Oh, jij bent het vrouwlief, geen wonderquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:19 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, je punt is nu wel duidelijk MM. Ik word er eigenlijk wel een beetje flauw van. Jij loopt topics te openen en mensen te fucken, en wie kan het uit eindelijk weer gaan oplossen?
Je was te debiel om die gozer van de vorige keer op zn bek te hoeken, daarmee had je mazzel dat er 2 maten bijstonden. Ik zie wel aankomen dat je binnenkort weer op je bek gehoekt wordt.
Als je zo nodig mensen wilt afzeiken, doe dat dan onder een kloon dom kalf. Jezus christ. Ik zei godverdomme nog, dat 1 topic genoeg was notabeneLuister je ooit wel eens?
retorische vraag
Hoezo geen wonder. Hij zit zich te verkneukelen, en ik mag het uiteindelijk weer gaan oplossenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:21 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Oh, jij bent het vrouwlief, geen wonder
OT:
Kan niemand me nou de link naar dat topic geven waar MM op zijn bek was geslagen?!?
Ehmz, ik wil niet heel lullig doen, maar die 2 vrienden van hem hebben het toen opgelost en volgens mij had jij daar verder geen ene fuck mee te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo geen wonder. Hij zit zich te verkneukelen, en ik mag het uiteindelijk weer gaan oplossenAlstie nou eens volwassen wordt óf nadenkt voordat hij in het wilde weg wat doet
Gebruik dat woord hoeken niet, of draag je ook nike air max en een bomberjack?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo is op zn borstkas gehoekt door een vriend van het meisje in kwestie die toevallig in dezelfde stad woonde als MM.
Vervolgens moesten 2 maten die gozer uit de tent mikken, en heb ik hem later nog erop aangesproken en gedreigd hem in elkaar te meppen
Anyway, ik voorspel een aliengabberin nr 2
Toen, afgezien van dat ik die kerel er wat later op heb aangesproken idd niet nee. Maar wie mag het dit x opknappen? of denk jij dat zn maten altijd bij MM zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, ik wil niet heel lullig doen, maar die 2 vrienden van hem hebben het toen opgelost en volgens mij had jij daar verder geen ene fuck mee te maken.
Overigens denk ik dat dit gewoon een dikke hoax is, maargoed, hoax of niet, een slag voor zn kanis is altijd goed
Welnee, hij is gewoon hardleersquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo geen wonder. Hij zit zich te verkneukelen, en ik mag het uiteindelijk weer gaan oplossenAlstie nou eens volwassen wordt óf nadenkt voordat hij in het wilde weg wat doet
Als ik hoeken wil gebruiken, gebruik ik dat. Als het je niet aanstaat flikker je maar opquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:24 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Gebruik dat woord hoeken niet, of draag je ook nike air max en een bomberjack?
Bedanktquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:25 schreef fratsman het volgende:
[upd] FOK!radio: 'User bedreigd na openen topic'
Den Helderquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:25 schreef fratsman het volgende:
[upd] FOK!radio: 'User bedreigd na openen topic'
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:26 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Welnee, hij is gewoon hardleers
Een ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde... oh nee, wacht...![]()
MM wordt gewoon gepwnd hieroquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toen, afgezien van dat ik die kerel er wat later op heb aangesproken idd niet nee. Maar wie mag het dit x opknappen? of denk jij dat zn maten altijd bij MM zijn?
En opgeknapt is een groot woordenkel de kroeg uit gesmeten. Terwijl MM als een kneus stond te kijken
Je wilt helemaal niet dat ie opgroeit..quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM verdiend morgen of vrijdag een flinke klap op zn bek. En als zij het niet doen, dan vrijwillig ik me wel.quote:
Oke, point taken. Maar nadenken kan écht geen kwaad zo nu en dan hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wilt helemaal niet dat ie opgroeit..
boys will be boys!
we zijn ontopicquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef -Datdus- het volgende:
blijf eens ontopic o|0
tyf op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
We kunnen er ook een collab-topic van maken.
http://partyflock.nl/user/7750/photos.html
Goh, hij is wel het mannetje in jullie relatie hé.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM verdiend morgen of vrijdag een flinke klap op zn bek. En als zij het niet doen, dan vrijwillig ik me wel.
Hee klootzak van fok!quote:
hij is mijn heerlijke onderdanige slaverige slettekees.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goh, hij is wel het mannetje in jullie relatie hé.
Hehe, dat is ook iets wat ik niet kanquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, point taken. Maar nadenken kan écht geen kwaad zo nu en dan hoor![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
hij is mijn heerlijke onderdanige slaverige slettekees.
Die ligt met zn pleuris bek in bedquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:31 schreef moonmovies het volgende:
Waar blijft ts eigenlijk?
Hij moet het huis schoonmaken met zo'n bloemetjesschort om?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ligt met zn pleuris bek in bedhij moet morgen weer aan de bak.
Ik heb de alien gabberin weer gevonden!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:21 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Oh, jij bent het vrouwlief, geen wonder
OT:
Kan niemand me nou de link naar dat topic geven waar MM op zijn bek was geslagen?!?
Ik wens hem succes met het naar buiten gaan morgen, dat ie uitkijktquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even bellen dat z'n topic een succes is, Martine heeft vast z'n nummer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat ik voor jan lul vanmorgen een nieuwe plumeau heb gekocht?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij moet het huis schoonmaken met zo'n bloemetjesschort om?
wie is martine?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even bellen dat z'n topic een succes is, Martine heeft vast z'n nummer.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
2. Cataplexie is dat je met je hoofd in een keer als een catapult naar voren schiet erg pijnlijk voor je nek.
3. Je krijgt de aanvallen vooral bij heftige emoties:
* Dus niet lachen
* Niet huilen
* Niet schrikken
en ik vermoed dat het volgende aan het lijstje mag worden toegevoegd:
* Niet doordraaien doordat je foto's gebruikt worden, maar niet op de gewenste manier en vervolgens de "schuldige" terroriseren.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik hoeken wil gebruiken, gebruik ik dat. Als het je niet aanstaat flikker je maar op
ja, voor je het weet wordt hij weer opgepakt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:33 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ik wens hem succes met het naar buiten gaan morgen, dat ie uitkijkt
Ja. Die beveiliger was een vriend van hemquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
. Right ot dan maar weer, jij denkt dus dat het 'stoer' is om iemand terug te slaan als je uit gaat (terwijl er ook nog eens een beveiliger je op je vingers kijkt).
![]()
geniaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef jakkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Excuses voor kwaliteit, heel snel gemaakt.
In de volksmond ook wel gabberwijfalien genoemd.quote:
matigquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef jakkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Excuses voor kwaliteit, heel snel gemaakt.
euwhquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel gabberwijfalien genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |