He gatver, nu durf ik het dessert niet meer te eten vanavondquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had vorige maand ofzo biologische ijs gegeten. gadver! Dat was echt ranzig. leek wel op mannenpap in een bak.(grapje)
Oh! ook gejat? Net als die fiets?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag stiekem een milkshake gehaald![]()
Neem je je dessert toch mee naar huis?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He gatver, nu durf ik het dessert niet meer te eten vanavond
ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Net alsof je nooit pap heb gegeten..quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He gatver, nu durf ik het dessert niet meer te eten vanavond
Mijn dessert gaat zeker mee naar huisquote:
1 keer zondigen moet kunnenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
plak maar weer op je heupen.![]()
hmm...nou wil ik er ook 1
Ja, hij is naar Australie verhuisd en ik ben vooral benieuwd hoe het daar bevalt enzo, en of hij Nederland mist en alles.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. dus het is niet een love crush, maar 'interesse'![]()
maar hij herkende je niet?dan viel het voor lul staan nog wel mee dus hahaha
Da's toch Kirk uit de laatste Star Trek film?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:54 schreef mike_hunt het volgende:
hot as fuck![]()
om nat van te worden
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh
Ik moest wel EUR 2,50 afgeven eerst
Ja... vroeger had je ze nog voor een kwartje...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, de prijzen zijn niet meer wat ze geweest zijn
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja... vroeger had je ze nog voor een kwartje...
<----- en seks? wat is datquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie is je favoriet in tennis en wie in seks
Praat maar tegen de muur is stukken goedkoperquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
Zo net de intake van de psych ingevuld en opgestuurd. Maandag de heb ik om 13:15 mijn eerste afspraak
Die zegt zo weinig terug. En zodra ik ga denken dat ie dat wel doe is het denk wel echt tijd voor een opname. Denk je niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Praat maar tegen de muur is stukken goedkoper
Moet dat dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die zegt zo weinig terug. En zodra ik ga denken dat ie dat wel doe is het denk wel echt tijd voor een opname. Denk je niet?
ja dan wel...quote:
Dan heb je te weinig gegeten vandaagquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja dan wel...
Maar ik heb honger
Das dus juist goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gegeten vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |