Neequote:
Ik heb mijn avater al veranderdquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt een kutvriendin.
Telkens als jij online komt denk ik dat ik opeens een lekker wijf dat ik niet ken in m'n lijst heb staan.
enjoy mequote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
We kunnen er ook een collab-topic van maken.
http://partyflock.nl/user/7750/photos.html
Is op het moment al een topic over openquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:48 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let the games begin.
ooh lord, heb je dr geadd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:49 schreef reetveter het volgende:
Hopen dat Daphne morgen wakker wordt uit haar winterslaap zodat ze me accepteerd op msn.
link?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is op het moment al een topic over open![]()
.
Op mijn eigen msn nog welquote:
varken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:51 schreef Qwea het volgende:
ik ben wel jaloers op dr tieten
Ik heb verdomme maar 85E
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Op mijn eigen msn nog wel. En mijn vriendin zit er ook wel eens op
, hopelijk treffen ze elkaar.
Geen idee, maar zag het laatst wel. Volgens mij iemand dei haar foto's zocht. Was in ONZ in ieder geval.quote:
Iets met 5 kuub zand, een zooi planten, een zooi schuttingen, 6 verschillende chinezen met eten aan huis, spareribs aan huis, pizza's aan huis etc.?quote:
allang en breed dicht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen idee, maar zag het laatst wel. Volgens mij iemand dei haar foto's zocht. Was in ONZ in ieder geval.
je vergeet de hoeren, loodgieters, bloesembomen, ect.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Iets met 5 kuub zand, een zooi planten, een zooi schuttingen, 6 verschillende chinezen met eten aan huis, spareribs aan huis, pizza's aan huis etc.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |