1000000000 tegen 1 dat ze haar schaamhaar laat staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1000000 tegen 1 dat Daphne ook geen werk heeft.
Ja duh daar kan ze zelf niet bijquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
1000000000 tegen 1 dat ze haar schaamhaar laat staan.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:10 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
Ja duh daar kan ze zelf niet bij
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
1000000000 tegen 1 dat ze haar schaamhaar laat staan.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:10 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
Ja duh daar kan ze zelf niet bij
Pattella femoraal syndroom.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:18 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
ja dat heeft ze en nog iets. Iets waardoor d'r kniegewrichten naar d'r kloten zijn.
Volgens mij een moeilijk latijns woord voor overgewicht
kijk, daar doe je t voor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pattella femoraal syndroom.
Dan zijn je knie gewrichten nie naar de klotuh heur
Ik kan nog steeds lopenen rennen, en neuken
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:14 schreef vosss het volgende:
MM, ben je niet bang weer een stoot voor je bek te krijgen?
Of ben je dat akkefietje al weer vergeten?
i second that.quote:
Help me eens...quote:
ik weet het ook niet, ik wacht op de prins op het witte paard.quote:
quote:
Dat dus en als ik het me goed herinner ook een klap voor zn kanis gehadquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:16 schreef fratsman het volgende:
MikeyMo is toch ook bedreigd door vrienden van GabberAlienMeisje? (jáááááren geleden.)
Hier een quote van een paint uit het eerste topic van mij:quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef reetveter het volgende:
Toch ben ik ervoor om er een paint topic van te maken.
En "PATOGOLISCHE " die houden we erinquote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als haar modellencarrière onverhoopt blijkt te mislukken kan ze altijd nog solliciteren bij het dolfinarium.
Ik vond die positie meer geschikt als walrus..
please, enlighten us.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:19 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, je punt is nu wel duidelijk MM. Ik word er eigenlijk wel een beetje flauw van. Jij loopt topics te openen en mensen te fucken, en wie kan het uit eindelijk weer gaan oplossen?
Je was te debiel om die gozer van de vorige keer op zn bek te hoeken, daarmee had je mazzel dat er 2 maten bijstonden. Ik zie wel aankomen dat je binnenkort weer op je bek gehoekt wordt.
Als je zo nodig mensen wilt afzeiken, doe dat dan onder een kloon dom kalf. Jezus christ. Ik zei godverdomme nog, dat 1 topic genoeg was notabeneLuister je ooit wel eens?
retorische vraag
die snor is van die knakker van Mythbusters!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier een quote van een paint uit het eerste topic van mij:
[..]
En "PATOGOLISCHE " die houden we erinVolgens mij worden haar hersens te veel door vet bekneld aan haar taal-vermogen te zien
MikeyMo is op zn borstkas gehoekt door een vriend van het meisje in kwestie die toevallig in dezelfde stad woonde als MM.quote:
Oh, jij bent het vrouwlief, geen wonderquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:19 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, je punt is nu wel duidelijk MM. Ik word er eigenlijk wel een beetje flauw van. Jij loopt topics te openen en mensen te fucken, en wie kan het uit eindelijk weer gaan oplossen?
Je was te debiel om die gozer van de vorige keer op zn bek te hoeken, daarmee had je mazzel dat er 2 maten bijstonden. Ik zie wel aankomen dat je binnenkort weer op je bek gehoekt wordt.
Als je zo nodig mensen wilt afzeiken, doe dat dan onder een kloon dom kalf. Jezus christ. Ik zei godverdomme nog, dat 1 topic genoeg was notabeneLuister je ooit wel eens?
retorische vraag
Hoezo geen wonder. Hij zit zich te verkneukelen, en ik mag het uiteindelijk weer gaan oplossenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:21 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Oh, jij bent het vrouwlief, geen wonder
OT:
Kan niemand me nou de link naar dat topic geven waar MM op zijn bek was geslagen?!?
Ehmz, ik wil niet heel lullig doen, maar die 2 vrienden van hem hebben het toen opgelost en volgens mij had jij daar verder geen ene fuck mee te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo geen wonder. Hij zit zich te verkneukelen, en ik mag het uiteindelijk weer gaan oplossenAlstie nou eens volwassen wordt óf nadenkt voordat hij in het wilde weg wat doet
Gebruik dat woord hoeken niet, of draag je ook nike air max en een bomberjack?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo is op zn borstkas gehoekt door een vriend van het meisje in kwestie die toevallig in dezelfde stad woonde als MM.
Vervolgens moesten 2 maten die gozer uit de tent mikken, en heb ik hem later nog erop aangesproken en gedreigd hem in elkaar te meppen
Anyway, ik voorspel een aliengabberin nr 2
Toen, afgezien van dat ik die kerel er wat later op heb aangesproken idd niet nee. Maar wie mag het dit x opknappen? of denk jij dat zn maten altijd bij MM zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, ik wil niet heel lullig doen, maar die 2 vrienden van hem hebben het toen opgelost en volgens mij had jij daar verder geen ene fuck mee te maken.
Overigens denk ik dat dit gewoon een dikke hoax is, maargoed, hoax of niet, een slag voor zn kanis is altijd goed
Welnee, hij is gewoon hardleersquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo geen wonder. Hij zit zich te verkneukelen, en ik mag het uiteindelijk weer gaan oplossenAlstie nou eens volwassen wordt óf nadenkt voordat hij in het wilde weg wat doet
Als ik hoeken wil gebruiken, gebruik ik dat. Als het je niet aanstaat flikker je maar opquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:24 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Gebruik dat woord hoeken niet, of draag je ook nike air max en een bomberjack?
Bedanktquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:25 schreef fratsman het volgende:
[upd] FOK!radio: 'User bedreigd na openen topic'
Den Helderquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:25 schreef fratsman het volgende:
[upd] FOK!radio: 'User bedreigd na openen topic'
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:26 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Welnee, hij is gewoon hardleers
Een ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde... oh nee, wacht...![]()
MM wordt gewoon gepwnd hieroquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toen, afgezien van dat ik die kerel er wat later op heb aangesproken idd niet nee. Maar wie mag het dit x opknappen? of denk jij dat zn maten altijd bij MM zijn?
En opgeknapt is een groot woordenkel de kroeg uit gesmeten. Terwijl MM als een kneus stond te kijken
Je wilt helemaal niet dat ie opgroeit..quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM verdiend morgen of vrijdag een flinke klap op zn bek. En als zij het niet doen, dan vrijwillig ik me wel.quote:
Oke, point taken. Maar nadenken kan écht geen kwaad zo nu en dan hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wilt helemaal niet dat ie opgroeit..
boys will be boys!
we zijn ontopicquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef -Datdus- het volgende:
blijf eens ontopic o|0
tyf op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
We kunnen er ook een collab-topic van maken.
http://partyflock.nl/user/7750/photos.html
Goh, hij is wel het mannetje in jullie relatie hé.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM verdiend morgen of vrijdag een flinke klap op zn bek. En als zij het niet doen, dan vrijwillig ik me wel.
Hee klootzak van fok!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |