Dit is echt bullshit. CAlorieen kun je niet eens in grammen meten, het is een maat van energie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
100gr calorieën zijn beter dan 100gr vet. Omdat 100gram calorieën meerdere stappen nodig hebben om verteerd te worden dan 100gr vet.
Sounds like my kind of girlquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:39 schreef Stroekie het volgende:
maar iedereen vind Mickey een doorgesnoven Cokehoer
Heb je meteen gevraagd of die puntje van "dieet" afmogen?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je meteen gevraagd of die puntje van "dieet" afmogen?
Maar de benummering klopt weerquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je meteen gevraagd of die puntje van "dieet" afmogen?
ik ben blij met mijn meloenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. CAlorieen kun je niet eens in grammen meten, het is een maat van energie.
Je lichaam haalt energie uit koolhydraten ("suikers"), 4 kcal per gram koolhydraat; uit vetten, 9 kcal per gram vet; uit eiwitten, 4 kcal per gram eitwit.
Je hebt een gebalanceerde voeding nodig om je metabolisme goed in evenwicht te houden, met vetten, eiwitten, en koolhydraten, maar zolang je niet meer binnenkrijgt dan je verbrandt, kom je niet aan. Van 100 kcal uit vet word je net zo dik als van 100 kcal uit eiwitten.
Meloen is goed. Samen met magere ham een prima maaltijd.quote:
zonder ham.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meloen is goed. Samen met magere ham een prima maaltijd.
Ik heb voor vanavond geboekt bij een restaurant van Gordon Ramsey, vijf gangen met veeeeel wijnquote:
quote:
zwanger? dat vind ik wel heel knap.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:49 schreef Baltar het volgende:
Voor degene die terug wil lezen:
[homo] 2425 - Eating babies and puppies since 1982! Crunchy!
En hier verder met:
lijnen;
jojo-en;
sporten;
wellicht wel zwanger zijn;
of ......
oftewel party on
lekker!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond geboekt bij een restaurant van Gordon Ramsey, vijf gangen met veeeeel wijn![]()
Ook een goeie combiquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:46 schreef Desmonkey het volgende:
Neem gewoon een bolletje zalm met hüttenkäse
Yep hij is hier, het is ook voor hemquote:
quote:
dan heb je je die keer niet zo heel belachelijk gemaakt anders zou ie het wel wetenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef wonderer het volgende:
Voor de geinteresseerden: ik kreeg een mailtje terug van de facebookmeneer. Hij wist niet meer wie ik was
wie is de facebook meneer?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef wonderer het volgende:
Voor de geinteresseerden: ik kreeg een mailtje terug van de facebookmeneer. Hij wist niet meer wie ik was
ik heb net David gemasseerd. Dus je kan meteen op de tafelquote:
Doe je ook house calls?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb net David gemasseerd. Dus je kan meteen op de tafel
Ik heb hem even helpen herinneren wie ik was dus wie weetquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan heb je je die keer niet zo heel belachelijk gemaakt anders zou ie het wel weten
Facebookmeneer is iemand op wie ik een soortement van crush had, en bij wie ik mezelf nogal voor lul heb gezet. Ik kwam hem tegen op facebook en wist niet of ik hem toe moest voegen, bang dat ie me af zou wijzen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie is de facebook meneer?![]()
ur not fucking around, r u?
quote:
Oke.. ik noteer het evenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ook maar Nederland ligt nét buiten mijn disctrict.
![]()
maar ik ben eind juli, begin aug. in Nederland. dus als je nog last hebt, dan hoor ik het wel.
o.k. dus het is niet een love crush, maar 'interesse'quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem even helpen herinneren wie ik was dus wie weet
[..]
Facebookmeneer is iemand op wie ik een soortement van crush had, en bij wie ik mezelf nogal voor lul heb gezet. Ik kwam hem tegen op facebook en wist niet of ik hem toe moest voegen, bang dat ie me af zou wijzen.
Ik vind hem gewoon leuk en interessant, ik heb geen enkel verlangen om hem uberhaupt aan te raken
jammer dat je niet herkend werdquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef wonderer het volgende:
Ik vond Robredo altijd wel een hot bitch, maar nu ik hem weer zie.quote:
ik had vorige maand ofzo biologische ijs gegeten. gadver! Dat was echt ranzig. leek wel op mannenpap in een bak.quote:
plak maar weer op je heupen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag stiekem een milkshake gehaald![]()
Dan ga je er een halenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
plak maar weer op je heupen.![]()
hmm...nou wil ik er ook 1
wie is je favoriet in tennis en wie in seksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |