Wat liefquote:
Heb je nog een rolletje voor mij weg gelegdquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:
Scriptscrijver meld.
Telaatquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je nog een rolletje voor mij weg gelegd
Ach, het is geen slowchatquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou hem eerder onder S&M zetten met al dat oftopic gelul
quote:
Ze is net wegquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je nog een rolletje voor mij weg gelegd
quote:
Shirt omhoog en handen eronder snuitquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
damn, k heb zin om in slaap te vallen terwijl ik tietjes vast hou
In slaap vallen is dan niet het eerste wat in mij opkomt..quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
damn, k heb zin om in slaap te vallen terwijl ik tietjes vast hou
JBtje van me! Oude zuurstoksnorkelaarster van me!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe zit dta eigenlijk, ik klik als ik een topic sluit eigenlijk altijd meteen bovenaan pagina 13 (bij mij) op nieuw topic, komt ie dan goed terecht of niet? Ik kijk daar eigenlijk nooit naar.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
JBtje van me! Oude zuurstoksnorkelaarster van me!
Alsof jij niet van een beetje vies houdt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt best ranzig met die voorstellingen die ik me ervan maak
regelmatigquote:
met jou trouwen is geen straf hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nog niet getrouwd.. dus het gaat nog goed met der
Ja, maar noem het dan anders!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof jij niet van een beetje vies houdt!
Ik kan me je bloempke nog wel herinnerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
regelmatig
[..]
met jouw trouwen is geen straf hoor
[..]
Ja, maar noem het dan anders!
Ik houd niet van rare benamingen
Haar bloesem opende zich voor zijn kloppende stamper
Ik lees niet terug, ging het daarover dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je las het woord neuken en dacht hee hier moet ik zijn?
Ehm... om te neuken hoef je toch geen relatie te hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is singles, daar ben je je bewust van?
(Gaat een beetje moeilijik in je eentje)
Neehee, haar liefdesbloem was het toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
regelmatig
[..]
met jouw trouwen is geen straf hoor
[..]
Ja, maar noem het dan anders!
Ik houd niet van rare benamingen
Haar bloesem opende zich voor zijn kloppende stamper
Net begonnen jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, ging het daarover dan?
mooi hequote:
Je avaquote:
Uhuh...quote:
Staat dat er dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... om te neuken hoef je toch geen relatie te hebben?
Wat is het probleem !?quote:
Ja, ik vraag of er hier nog geneukt wordt, jij antwoord met: je zit in singles, datgaat een beetje moeilijk in je eentje.quote:
Bekend probleemquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef Kluts het volgende:
Zometeen maar eens naar bed.
's Avonds echt nooit zin om te slapen, 's ochtends niet uit bed kunnen komen.
Das minder...quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
JBmaar je weet wel dat ik dan naar afrika ga verhuizen he?!
Jij hebt mijn bloempje heul nooit gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan me je bloempke nog wel herinneren![]()
Ik weet niet wat het was, maar het klonk ergquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... om te neuken hoef je toch geen relatie te hebben?
[..]
Neehee, haar liefdesbloem was het toch?
Staat het woord relatie toch niet inquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag of er hier nog geneukt wordt, jij antwoord met: je zit in singles, datgaat een beetje moeilijk in je eentje.
Maar goed dat ik niet naast je lig dan, dan ga je nog later slapen en wil je al helemaal je nest niet uit komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef Kluts het volgende:
Zometeen maar eens naar bed.
's Avonds echt nooit zin om te slapen, 's ochtends niet uit bed kunnen komen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij hebt mijn bloempje heul nooit gezien
Kweenie, we hebben er toen wel hard om gelachenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das minder...maar gelukkig is er MSN
[..]
Jij hebt mijn bloempje heul nooit gezien
[..]
Ik weet niet wat het was, maar het klonk erg
zonder relatie ben je single, right?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Staat het woord relatie toch niet in
2x bol.com bon!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:47 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel een tepelpiercing.
Eerst nog een ander dilemma. Ik heb zaterdag twee verjaardagen, en weer voor beide heren niet wat ik moet kopen. #1 is voor een auto aan het sparen, houdt van bier, en studeert Informatica (wordt waarschijnlijk een bierpakket), #2 wielrent, werkt full time al, en moet een tof cadeau worden (nog geen idee).
Nee, geen cadeau bonnen, die zijn niet echt leuk als je het mij vraagt.. althans, niet van zo een algemene winkel. Dan eerder een bon van de decathlon voor de een, en een bon van brezan oid voor de anderquote:
Dat wel, maar het klinkt toch te erg voor woordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kweenie, we hebben er toen wel hard om gelachen![]()
Man, je kwam er zelf meequote:
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wel, maar het klinkt toch te erg voor woorden![]()
![]()
/eensquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef ArTiC het volgende:
tepelpiercings zijn
maar dan wel een staafje, geen ringetjes of andere vormpjes zoals ik net zag
Waarom vraag je dan in godsnaam om MIJN punt?quote:
Nee, dat is stom. Om te geven en om te krijgen. #1 wordt een bierpakket, met autozooi en een miniatuurauto denk ik, #2 moet ik nog over nadenken, maar iets creatiefs, komt goed.quote:
Oppikkroeg?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gedver, nu heb ik zin in een flamoeshmmm, waar ga ik er vanavond nog 1 vandaan halen?
Nee, moet ik maar net de juiste kroeg in groningen weten te vinden, dat gaat hem niet worden.. dan maar een leuke chick scoren aan de binnenkant van mn oogledenquote:
wat?quote:
Volgens mij nietquote:
Ehh neequote:Op donderdag 4 juni 2009 00:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Auto en Djayzz?!zoiets dacht ik ook opgepikt te hebben!
Djazz zei verliefd te zijn op auto...maar het ging om een autoquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij nietVertel, van wie heb je deze info?
[..]
Ehh nee
Ooo vandaar. Er hebben er dus een paar selectief gelezenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Djazz zei verliefd te zijn op auto...maar het ging om een auto
Goed, maar moe en druk, maar geen zin om te slapen. Moet eigenlijk nog wat voorbereiden voor morgen, maar dat doe ik morgenochtend wel (ik weet nu al dat ik daar spijt van ga krijgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa_Erik! Hunk! hoe is het met u?!
klinkt erg bekend!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed, maar moe en druk, maar geen zin om te slapen. Moet eigenlijk nog wat voorbereiden voor morgen, maar dat doe ik morgenochtend wel (ik weet nu al dat ik daar spijt van ga krijgen).
*neuriet goede singles. slechte singles tadadadadadaaaaa*quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo vandaar. Er hebben er dus een paar selectief gelezen
Maar hoe is jouw leven dan? Ben je al gelukkig gesetteld en zijn de kinderen al naar school?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
klinkt erg bekend!ik moe took nog wat wat doen, maar helaas, dat gaat morgen maar gebeuren
Hehe, eeeeeeeeeeh... nee... heb wel een klein iets lopen waar heeeeeeeel misschien iets uit komtquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hoe is jouw leven dan? Ben je al gelukkig gesetteld en zijn de kinderen al naar school?
niet te hard van stapel lopen snuit !quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, eeeeeeeeeeh... nee... heb wel een klein iets lopen waar heeeeeeeel misschien iets uit komt
Een puppy die moet poepenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, eeeeeeeeeeh... nee... heb wel een klein iets lopen waar heeeeeeeel misschien iets uit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |