Dit is echt bullshit. CAlorieen kun je niet eens in grammen meten, het is een maat van energie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
100gr calorieën zijn beter dan 100gr vet. Omdat 100gram calorieën meerdere stappen nodig hebben om verteerd te worden dan 100gr vet.
Sounds like my kind of girlquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:39 schreef Stroekie het volgende:
maar iedereen vind Mickey een doorgesnoven Cokehoer
Heb je meteen gevraagd of die puntje van "dieet" afmogen?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je meteen gevraagd of die puntje van "dieet" afmogen?
Maar de benummering klopt weerquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je meteen gevraagd of die puntje van "dieet" afmogen?
ik ben blij met mijn meloenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. CAlorieen kun je niet eens in grammen meten, het is een maat van energie.
Je lichaam haalt energie uit koolhydraten ("suikers"), 4 kcal per gram koolhydraat; uit vetten, 9 kcal per gram vet; uit eiwitten, 4 kcal per gram eitwit.
Je hebt een gebalanceerde voeding nodig om je metabolisme goed in evenwicht te houden, met vetten, eiwitten, en koolhydraten, maar zolang je niet meer binnenkrijgt dan je verbrandt, kom je niet aan. Van 100 kcal uit vet word je net zo dik als van 100 kcal uit eiwitten.
Meloen is goed. Samen met magere ham een prima maaltijd.quote:
zonder ham.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meloen is goed. Samen met magere ham een prima maaltijd.
Ik heb voor vanavond geboekt bij een restaurant van Gordon Ramsey, vijf gangen met veeeeel wijnquote:
quote:
zwanger? dat vind ik wel heel knap.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:49 schreef Baltar het volgende:
Voor degene die terug wil lezen:
[homo] 2425 - Eating babies and puppies since 1982! Crunchy!
En hier verder met:
lijnen;
jojo-en;
sporten;
wellicht wel zwanger zijn;
of ......
oftewel party on
lekker!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond geboekt bij een restaurant van Gordon Ramsey, vijf gangen met veeeeel wijn![]()
Ook een goeie combiquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:46 schreef Desmonkey het volgende:
Neem gewoon een bolletje zalm met hüttenkäse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |