http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws.php?id=1456quote:Nederland, mei 2009
‘Er bestaat veel onwetendheid en er zijn veel misverstanden over de islam’, aldus CDA kandidate voor de Europese verkiezingen Rena Netjes in een interview op de website van de omstreden imam Fawaz, Al-Yaqeen, waar eerder interviews stonden met Harry van Bommel (SP) en Tofik Dibi (GroenLinks).
Netjes studeerde o.a. Arabisch en is getrouwd met een moslim: ‘ik trof in Nederland niet zo’n respectabele man als ik in hem heb gevonden’. Netjes zegt zich ‘hard te maken tegen discriminatie en racisme. Ik wil het opnemen voor moslims. Ik steek mijn nek voor jullie uit’.
Netjes over de islam: ’Mohammed heeft een aantal vrouwenrechten ingevoerd die er voorheen niet waren’. Netjes stelt voorts: ‘ik vind het in islamitische landen veel gezelliger dan in Nederland. Wat ik ook waardeer is dat moslims heel serieus met hun geloof omgaan en heel veel respect voor God hebben’.
Over vrouwenrechten in islamitische landen: ‘ik denk dat het probleem vooral bij de vrouwen zelf ligt, ze pakken hun rechten te weinig. Mannen zullen die namelijk niet snel opgeven...‘
Netjes vindt het prima als moslima’s weigeren een hand te geven: ‘de meeste ziektes worden overgebracht, omdat we elkaar de hand schudden’.
Ja maar in een wetloos land is toch iedereen aardiger en de zon schijnt daar tenminste vaker dan hier dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws.php?id=1456
Klopt,,,, Nederland chagarijnig en en altijd denkend aan geld en economie en hebzuchtig en gierigs....
Maar als je naar Afrika gaat en je bezoekt een sloppenwijk in Adis Abbebba,,, iedereen blij en geen zorgen over hun toekomst... ze zijn arm maar toch rijk in hun gelukkigheid..
Ze heeft gelijk...
Jahaa, een en al geluk wat je daar ziet inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar als je naar Afrika gaat en je bezoekt een sloppenwijk ,,, iedereen blij en geen zorgen over hun toekomst... ze zijn arm maar toch rijk in hun gelukkigheid..
Ik weet niet... maar zijn wel te vertrouwen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Allemaal reuze aardige gasten hoor in moslim landen, ik vertrouw ze alleen niet. Er zit altijd een addertje onder het gras, zo lijkt het.
vele sloppenwijken bezocht...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Jahaa, een en al geluk wat je daar ziet inderdaad..
Het is weliswaar je doel niet met dit topic maar ben je weleens in een sloppenwijk geweest, Meki?
Want dit is typisch POL he? Goed en slecht en alles wat daartussen zit bestaat niet of wordt linksom rechtsom door toetsenbordheldjes in Nederland verheerlijkt of verworpen. Algemeen en ik bedoel dit niet enkel aan jouw adres. Maar zo ervaar ik die verworden hoaxen als NWS en POL wel.
Met jouw achtergrond heb je een aanzienlijk hogere kans op paranoïde waanstoornissen, moet je mee uitkijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet niet... maar zijn wel te vertrouwen..
Maar is hier je buurman wel te vertrouwen ? ik heb het gevoel dat iedereen met een dubbele agenda´s lopen hier....
Dit was een serieuze vraag. Je vind het hier kut, je hebt dezelfde achtergrond, je vind het daar zo fijn.... wat houdt je hier dan?quote:
Ga dan lekker weg jongen. Wat doe je hier nog? Een beetje profiteren van al de rijkdom die we hier wél hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt,,,, Nederland chagarijnig en en altijd denkend aan geld en economie en hebzuchtig en gierigs....
Maar als je naar Afrika gaat en je bezoekt een sloppenwijk in Adis Abbebba,,, iedereen blij en geen zorgen over hun toekomst... ze zijn arm maar toch rijk in hun gelukkigheid..
Ze heeft gelijk...
Met jou achtergrond heb je een aanzienlijk hogere kans tot kredietcrisis...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Met jouw achtergrond heb je een aanzienlijk hogere kans op paranoïde waanstoornissen, moet je mee uitkijken.
Liever arm leven met gelukkigheidquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef tho_Omas het volgende:
Om even op jouw stijl van redeneren terug te komen: "De Islam maakt arm, want in Addis Abbeba is iedereen arm."
Dus ik begrijp dat ontwikkelingshulp overbodig is?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Liever arm leven met gelukkigheid
dan met rijk leven en met ongelukkigheid...
Ontwikkelingshulp is een van de fatsoen van de mensheid..quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat ontwikkelingshulp overbodig is?
Begin maar met die topic....quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:42 schreef Revolution-NL het volgende:
Waar wacht je nog op!? Ga lekker in die gezellige zandbak van je spelen! Verzuurd allochtoontje
Ik hou wel een inzamelings actie op FOK! om je ticket te betalen, denk dat ik 5 min na het plaatsen van het topic het bedrag bijelkaar heb.
Ja Meki, geef is antwoord.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit was een serieuze vraag. Je vind het hier kut, je hebt dezelfde achtergrond, je vind het daar zo fijn.... wat houdt je hier dan?
Nee hoor, zeer hoog opgeleid, blank, man. Ik zit gebakkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Met jou achtergrond heb je een aanzienlijk hogere kans tot kredietcrisis...
Jezelf redden brengt je uiteindelijk een stuk verder...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is een van de fatsoen van de mensheid..
Andere mensen helpen is de helft van je bestaan.
Mijn zwager is een bedoein, of hoe jij het ook schrijft. En ik heb hem recentelijk ontmoet in egypte. Ik kon het absoluut niet vinden met die vent. Hele tijd zeiken dat wij gratis mochten verblijven in zijn kampeerplaats-gebeuren, maar op het eind wel zn hand ophouden. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet niet... maar zijn wel te vertrouwen..
Maar is hier je buurman wel te vertrouwen ? ik heb het gevoel dat iedereen met een dubbele agenda´s lopen hier....
Nou je mening is dat het daar zoveel beter is. Als ik serieus van mening was dat het ergens anders veel beter was, ging ik ook emigreren. Niemand hier heeft je nationaliteit in twijfel getrokken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:45 schreef Meki het volgende:
Ik ben een Nederlander en woon in Nederland
Mag ik soms een mening hebben
of alleen jullie mogen dat ...
Maar waarom handel je dan niet naar je mening? Je vindt moslimlanden gezelliger, je bent liever arm en gelukkig. Wat houdt je dan tegen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:45 schreef Meki het volgende:
Onthoofdingenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8080447.stm
Ja, het is zo fantastisch feestvieren in de sloppen he? Nergens vind je groter geluk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
vele sloppenwijken bezocht...
In Marokko en vele landen...
Alleen een beetje jammer dat je niet geaccepteerd wordt als Nederlander.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:45 schreef Meki het volgende:
Nou nou, "democratie". Zolang half NL zo dom is om op de CDA te stemmen zal er nooit echte democratie zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
En een democratische rechtsstaat is toch overrated, dat hebben moslims heul niet nodig!
Veel te druk met gezelligheid om je daarmee bezig te houden.
Betreffende CDA'ster is biljkbaar druk doende om moslim-zieltjes te ronselen voor de verkiezingen. Why should the PvdA have all the fun eh?
Goed trouwens dat je over Ethiopie begon. Het deed me denken aan iets.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat mens heeft geen idee waar ze het over heeftquote:Over vrouwenrechten in islamitische landen: ‘ik denk dat het probleem vooral bij de vrouwen zelf ligt, ze pakken hun rechten te weinig. Mannen zullen die namelijk niet snel opgeven...‘
Ja leuk, geld geven aan negertjes donkere jongetjes zodat ze niet dood gaan van de honger en als ze later groot en sterk zijn de andere helft van de bevolking met machetes kan bewerken, of babies kunnen verkrachten om van hun HIV te genezen.....nee echt, goede besteding van ons geld!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben je hier nog steeds??quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |