Ach meisje, ik weet gewoon niet wat te zeggen...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:57 schreef leonieke het volgende:
Ik vrees dat D-day niet 26 februari 2010 zal wordenHet ging anderzijds wel heel fijn geweest zijn. Het was dan ook mijn laatste kans voor mijn 28e verjaardag om zwanger te zijn (ik verjaar volgende week en wist deze keer wel het perfecte cadeau
) Maar misschien wordt het volgende maand wel een verlaat verjaardagscadeautje
![]()
Derde keer is scheepsrecht zeggen ze zeker?Nu toch maar wachten op de
, ze mogen er wat mij betreft héél vlug aankomen
![]()
ze hebben we trouwens iets voor 17u opgebeld, maar ik moest eerst toch nog even de tranen doorslikken
Ja, en dan met megagoednieuws!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:06 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar het was vooral om te zeggen dat ze niet zo ongevoelig zijn in Jette![]()
Ik kijk er naar uit dat ze me eens om 13u ofzo bellen
Ik volg je wel hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ach meisje, ik weet gewoon niet wat te zeggen...Volgende week zeg ik wel weer kop op. Voor nu alleen
Ik heb officieel een estafettestokje over Leonieke. De vriendin waarvoor hij bedoeld was, is net zwanger dus als je interesse hebt? Aanbieding gaat in nà Sjakies geboorte.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik volg je wel hoorAlleen nu nog eventjes niet. Maar ik zie je nog wel eens in Z&G
Is dat de vriendin die ook met IVF bezig is en waarmee je laatst weer contact hebt gezocht?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef McLaura het volgende:
Ik heb officieel een estafettestokje over Leonieke. De vriendin waarvoor hij bedoeld was, is net zwanger dus als je interesse hebt? Aanbieding gaat in nà Sjakies geboorte.
'Helaas' voor mede-ivf vriendin is zij het niet, maar een andere vriendin (zie pm)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Is dat de vriendin die ook met IVF bezig is en waarmee je laatst weer contact hebt gezocht?
We gaan hier eens het goede voorbeeld geven hé want die streepjesregen uit het andere topic mocht eigenlijk wel naar hier doorvloeienquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:59 schreef mijsje het volgende:
Ticootje, dat is spannend, een brusje voor Jennifer en Pamela
Ik hoop dat het lekker vlot gaat voor je!
Mag ik een korte samenvatting van de vorige keer?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:38 schreef Ticootje het volgende:
Hier is het hoge woord eruit. We gaan voor een 2e en na de zomervakantie gaan we er weer voor. Eerst even een verwijzing lospeuteren en dan weer naar voorburg. Ik hoop dat het deze keer wel wat sneller gaat dan vorige keer. Nu weet mn lichaam wel wat het moet doen met een embryo, dus ik hoop dit keer wel snel klaar te zijn in de molen.
Wel weer spannend, ik kan nu al opzien tegen de punctie en alles...
Ik heb nu al zo lang gewacht. Dat ene maandje kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 22 juni 2009 10:51 schreef leonieke het volgende:
CP wat jammer dat jouw lichaam er niet klaar voor is. Hopelijk verloopt de cryo-terugplaatsing een pak rustiger en kan je er zonder al te veel stress naartoe leven.
Waarom na de zomer? Nou simpel, als ik het dan toch voor het kiezen heb dan drink ik in de zomervaknatie nog graag even een biertje. Verder is de zomervakantie al bijna, dus om er nu zo net voor de vkantie aan te beginnen.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Mag ik een korte samenvatting van de vorige keer?
Waarom pas na de zomer als je de beslissing al genomen hebt?
Succes in ieder geval!
[..]
Nee maar ik vond m gewoon zo leuk! Ik vroeg me ook bijna af of je mij in het echie kende.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef mijsje het volgende:
[..]ik bedoelde natuurlijk Priscilla, maar dat had je wel door geloof ik...
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee maar ik vond m gewoon zo leuk! Ik vroeg me ook bijna af of je mij in het echie kende.
Spannendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:04 schreef Hobbesje het volgende:
Vanmorgen hier weer naar de gyn geweest. De hormonen doen hun werk goed: 2 eitjes in wording van nu 16 mm. Morgen pregnyl spuiten en vrijdagmorgen mijn/onze eerste iui.
Och Hobbes tochquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Hobbesje het volgende:
Vanmorgen zijn we naar het ziekenhuis geweest voor de iui. Wat een teleurstelling.... Vorige keer (test of er uberhaupt wel wat zwom) was de telling niet super, maar nu hoefden ze helemaal niet te tellen.....Toch maar wel iui gedaan, maar het is vrij kansloos
.
Nu half augustus op gesprek wat nu verder.
Sjit zeg.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Hobbesje het volgende:
Vanmorgen zijn we naar het ziekenhuis geweest voor de iui. Wat een teleurstelling.... Vorige keer (test of er uberhaupt wel wat zwom) was de telling niet super, maar nu hoefden ze helemaal niet te tellen.....Toch maar wel iui gedaan, maar het is vrij kansloos
.
Nu half augustus op gesprek wat nu verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |