Hoe kan je dat nou gelovenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef Tain het volgende:
[ Xbox 360#422 ]
En dan doorlezen tot de reacties van AQ
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb van iedereen een laag beeldWe zitten niet voor niks allemaal ons tijd te verdoen op een forum
Ik wist dat vantevoren al denk ik, aangezien ik redelijk laat pas aan de 360 ging.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:39 schreef koei het volgende:
Volgens mij ontdekt iedereen dat knopje automatisch al per ongeluk
Maar waar ik wel pas later achter kwam was dat als je de knop ingedrukt houdt, dat je dan daarmee je 360 snel uit kan zetten. Dát was wel handig!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:09 schreef Platina het volgende:
gta iv voor de 3de keer uitspelen begint te vervelen. kut trophies
Een seconde ofzo? Niet zo lang iigquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wist dat vantevoren al denk ik, aangezien ik redelijk laat pas aan de 360 ging.
Hoelang moet je hem daarvoor inhouden dan om hem uit te zetten? Ik hou hem altijd in, dan 2x omhoog en dan A
Nee, ik vind het niet zo boeiend. Gewoon de zoveelste bejeweld-achtige kloon. Ik heb geen idee hoe duur het spel gaat kosten, maar het is het sowieso niet waardquote:
Het kan wel trouwensquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heheh jah oke dat gebruik ik ook altijd al jaIk dacht even dat het nog makkelijker kon
Jericho heb ik nooit gezien. Weeds is kut. Big bang is wel leuk, en chuck heb ik geloof ik 1 afl. van gezien, en dat was ook wel leuk. Ik zou voor big bang gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:56 schreef koei het volgende:
Lennie, wat raad je me aan: Jericho, Big Bang Theorie, Chuck of Weeds?
De schone deerne is terug!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik ben weer terug van weggeweest. Hebben jullie me een beetje gemist?
quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:26 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb een 8 voor mn tentamen, hell to the yeah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |