnen, dus we komen ergens
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We hebben nu twee verhaallijnen, dus we komen ergens
Tofquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
On topic:[ [url= afbeelding]http://www.xs4all.nl/~aaj/sitewerk/fotos/nicoletEls07/nicolet150907016.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Das niet flauw van mij, das flauw van mijn moeder, die heeft me geen zussen gegevenquote:
Kijk maar eens naar benedenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof
[..]
Das niet flauw van mij, das flauw van mijn moeder, die heeft me geen zussen gegeven
Nieuwste aanwinst ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
On topic:[ [url= afbeelding]http://www.xs4all.nl/~aaj/sitewerk/fotos/nicoletEls07/nicolet150907016.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
want als jij in m'n leven komt ontstaat er een hoop drama?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als het komisch moet zijn kan ik je niet helpen, voor drama wel
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
want als jij in m'n leven komt ontstaat er een hoop drama?
zitten hierbi jde gaatjes wel aan de zijkanten?quote:
Ik interpreteer jouw woorden alleen maar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat doet pijn, heb wel wat ervaringen waar ik uit kan putten
kan ik nog in voorkomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik interpreteer jouw woorden alleen maar.
Maar even voor de duidelijkheid, we gaan een soap schrijven over mijn leven en wat ik meemaak..
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik interpreteer jouw woorden alleen maar.
Maar even voor de duidelijkheid, we gaan een soap schrijven over mijn leven en wat ik meemaak..
Ik word gemist?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
dat mag overdag als mensen op hun werk zitten in een spoiler, nu doe ik dat niet.quote:
en wat zou jouw rol dan zijn?quote:
Wat moet ik daar vinden dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tussen je buik en je nek zo ongeveer
Het lijkt alsof dat ding er omheen zit en er helemaal geen gaatjes zijn, ik heb geen idee hoe dat zit eigenlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zitten hierbi jde gaatjes wel aan de zijkanten?
Ben flexibel wat had je nog nodig danquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en wat zou jouw rol dan zijn?
we screenen natuurlijk wel van tevoren
Moet je venco even vragen, zij schrijft het scriptquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben flexibel wat had je nog nodig dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |