He gatver, nu durf ik het dessert niet meer te eten vanavondquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had vorige maand ofzo biologische ijs gegeten. gadver! Dat was echt ranzig. leek wel op mannenpap in een bak.(grapje)
Oh! ook gejat? Net als die fiets?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag stiekem een milkshake gehaald![]()
Neem je je dessert toch mee naar huis?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He gatver, nu durf ik het dessert niet meer te eten vanavond
ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Net alsof je nooit pap heb gegeten..quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He gatver, nu durf ik het dessert niet meer te eten vanavond
Mijn dessert gaat zeker mee naar huisquote:
1 keer zondigen moet kunnenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
plak maar weer op je heupen.![]()
hmm...nou wil ik er ook 1
Ja, hij is naar Australie verhuisd en ik ben vooral benieuwd hoe het daar bevalt enzo, en of hij Nederland mist en alles.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. dus het is niet een love crush, maar 'interesse'![]()
maar hij herkende je niet?dan viel het voor lul staan nog wel mee dus hahaha
Da's toch Kirk uit de laatste Star Trek film?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:54 schreef mike_hunt het volgende:
hot as fuck![]()
om nat van te worden
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh
Ik moest wel EUR 2,50 afgeven eerst
Ja... vroeger had je ze nog voor een kwartje...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, de prijzen zijn niet meer wat ze geweest zijn
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja... vroeger had je ze nog voor een kwartje...
<----- en seks? wat is datquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie is je favoriet in tennis en wie in seks
Praat maar tegen de muur is stukken goedkoperquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
Zo net de intake van de psych ingevuld en opgestuurd. Maandag de heb ik om 13:15 mijn eerste afspraak
Die zegt zo weinig terug. En zodra ik ga denken dat ie dat wel doe is het denk wel echt tijd voor een opname. Denk je niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Praat maar tegen de muur is stukken goedkoper
Moet dat dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die zegt zo weinig terug. En zodra ik ga denken dat ie dat wel doe is het denk wel echt tijd voor een opname. Denk je niet?
ja dan wel...quote:
Dan heb je te weinig gegeten vandaagquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja dan wel...
Maar ik heb honger
Das dus juist goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gegeten vandaag
Nee je moet juist voorkomen dat je een hongergevoel krijgt...quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das dus juist goed(ik snap alleen niet hoe Zakje dit vol hielt...)
Gewoon helemaal niet meer eten of spring van het dak af gelijk helemaal geen gezeur meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee je moet juist voorkomen dat je een hongergevoel krijgt...
Ow what te fuck ook... ik ga er ook totaal niet meer op in. Je staat toch niet open voor andere points of view...
Ik zou zeggen: Ga je lekker uithongeren. Ik zou 's ochtends alleen nog maar ontbijten met een glaasje water! Moet je kijken hoeveel calorien dat scheelt! En 's middags 2 Wasa crackers, zonder beleg natuurlijk!, en 's avonds een fruitsalade!
en dat weet jij niet kleine sletquote:
volgens mij kotste Zakje het allemaal gewoon weer uit, misschien moet je dat eens proberenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das dus juist goed(ik snap alleen niet hoe Zakje dit vol hielt...)
Waren we er niet overeens dat jij meer een slet was en ik geenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dat weet jij niet kleine slet
Eten was heerlijk en ik snap niet hoe dat is met aankomen en zo, ik ben en blijf een skinny bastard
Je moet de negeerstand proberenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee je moet juist voorkomen dat je een hongergevoel krijgt...
Ow what te fuck ook... ik ga er ook totaal niet meer op in. Je staat toch niet open voor andere points of view...
Ik zou zeggen: Ga je lekker uithongeren. Ik zou 's ochtends alleen nog maar ontbijten met een glaasje water! Moet je kijken hoeveel calorien dat scheelt! En 's middags 2 Wasa crackers, zonder beleg natuurlijk!, en 's avonds een fruitsalade!
neequote:Op donderdag 4 juni 2009 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waren we er niet overeens dat jij meer een slet was en ik geen
ik heb nog steeds geen numbers gehoord van je dus weet ik het nietquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen numbers gehoord van je dus weet ik het niet
deze week ?quote:
nu verwar je me echt met jezelf hoor, ik heb net zo vaak seks als ik een date hebquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
deze week ?
en ja natuurlijk ik ben moeder teresa
Nja het probleem is dat me dat niet zo goed af gaat. Telkens neem ik me dat weer voor en telkens faal ikquote:
ja ja ja claroquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu verwar je me echt met jezelf hoor, ik heb net zo vaak seks als ik een date heb
Tennis kijken doe ik welquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ja clarodan met je niet zoveel tennis kijken
Blijven proberenquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het probleem is dat me dat niet zo goed af gaat. Telkens neem ik me dat weer voor en telkens faal ik
Ik zal het je Brasilian wel even vragen deze weekquote:
gene idee wat je nou precies allemaal bedoelt maar veel plezierquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zal het je Brasilian wel even vragen deze week
ja ja ja ik leg het wel een keer uit. Ik ga nu naar bed enzo Ik wil slapen en R moet maar gewoon luisterenquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gene idee wat je nou precies allemaal bedoelt maar veel plezier
'slaapse' dan maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ja ik leg het wel een keer uit. Ik ga nu naar bed enzo Ik wil slapen en R moet maar gewoon luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |