Je moet nog even wat beter naar mijn plaatje kijken Poit...quote:
Nee, ik ben net zo machtig als de VS natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je kansloos als de vs bent
Je valt zomaar andere aan zonder dat ze wat gedaan hebben en maakt ze allemaal dood.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik ben net zo machtig als de VS natuurlijk!
Lieve schat, op deze schaal kom ik nog hoger dan het plaatje van The Army of Darkness!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:34 schreef koei het volgende:
[..]
Je moet nog even wat beter naar mijn plaatje kijken Poit...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik ben net zo machtig als de VS natuurlijk!
Da's duidelijk toch?quote:
Awesome inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Pardon, ik corrigeer!
[Update] Activision klaagt Double Fine aan vanwege Brütal Legend
[..]
Deze man is heerschender dan ik!!
quote:
als je mijn bank was geweest welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef koei het volgende:
[..]
Het is koei MAAR?
Dat is net alsof je alle landen de VS vergeten! ofzoiets... Jullie balen gewoon omdat jullie allemaal in het rood staan!
Vertelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:52 schreef Poit het volgende:
Godver wat ben ik toch een kick ass gast.. DAMN!
Is toch geen uitleg voor nodig?quote:
truequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:43 schreef Reintji het volgende:
Dank SD!Van curaçao?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof mij, je bent jaloers als je ziet hoeveel geld ik op het moment op mijn rekening heb staanquote:
Zolang je jezelf vergelijkt met amerika ga ik er vanuit dat je ongeveer vanaf 1930 failliet bentquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:37 schreef koei het volgende:
[..]
Geloof mij, je bent jaloers als je ziet hoeveel geld ik op het moment op mijn rekening heb staan
maar helaas zal een deel wel weer richting de gemeentebelastingen moeten als zij eindelijk mijn bezwaar hebben afgehandeld...
Ach, zo oud hoop ik toch nooit te worden!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Zolang je jezelf vergelijkt met amerika ga ik er vanuit dat je ongeveer vanaf 1930 failliet bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |