abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69682677
quote:
Nederland, mei 2009

‘Er bestaat veel onwetendheid en er zijn veel misverstanden over de islam’, aldus CDA kandidate voor de Europese verkiezingen Rena Netjes in een interview op de website van de omstreden imam Fawaz, Al-Yaqeen, waar eerder interviews stonden met Harry van Bommel (SP) en Tofik Dibi (GroenLinks).

Netjes studeerde o.a. Arabisch en is getrouwd met een moslim: ‘ik trof in Nederland niet zo’n respectabele man als ik in hem heb gevonden’. Netjes zegt zich ‘hard te maken tegen discriminatie en racisme. Ik wil het opnemen voor moslims. Ik steek mijn nek voor jullie uit’.
Netjes over de islam: ’Mohammed heeft een aantal vrouwenrechten ingevoerd die er voorheen niet waren’. Netjes stelt voorts: ‘ik vind het in islamitische landen veel gezelliger dan in Nederland. Wat ik ook waardeer is dat moslims heel serieus met hun geloof omgaan en heel veel respect voor God hebben’.

Over vrouwenrechten in islamitische landen: ‘ik denk dat het probleem vooral bij de vrouwen zelf ligt, ze pakken hun rechten te weinig. Mannen zullen die namelijk niet snel opgeven...‘
Netjes vindt het prima als moslima’s weigeren een hand te geven: ‘de meeste ziektes worden overgebracht, omdat we elkaar de hand schudden’.
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws.php?id=1456

Klopt,,,, Nederland chagarijnig en en altijd denkend aan geld en economie en hebzuchtig en gierigs....

Maar als je naar Afrika gaat en je bezoekt een sloppenwijk in Adis Abbebba,,, iedereen blij en geen zorgen over hun toekomst... ze zijn arm maar toch rijk in hun gelukkigheid..

Ze heeft gelijk...
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 juni 2009 @ 22:28:09 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69682711
Nou.... wat houdt je tegen?
pi_69682750
Ok
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:30:00 #4
202348 Susi
Temple of Love
pi_69682813
Waarom zit je nog hier dan, Meki ?
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:30:27 #5
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_69682832
Nou, wanneer ga je?

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 03-06-2009 22:53:04 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_69682834
Snel terug gaan mekkeraar
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_69682940
Allemaal reuze aardige gasten hoor in moslim landen, ik vertrouw ze alleen niet. Er zit altijd een addertje onder het gras, zo lijkt het.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:32:54 #8
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69682953
Nou, de mazzel dan maar he.
Neem je wel je familie, vrienden en wat buren mee? ik wil niet dat je je daar eenzaam voelt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_69683030
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Klopt,,,, Nederland chagarijnig en en altijd denkend aan geld en economie en hebzuchtig en gierigs....

Maar als je naar Afrika gaat en je bezoekt een sloppenwijk in Adis Abbebba,,, iedereen blij en geen zorgen over hun toekomst... ze zijn arm maar toch rijk in hun gelukkigheid..

Ze heeft gelijk...
Ja maar in een wetloos land is toch iedereen aardiger en de zon schijnt daar tenminste vaker dan hier dus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69683064
quote:

[..]

Maar als je naar Afrika gaat en je bezoekt een sloppenwijk ,,, iedereen blij en geen zorgen over hun toekomst... ze zijn arm maar toch rijk in hun gelukkigheid..

Jahaa, een en al geluk wat je daar ziet inderdaad. .
Het is weliswaar je doel niet met dit topic maar ben je weleens in een sloppenwijk geweest, Meki?

Want dit is typisch POL he? Goed en slecht en alles wat daartussen zit bestaat niet of wordt linksom rechtsom door toetsenbordheldjes in Nederland verheerlijkt of verworpen. Algemeen en ik bedoel dit niet enkel aan jouw adres. Maar zo ervaar ik die verworden hoaxen als NWS en POL wel.
pi_69683100
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Allemaal reuze aardige gasten hoor in moslim landen, ik vertrouw ze alleen niet. Er zit altijd een addertje onder het gras, zo lijkt het.
Ik weet niet... maar zijn wel te vertrouwen..
Maar is hier je buurman wel te vertrouwen ? ik heb het gevoel dat iedereen met een dubbele agenda´s lopen hier....
pi_69683141
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Jahaa, een en al geluk wat je daar ziet inderdaad. .
Het is weliswaar je doel niet met dit topic maar ben je weleens in een sloppenwijk geweest, Meki?

Want dit is typisch POL he? Goed en slecht en alles wat daartussen zit bestaat niet of wordt linksom rechtsom door toetsenbordheldjes in Nederland verheerlijkt of verworpen. Algemeen en ik bedoel dit niet enkel aan jouw adres. Maar zo ervaar ik die verworden hoaxen als NWS en POL wel.
vele sloppenwijken bezocht...
In Marokko en vele landen...
pi_69683157
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik weet niet... maar zijn wel te vertrouwen..
Maar is hier je buurman wel te vertrouwen ? ik heb het gevoel dat iedereen met een dubbele agenda´s lopen hier....
Met jouw achtergrond heb je een aanzienlijk hogere kans op paranoïde waanstoornissen, moet je mee uitkijken.
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:37:27 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_69683162
Natuurlijk is het in Addis Abeba supertof. Gewoon de hele dag keihard dit nummer draaien

En in je blauwe taxi rondrijden.

Klinkt supertof, meki. Wanneer verhuis je?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 juni 2009 @ 22:38:32 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69683211
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou.... wat houdt je tegen?
Dit was een serieuze vraag. Je vind het hier kut, je hebt dezelfde achtergrond, je vind het daar zo fijn.... wat houdt je hier dan?
pi_69683228
quote:

[..]

Ze heeft gelijk...
Ga dan lekker weg jongen. Wat doe je hier nog? Een beetje profiteren van al de rijkdom die we hier wél hebben?
X
X
X
pi_69683233
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Met jouw achtergrond heb je een aanzienlijk hogere kans op paranoïde waanstoornissen, moet je mee uitkijken.
Met jou achtergrond heb je een aanzienlijk hogere kans tot kredietcrisis...
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:39:04 #18
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_69683243
Wat de mening van de nummer 13 op de CDA-lijst voor de Europese Verkiezingen al niet teweeg kan brengen!
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_69683299
Om even op jouw stijl van redeneren terug te komen: "De Islam maakt arm, want in Addis Abbeba is iedereen arm."
pi_69683357
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef tho_Omas het volgende:
Om even op jouw stijl van redeneren terug te komen: "De Islam maakt arm, want in Addis Abbeba is iedereen arm."
Liever arm leven met gelukkigheid
dan met rijk leven en met ongelukkigheid...
pi_69683383
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Liever arm leven met gelukkigheid
dan met rijk leven en met ongelukkigheid...
Dus ik begrijp dat ontwikkelingshulp overbodig is?
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:42:17 #22
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_69683385
Waar wacht je nog op!? Ga lekker in die gezellige zandbak van je spelen! Verzuurd allochtoontje

Ik hou wel een inzamelings actie op FOK! om je ticket te betalen, denk dat ik 5 min na het plaatsen van het topic het bedrag bijelkaar heb.
pi_69683401
Ik snap niet dat alle moslims in Nederland niet een ticket kopen naar Saudi-Arabia ofzo. Want dan kunnen ze leven in een ideale wereld waar de Koran en de sharia de maatschappij bepaald. Beter toch dan tussen al die Hollandse varkens wonen?
Oh nee wacht, dan heb je niet zo'n welvaart als hier.....en oh wacht, dan word je hand afgehakt als je iets jat bij de plaatselijke Albert Heijn......en oh wacht.....echte Arabieren kijken neer op die inferieure Berbertjes en Turken die je hier hebt.....
pi_69683445
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:42 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dus ik begrijp dat ontwikkelingshulp overbodig is?
Ontwikkelingshulp is een van de fatsoen van de mensheid..
Andere mensen helpen is de helft van je bestaan.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 juni 2009 @ 22:43:46 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69683446
Waarom beantwoord je de serieuze vragen niet gewoon Meki?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')