http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws.php?id=1456quote:Nederland, mei 2009
‘Er bestaat veel onwetendheid en er zijn veel misverstanden over de islam’, aldus CDA kandidate voor de Europese verkiezingen Rena Netjes in een interview op de website van de omstreden imam Fawaz, Al-Yaqeen, waar eerder interviews stonden met Harry van Bommel (SP) en Tofik Dibi (GroenLinks).
Netjes studeerde o.a. Arabisch en is getrouwd met een moslim: ‘ik trof in Nederland niet zo’n respectabele man als ik in hem heb gevonden’. Netjes zegt zich ‘hard te maken tegen discriminatie en racisme. Ik wil het opnemen voor moslims. Ik steek mijn nek voor jullie uit’.
Netjes over de islam: ’Mohammed heeft een aantal vrouwenrechten ingevoerd die er voorheen niet waren’. Netjes stelt voorts: ‘ik vind het in islamitische landen veel gezelliger dan in Nederland. Wat ik ook waardeer is dat moslims heel serieus met hun geloof omgaan en heel veel respect voor God hebben’.
Over vrouwenrechten in islamitische landen: ‘ik denk dat het probleem vooral bij de vrouwen zelf ligt, ze pakken hun rechten te weinig. Mannen zullen die namelijk niet snel opgeven...‘
Netjes vindt het prima als moslima’s weigeren een hand te geven: ‘de meeste ziektes worden overgebracht, omdat we elkaar de hand schudden’.
Ja maar in een wetloos land is toch iedereen aardiger en de zon schijnt daar tenminste vaker dan hier dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws.php?id=1456
Klopt,,,, Nederland chagarijnig en en altijd denkend aan geld en economie en hebzuchtig en gierigs....
Maar als je naar Afrika gaat en je bezoekt een sloppenwijk in Adis Abbebba,,, iedereen blij en geen zorgen over hun toekomst... ze zijn arm maar toch rijk in hun gelukkigheid..
Ze heeft gelijk...
Jahaa, een en al geluk wat je daar ziet inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar als je naar Afrika gaat en je bezoekt een sloppenwijk ,,, iedereen blij en geen zorgen over hun toekomst... ze zijn arm maar toch rijk in hun gelukkigheid..
Ik weet niet... maar zijn wel te vertrouwen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Allemaal reuze aardige gasten hoor in moslim landen, ik vertrouw ze alleen niet. Er zit altijd een addertje onder het gras, zo lijkt het.
vele sloppenwijken bezocht...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Jahaa, een en al geluk wat je daar ziet inderdaad..
Het is weliswaar je doel niet met dit topic maar ben je weleens in een sloppenwijk geweest, Meki?
Want dit is typisch POL he? Goed en slecht en alles wat daartussen zit bestaat niet of wordt linksom rechtsom door toetsenbordheldjes in Nederland verheerlijkt of verworpen. Algemeen en ik bedoel dit niet enkel aan jouw adres. Maar zo ervaar ik die verworden hoaxen als NWS en POL wel.
Met jouw achtergrond heb je een aanzienlijk hogere kans op paranoïde waanstoornissen, moet je mee uitkijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet niet... maar zijn wel te vertrouwen..
Maar is hier je buurman wel te vertrouwen ? ik heb het gevoel dat iedereen met een dubbele agenda´s lopen hier....
Dit was een serieuze vraag. Je vind het hier kut, je hebt dezelfde achtergrond, je vind het daar zo fijn.... wat houdt je hier dan?quote:
Ga dan lekker weg jongen. Wat doe je hier nog? Een beetje profiteren van al de rijkdom die we hier wél hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws.php?id=1456
Klopt,,,, Nederland chagarijnig en en altijd denkend aan geld en economie en hebzuchtig en gierigs....
Maar als je naar Afrika gaat en je bezoekt een sloppenwijk in Adis Abbebba,,, iedereen blij en geen zorgen over hun toekomst... ze zijn arm maar toch rijk in hun gelukkigheid..
Ze heeft gelijk...
Met jou achtergrond heb je een aanzienlijk hogere kans tot kredietcrisis...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Met jouw achtergrond heb je een aanzienlijk hogere kans op paranoïde waanstoornissen, moet je mee uitkijken.
Liever arm leven met gelukkigheidquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef tho_Omas het volgende:
Om even op jouw stijl van redeneren terug te komen: "De Islam maakt arm, want in Addis Abbeba is iedereen arm."
Dus ik begrijp dat ontwikkelingshulp overbodig is?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Liever arm leven met gelukkigheid
dan met rijk leven en met ongelukkigheid...
Ontwikkelingshulp is een van de fatsoen van de mensheid..quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat ontwikkelingshulp overbodig is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |