Ik heb van de week een topic aangemaakt en die zorgde nogal voor wat controverse. Er laaide een discussie op of het allemaal wel kon en zo op fok, maar ik kreeg ook bedreigingen aan mijn adres. Op Partyflock kreeg ik nare berichtjes en op msn voegden zich mensen toe die kennelijk zich geroepen voelden allerlei bedreigingen naar mij te gaan doen. Uiteraard had 'men' aan de hand van een whois mijn verouderde naw gegevens opgezocht en liep men daar ook weer mee te zwaaien.
Maar daar bleef het niet bij: gisteravond stond ik in de kroeg en een vriendin van me kwam een kennis tegen. Ik sta even 2 minuten met hem te praten en vertel wie ik ben. Bij het horen van mijn naam had ik een stomp op me borstplaat te pakken en er stond me nog meer te wachten ware het niet dat mijn neef en een uitsmijter dit heerschap per direct verwijderde. Maar toch, daar sta je dan een beetje verbouwereerd. Later stond ik in een andere kroeg en schoten kennissen van mij gelijk me aan van "er zit een gast op het toilet die claimt je net te hebben geramd en hij gaat je grijpen" en idd, hij zag me en schoot me weer aan. Wederom zaten er sneller mensen tussen dan dat hij me wat kon doen en kon ik weglopen van deze scene.
Later heb ik met die gast onder het toeziend oog van uitsmijters en vrienden het enigzins kunnen uitpraten, maar ik kreeg nog wel even te horen dat er aangifte gedaan is bij de politie vanwege dat topic (maar dit is Nederland, er gebeurt nix mee) maar ook dat er op een bepaalde datum in mei wanneer ik moet draaien bezoek ga krijgen van nog veel mensen met zijn instelling. Hij zal me nix meer doen, maar er komen extremere gasten op mij af zo zei hij
![]()
zucht en dat alles vanwege een suf topic wat meer uit retro gevoel is geboren dan om iemand te beledigen.
Zijn er nog meer fokkers die wel eens in het echt bedreigd zijn of klappen hebben gekregen nav hun gedrag op Fok... Het moet niet gekker worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door MikeyMo op 24-04-2005 10:35:09 ]
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_