bull-shitquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:57 schreef reetveter het volgende:
Lapo krijgt deel 3, als die na 5 minuten nog neit open is moet degene daarvoor het doen.
Maar, dan vertel je wel weer een verhaal uit jullie spannende relatie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:57 schreef Qwea het volgende:
Die pol schiet toch niet opalstie het flikt sloop ik zn verbinding van het weekend
Dan doe ik het wel voor hem.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:57 schreef Qwea het volgende:
Die pol schiet toch niet opalstie het flikt sloop ik zn verbinding van het weekend
Heb je de pimp-slap wel geprobeerd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:59 schreef MikeyMo het volgende:
Geen deel 3, jongs!
Mag niet van mn sletje
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:59 schreef MikeyMo het volgende:
Ooh, en bel me godverdomme eens niet wakker ofzo!
Maar, ik wil entertainment!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:59 schreef MikeyMo het volgende:
Geen deel 3, jongs!
Mag niet van mn sletje
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je de pimp-slap wel geprobeerd?
Ga mar met je handen onder de dekensquote:
Ik weet zn ww niet eensquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:00 schreef Skylark. het volgende:
Waarschijnlijk is dat Qwea onder zijn username.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:59 schreef MikeyMo het volgende:
Ooh, en bel me godverdomme eens niet wakker ofzo!
Ik heb kramp in mijn hand!quote:
Wedden van wel. Jij bent zo'n type die de duimschroeven erbij haalt als het moet.quote:
je likt mn reet maar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wedden van wel. Jij bent zo'n type die de duimschroeven erbij haalt als het moet.
Om te bewijzen moet er een deel 3 open.
Ze wil nietquote:
Dat doet je vriendje al genoeg zo te horen.quote:
Goed plan. Ik zo ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:02 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ze wil niet![]()
dan ga ik maar slapen
mhaw, valt vies tegen hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat doet je vriendje al genoeg zo te horen.
Ach, dat wijf woont in Goor dus. MM krijgt er geen last van. Ze woont wel aardig dicht bij mij in de buurt trouwensquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ach, dat wijf woont in Goor dus. MM krijgt er geen last van. Ze woont wel aardig dicht bij mij in de buurt trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |